Άσμα 450+: Η πρώτη συνέντευξη Τύπου του νέου σωματείου των μουσικών, ύστερα από το διαβόητο σκάνδαλο της ΑΕΠΙ

Άσμα 450+: Η πρώτη συνέντευξη Τύπου του νέου σωματείου των μουσικών, ύστερα από το διαβόητο σκάνδαλο της ΑΕΠΙ Facebook Twitter
Το μέτωπο είναι κατά της ΑΕΠΙ και της ασυδοσίας της και αυτό είναι το μήνυμα που μετέφεραν στον δημόσιο λόγο οι εκπρόσωποι του Άσματος 450+: Καμία συνδιοίκηση με την οικογένεια Ξανθόπουλου, άμεση τοποθέτηση επιτρόπου από την πολιτεία και επιστροφή όλων των οφειλών της εταιρείας προς τους δημιουργούς.
2

Ως ιστορικής σημασίας θα χαρακτηριζόταν η συνέντευξη Τύπου και η πρώτη συνέλευση του Άσματος 450+, που πραγματοποιήθηκε στο Passport του Κεραμεικού, παρουσία σύσσωμου του μουσικού κόσμου της χώρας: συνθέτες, τραγουδοποιοί, ερμηνευτές, στιχουργοί, διοργανωτές συναυλιών, ραδιοφωνικοί παραγωγοί και δημοσιογράφοι του καλλιτεχνικού ρεπορτάζ έδωσαν το «παρών» σε μια κατάμεστη αίθουσα με συντονιστές την παραγωγό-στιχουργό Φωτεινή Λαμπρίδη και τον στιχουργό-εκδότη Παρασκευά Καρασούλο. Στο πάνελ βρέθηκαν ο Σταύρος Ξαρχάκος –ο «συμβολικός μπροστάρης» της όλης κίνησης, όπως τον χαρακτήρισε ο Φοίβος Δεληβοριάς–, ο Αντώνης Πλέσσας, ο Παναγιώτης Καλαντζόπουλος, ο Νίκος Ζούδιαρης, ο Φοίβος Δεληβοριάς και οι πνευματικοί κληρονόμοι του Μάνου Χατζιδάκι και του Μάνου Λοΐζου, Γιώργος Χατζιδάκις και Μυρσίνη Λοΐζου. Για πρώτη φορά στα χρονικά το θέμα έπαψε να είναι σωματειακό-συντεχνιακό σε ό,τι αφορά τη μουσική δημιουργία και τα δικαιώματά της, απασχολώντας επισήμως πλέον την πολιτεία για μια ασυδοσία εκ μέρους της ΑΕΠΙ, η οποία αγγίζει καθολικά το σκάνδαλο. Και όχι απλό σκάνδαλο.


Είχαν προηγηθεί δεκαετίες αδιαφάνειας, μέχρι που ένας υπουργός επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ, ο Νίκος Ξυδάκης, διέταξε έρευνα στα οικονομικά της ΑΕΠΙ. Απορίας άξιο για ποιον λόγο έκαναν τα στραβά μάτια οι προηγούμενοι υπουργοί Πολιτισμού για ένα θέμα που είχε προξενήσει κάποιες πρώτες φωνές διαμαρτυρίας και που ζημίωνε όχι μόνο τους δημιουργούς, αλλά και το ίδιο το κράτος.


Το σκάνδαλο ξέσπασε, όταν ο έλεγχος του ΥΠΠΟ αποκάλυψε ότι μια οικογένεια, αυτή του Ξανθόπουλου, είχε δημιουργήσει υπο-εταιρείες της ΑΕΠΙ, στις οποίες «πήγαιναν» εκατομμύρια ευρώ, την ίδια ώρα που καλλιτέχνες πέθαιναν στην ψάθα ή «δεν είχαν λεφτά να κηδευτούν», όπως χαρακτηριστικά θύμισε ένας από τους ομιλητές για την περίπτωση του ρεμπέτη Γιώργου Μουφλουζέλη. Συνολικά, κατόπιν προκαταρκτικής εξέτασης και από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, η ΑΕΠΙ έφτασε στο σημείο να διώκεται για επτά κακουργήματα, που άπτονται σχεδόν ολόκληρου του ποινικού κώδικα, ξεκινώντας από την πιο... λάιτ φοροδιαφυγή και φτάνοντας μέχρι τη συγκρότηση εγκληματικής οργάνωσης. Είναι να τρελαίνεσαι, πραγματικά!

