Αν απομονώσεις τη φωνή του Eddie Vedder από τα όργανα που τη συνοδεύουν, θα ανακαλύψεις έναν βαρύτονο

Αν απομονώσεις τη φωνή του Eddie Vedder από τα όργανα που τη συνοδεύουν, θα ανακαλύψεις έναν βαρύτονο Facebook Twitter
Χωρίς κανένα μουσικό όργανο να τον συνοδεύει, η φωνή του λάμπει και αποδεικνύει ότι τα καλά φωνητικά είναι ένα από τα δυνατότερα ατού ενός συγκροτήματος. Φωτο: Paul Natkin
2

Υπάρχουν κάποιες φωνές τόσο ταλαντούχες, που σε κάνουν να εκτιμάς ακόμα περισσότερο τη μουσική ειδικότερα όταν υποστηρίζονται από μία καλή μπάντα. Για να καταλάβεις όμως το πραγματικό μέγεθος και και την αξία μιας φωνής πρέπει να την απομονώσεις από τα υπόλοιπα μουσικά όργανα που την συνοδεύουν. Πράγμα που έγινε με την Lady Gaga, τον Freddie Mercury και πρόσφατα με τον τραγουδιστή των Pearl Jam τον Eddie Vedder. 

Χρησιμοποιώντας το NetMusic, ένα κανάλι του YouTube ειδικό για μουσικές ηχογραφήσεις χωρίς φωνητικά, κατόρθωσαν να απομονώσουν σε τρία κομμάτια του συγκροτήματος τα Alive, Black και Porch την ερμηνεία του Vedder. Χωρίς κανένα μουσικό όργανο να τον συνοδεύει, η φωνή του λάμπει και αποδεικνύει ότι τα καλά φωνητικά είναι ένα από τα δυνατότερα ατού ενός συγκροτήματος.

Καθένα από τα παρακάτω βίντεο είναι ένας συνδυασμός στούντιο ηχογραφήσεων και live. Χρησιμοποιώντας μια σχολαστική διαδικασία αντιστοίχισης, η NetMusic πήρε την πρωτότυπη στούντιο ηχογράφηση και τη συνδύασε με την ερμηνεία του Vedder καθώς είναι στη σκηνή και τραγουδά με τους θαυμαστές του. Ακούστε το εκπληκτικό αποτέλεσμα στα παρακάτω βίντεο:

Alive

Black

 

Porch


 
Μουσική
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT
Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT
SARA LANDRY

Μουσική / Η ωμή techno της Sara Landry απέναντι στους haters

Όσα πρέπει να ξέρετε για την DJ που ξεκίνησε από τα σκοτεινά κλαμπ του Τέξας, κατάφερε να χτίσει τον δικό της θρόνο σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από ανδρικά ονόματα και ετοιμάζεται να δονήσει για πρώτη φορά την Αθήνα με 150 bpm και πάνω.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Η πιο διάσημη Συμφωνία του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ κρύβει ακόμη και σήμερα άλυτα μυστήρια για ακροατές και μελετητές, τόσο για τη δημιουργία της όσο και για την πρώτη της εκτέλεση. Η συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στις 21 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής, στην οποία θα ακουστεί το περίφημο έργο, γίνεται αφορμή για τη Ματούλα Κουστένη να «σκαλίσει» τη ζωή του μεγάλου συνθέτη και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γράφτηκαν τα τελευταία του έργα.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Lifo Videos / Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Ο τραγουδοποιός που ξεκίνησε από το YouTube μιλά για τη νέα του δουλειά «Η άνθρωπος», για την ανάγκη να σπάσουν τα γλωσσικά στερεότυπα και για τον σεξισμό που επικρατεί στη μουσική βιομηχανία. 
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ

σχόλια

2 σχόλια