Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης!

Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
0

Έχει πάντα ενδιαφέρον να μαθαίνεις τους απίθανους –για τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα- τρόπους με τους οποίους λειτουργούσαν τα πράγματα τον προηγούμενο αιώνα.


Κι ενώ ήταν σχετικά γνωστό ότι παλαιότερα η Disney ξόδευε μεγάλα budget γυρίζοντας σύντομες σκηνές με πραγματικούς ηθοποιούς για να βοηθήσει τους σχεδιαστές της να αποτυπώσουν καλύτερα στο χαρτί την πλοκή ενός κινούμενου σχεδίου, λίγοι γνωρίζουν ότι κάποτε οι animators δούλευαν όλοι μπροστά από έναν... καθρέφτη.


Όπως φαίνεται στις παρακάτω αρχειακές φωτογραφίες του περιοδικού LIFE, όσο ταλαντούχοι κι αν ήταν οι εικονογράφοι της Disney και της Warner Bros δεν μπορούσαν να επινοήσουν από το πουθενά τις χαρακτηριστικές εκφράσεις που έπαιρναν οι ήρωες τους.


Την δεκαετία λοιπόν του '50, αλλά και αργότερα, πολλοί από τους επαγγελματίες animators συνήθιζαν να χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση καθρέφτες στους οποίους πόζαραν δοκιμάζοντας ένα σωρό αστείες γκριμάτσες για να αποτυπώσουν όσο πιο ρεαλιστικά γινόταν τα συνοφρυώματα, τα χαμόγελα, και τις εκρήξεις οργής των χαρακτήρων τους.

Το θέαμα αυτών μερικών από τους πιο σπουδαίους animators όλων των εποχών να "προβάρουν" αστείες γκριμάτσες θα κάνει τους απανταχού εικονογράφους του σήμερα να χαμογελούν – τουλάχιστον!

-Α.Γ

Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Όταν το χρησιμότερο εργαλείο των animators ήταν ένας καθρέφτης! Facebook Twitter
Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.
Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