Ενώ οι Έλληνες δημιουργοί χαιρέτισαν την απόφαση Τσίπρα για διορισμό επιτρόπου στην ΑΕΠΙ, κάποιοι εκ των έσω φαίνεται να τον πολεμούν, προτείνοντας συνδιοίκηση με το καθεστώς, το οποίο σήμερα κατηγορείται για κακουργήματα.


Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, όταν ενημερώθηκε για το θέμα, υποσχέθηκε την τοποθέτηση ειδικού επιτρόπου στην ΑΕΠΙ, δεχόμενος μάλιστα τα εύσημα του Σταύρου Ξαρχάκου, ενός συνθέτη που ιδεολογικά πρόσκειται σε διαφορετική πολιτική παράταξη. Παρ' όλα αυτά, η φαινομενική εξυγίανση έχει κολλήσει. Με το πρόσχημα της διάλυσης του μοναδικού μηχανισμού είσπραξης δικαιωμάτων, αλλά και υποβαθμίζοντας φανερά τον σκοτεινό ρόλο της ΑΕΠΙ με το να τη... βαφτίσουν «ανώνυμη εταιρεία», στελέχη και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ επιχειρούν παραδόξως να πάνε κόντρα τόσο στη θέληση των δημιουργών όσο και στην πρωθυπουργική πρόθεση-εντολή.

Άσμα 450+: Η πρώτη συνέντευξη Τύπου του νέου σωματείου των μουσικών, ύστερα από το διαβόητο σκάνδαλο της ΑΕΠΙ Facebook Twitter
Από τη συνέντευξη Τύπου, που σηματοδότησε και την ίδρυση του Άσματος 450+, του καινούργιου δηλαδή σωματείου που, ως φάνηκε, συσπείρωσε την πλειονότητα των δημιουργών, έλειπε η αντίθετη άποψη, η άλλη φωνή.


Ανώνυμη εταιρεία η ΑΕΠΙ; Εδώ γελάνε! Η ΑΕΠΙ, που διαχειριζόταν χρήματα τρίτων, που ασκούσε εξουσία με τον πλέον απολυταρχικό τρόπο και που δεν δίσταζε να στέλνει στα δικαστήρια όποιον ταβερνιάρη ή αιθουσάρχη κινηματογράφου στο τελευταίο χωριό δεν πλήρωνε δικαιώματα; «Έστειλα πρόσφατα εξώδικο στην ΑΕΠΙ», μου αφηγήθηκε ο άλλος Νίκος Ξυδάκης, ο συνθέτης. «Με ρώτησαν αν δίνω την άδεια να μπει ένα κομμάτι από την "Εκδίκηση της γυφτιάς" στο τελευταίο CD του Σαββόπουλου με τη Βιτάλη, ενώ ποτέ δεν ζητήθηκε η γνώμη μου –πόσω μάλλον να εισπράξω τα νόμιμα ποσοστά μου– για ολόκληρο το άλμπουμ, που κυκλοφόρησε οκτώ φορές με εφημερίδες». Σημειωτέον, ότι κατά τη διάρκεια της πρώτης συνέλευσης του Άσματος 450+ η στιχουργός Λίνα Νικολακοπούλου ήταν εκείνη που ρώτησε τι θα γίνει με το θέμα των δίσκων που διανέμονται με τις εφημερίδες τα τελευταία χρόνια. Η Χάρις Αλεξίου, από την άλλη, όταν πήρε τον λόγο είπε μια μεγάλη αλήθεια, που την έχει πει και πολύς κόσμος, άσχετος με τα σωματειακά των μουσικών: «Τώρα που οι δίσκοι μας δεν πουλάνε και τα εισοδήματά μας μειώθηκαν, τώρα φαίνεται να ξυπνήσαμε».


Πάμε πάλι στο μείζον θέμα της ΑΕΠΙ, για να πούμε ότι μ' αυτά και μ' εκείνα σχηματίστηκε η εντύπωση ότι ορισμένοι από το τμήμα Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ επιχειρούν τη συγκάλυψη του σκανδάλου σε συνεννόηση με κάποιους δημιουργούς που υποτίθεται ότι διατηρούσαν προνομιακές σχέσεις και με τη διοίκηση της ΑΕΠΙ αλλά και με την ίδια την κυβέρνηση. Και αν ο Φοίβος Δεληβοριάς και ο Παναγιώτης Καλαντζόπουλος δεν ονομάτισαν –ίσως για δεοντολογικούς λόγους, και μπράβο τους– συναδέλφους τους στη συνέντευξη Τύπου, ο πάντα «οξύς» Γιάννης Γλέζος της «Αυτοδιαχείρισης» μίλησε ανοιχτά κατά της «δράσης» του Μανώλη Φάμελλου, του Στάθη Δρογώση και του Φίλιππου Πλιάτσικα. Υπάρχει και η περίπτωση του συνθέτη Γιώργου Ανδρέου, που αρχικώς τάχθηκε υπέρ της πρότασης συνδιοίκησης της ΑΕΠΙ με την οικογένεια Ξανθόπουλου, κάτι με το οποίο διαφωνούν ριζικά οι δημιουργοί στο σύνολό τους. Αυτό ακριβώς ήταν που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει: Ενώ δηλαδή οι Έλληνες δημιουργοί χαιρέτισαν την απόφαση Τσίπρα για διορισμό επιτρόπου στην ΑΕΠΙ, κάποιοι εκ των έσω (μιλάω για βουλευτές και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και όχι φυσικά για τον Ανδρέου) φαίνεται να τον πολεμούν, προτείνοντας συνδιοίκηση με το καθεστώς, το οποίο σήμερα κατηγορείται για κακουργήματα.

Άσμα 450+: Η πρώτη συνέντευξη Τύπου του νέου σωματείου των μουσικών, ύστερα από το διαβόητο σκάνδαλο της ΑΕΠΙ Facebook Twitter
O Σταύρος Ξαρχάκος –ο «συμβολικός μπροστάρης» της όλης κίνησης, όπως τον χαρακτήρισε ο Φοίβος Δεληβοριάς


Από τη συνέντευξη Τύπου, που σηματοδότησε και την ίδρυση του Άσματος 450+, του καινούργιου δηλαδή σωματείου που, ως φάνηκε, συσπείρωσε την πλειονότητα των δημιουργών, έλειπε η αντίθετη άποψη, η άλλη φωνή. Σε σχετική ερώτηση της συναδέλφου Χάριτος Ποντίδα για την επιστολή που απέστειλε προ ημερών στους δημοσιογράφους ο Γιώργος Ανδρέου την απάντηση έδωσε με δυο λόγια ο Φοίβος Δεληβοριάς: «Εδώ σήμερα παρουσιάζουμε το καινούργιο σωματείο μας». Εκτός όμως από το Άσμα 450+ υπάρχει και η «Επιστολή των (άλλων) 250», που αν και αποτελεί μιαν άλλη τάση επί της παρούσης και όχι σωματείο, εκτός από τους Φάμελλο, Δρογώση και Πλιάτσικα, την έχει υπογράψει και ο Φοίβος Τασσόπουλος, ο γνωστός «σουξεδοποιός» Φοίβος. Μιλάμε για έναν πραγματικό διχασμό στο ελληνικό τραγούδι. Επιστολές επί επιστολών και μια φαγωμάρα μεταξύ καλλιτεχνών που τις καλές εποχές συνεργάζονταν με τρόπο αρμονικό. Αυτά, όμως, ανήκουν στη σφαίρα των συντεχνιακών των μουσικών και κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία για τον απλό πολίτη που ενημερώθηκε τελευταία για ένα ακόμη σκάνδαλο οικονομικής φύσης.

 
Το μέτωπο είναι κατά της ΑΕΠΙ και της ασυδοσίας της και αυτό είναι το μήνυμα που μετέφεραν στον δημόσιο λόγο οι εκπρόσωποι του Άσματος 450+: Καμία συνδιοίκηση με την οικογένεια Ξανθόπουλου, άμεση τοποθέτηση επιτρόπου από την πολιτεία και επιστροφή όλων των οφειλών της εταιρείας προς τους δημιουργούς.


Στη συνέντευξη Τύπου το «παρών» έδωσαν οι Χάρις Αλεξίου, Δήμητρα Γαλάνη, Γιώργος Νταλάρας, Λίνα Νικολακοπούλου, Αφροδίτη Μάνου, Ναταλία Ρασούλη, Μελίνα Σιδηροπούλου, Ορφέας Περίδης, Ελένη Φωτάκη, Νίκος Ξυδάκης, Κώστας Φασουλάς, Παντελής Θαλασσινός, Ηλίας Λιούγκος, Νότης Μαυρουδής, Θοδωρής Κοτονιάς, Αλκίνοος Ιωαννίδης, Μάκης Σεβίλλογλου, Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης, Γιώργης Χριστοδούλου, Απόστολος Ρίζος, Ανδρέας Κατσιγιάννης, Αναστασία Μουτσάτσου, Καλλιόπη Βέττα, Γιάννης Κ. Ιωάννου, Σιδερής Πρίντεζης, Γιώργος Τσάμπρας, Θανάσης Συλιβός και πολλοί άλλοι, ενώ η έλλειψη χρόνου δεν επέτρεψε να διαβαστούν οι επιστολές των Γιάννη Αγγελάκα και Σωκράτη Μάλαμα.

Επιστολή-απάντηση του Γιώργου Ανδρέου

Αντώνη μου,

ποτέ δεν τάχθηκα υπέρ της συνδιοίκησης. Αυτό που είχα προτείνει στην αρχή, οταν βγήκε το πόρισμα Ernst&Young, ήταν ένα μοντέλο διοίκησης της ΑΕΠΙ, με Διευθύνοντα Σύμβουλο, Πρόεδρο και ΔΣ επιλεγόμενο από εμάς τους δημιουργούς κατά πλειοψηφία και δυνατότητα των μετόχων να συμφωνήσουν σε επιλογή μελών μειοψηφίας ΔΣ (δηλ. 4 οι δημιουργοί + ο Διευθύνων Σύμβουλος της επιλογής των δημιουργών και 3 οι της μειοψηφίας, ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ). ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΣΚΕΨΗ-ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ: ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΙ. ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ (μαζί με τη συνεργασία του ΕΠΟΠΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ) ΤΗΝ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΕΠΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ. Πρόταση-διάθεση τέτοιας εξέλιξης δεν ακούστηκε στη χθεσινή συνάντηση στον Κεραμεικό. Θα σε παρακαλέσω να δημοσιεύσεις αυτούσια την παραπάνω απάντηση -διευκρίνηση επειδή το σχόλιο σου (χωρίς φυσικά να σου αναγνωρίζω οποιαδήποτε ιδιοτελή πρόθεση) είναι ανακριβές και παραμορφωτικό των προθέσεων και του σκεπτικού μου.

Σε ευχαριστώ πολύ,

Γ. Ανδρέου

Απάντηση του Στάθη Δρογώση και του Μανώλη Φάμελλου

Άσμα 450+: Η πρώτη συνέντευξη Τύπου του νέου σωματείου των μουσικών, ύστερα από το διαβόητο σκάνδαλο της ΑΕΠΙ Facebook Twitter

Αγαπητέ κε Μποσκοΐτη,

δηλώνουμε πως τα τα όσα ανέφερε ο κος Γλέζος για εμάς στη συνέντευξη τύπου του σωματείου Άσμα είναι απολύτως αναληθή και συκοφαντικά και θα λάβουμε κάθε νόμιμο μέτρο για να προστατέψουμε την τιμή και την υπόληψή μας.

Σας παρακαλούμε να δημοσιεύσετε το σχόλιό μας.

Με εκτίμηση,

Στάθης Δρογώσης , Μανώλης Φάμελλος

Επιστολή - απάντηση του Φίλιππου Πλιάτσικα

Λυπάμαι που οι συνάδελφοι μου στη πρόσφατη συνέντευξή τύπου των 450+ έδωσαν το λόγο σε έναν κοινό συκοφάντη (Γ.Γλέζο) και εν τη απουσία μου είπε ότι ψευτιά και συκοφαντία μπορούσε να εκστομίσει.

Λυπάμαι που δεν βρέθηκε ούτε ένας από τους παρόντες να σταματήσει αυτόν τον άνθρωπο και τον Μεσαίωνα που εκπροσωπεί. Άλλωστε υπάρχουν καταγγελίες πια μελών της Αυτοδιαχείρισης που μιλάνε για σημεία και τέρατα στον οργανισμό που ελέγχει ως "αυτοκράτορας" όπου κυριαρχεί η ομερτά.

Λυπάμαι που άνθρωποι που γράφουν τραγούδια και υποτίθεται ότι πρεσβεύουν μια άλλη προσέγγιση, έμειναν απαθείς και έγιναν αποδέκτες της λάσπης του κάθε Γλέζου και των σχεδίων του.

Οι συνάδελφοι, κι αυτό καταδεικνύει πολλά (Δεληβοριάς, Καλαντζόπουλος, Πλέσσας) που έδωσαν το λόγο στον άνθρωπο αυτό, για να επιτεθεί σε όλους όσους θεωρεί εμπόδιο στα σχέδιά του, (παρουσιάζοντας τον και λέγοντας μάλιστα ότι έχουν έρθει κοντά του πλέον) είναι οι ίδιοι άνθρωποι που πριν λίγο καιρό εγγράφως και ομόφωνα τον καταδίκασαν με δελτίο τύπου του Σωματείου Μέτρον στο οποίο ήταν μέλη του Δ.Σ. καταγγέλλοντας τον ύποπτο ρόλο του...

(Και προχθές στην συνέντευξη τύπου των 450+ του δίνουν το λόγο για να συκοφαντήσει απόντες συναδέλφους!)

Λυπάμαι παράλληλα που υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που ενώ είχαν προνομιακές σχέσεις με την διοίκηση της ΑΕΠΙ για δεκαετίες ή και συμμετείχαν σε αυτήν, τώρα από το κοινό ή τα κείμενα της νέας πρωτοβουλίας χειροκροτούν και μερικοί καταγγέλλουν κιόλας τα κακώς κείμενα για να εξαγνιστούν οι ίδιοι. Δυστυχώς και πάλι για εσάς συνάδελφοι εμείς δεν παίξαμε και ούτε θα παίξουμε αυτό το παιχνίδι.

Λυπάμαι που υπάρχουν συνάδελφοι όπως ο Νικήτας Κληντ, που άκριτα και χωρίς να διασταυρώσει τίποτα, αναπαρήγαγε και φαίνεται να υιοθετεί κιόλας αυτές τις αθλιότητες σε άρθρο του, εξυπηρετώντας ένα παιχνίδι συμφερόντων πίσω από όλες τις καθόλου "αθώες" αυτές επιθέσεις.

Αν αυτός ο "Μεσαίωνας" και το κυνήγι μαγισσών είναι ο τρόπος που υιοθετούμε εμείς οι τραγουδοποιοί, οι "άνθρωποι της τέχνης", ως αντίδραση σε όποιον διαφωνεί μαζί μας, τότε μόνο θλίψη μπορεί να σπείρουμε. Κι όχι μόνο στους εαυτούς μας δυστυχώς.

Λυπάμαι που πια αυτό που κυριαρχεί ως εικόνα στο ευρύ κοινό είναι ότι "τρωγόμαστε" μεταξύ μας αντί να κοιτάξουμε να πάρουμε στα χέρια μας αυτό που μας ανήκει. Τα δικαιώματα των τραγουδιών μας. Και γι' αυτή την εξέλιξη μετά τα τελευταία γεγονότα υπάρχουν υπεύθυνοι με ονοματεπώνυμο και θα καταγραφεί ο ρόλος τους όταν φύγει αυτή η ομίχλη και καταλάβουν όλοι καθαρά τι έχει συμβεί.

Πολύ σύντομα θα δοθούν και επί μέρους απαντήσεις σε όλες τις συκοφαντίες που ακούστηκαν όπως επίσης και στοιχεία για το πως ένα σύστημα ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ προσπαθεί με νύχια και με δόντια να καρπωθεί τις έριδες μεταξύ μας. Μάχεται λυσσαλέα ακόμα και τα ονόματα αυτών που έχουν εισπράξει συνολικά ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ από την ΑΕΠΙ με επισφαλείς προκαταβολές να μην μαθευτούν ποτέ.

Το "έγκλημα" των ανθρώπων που σπιλώθηκαν από τον Γλέζο πριν λίγες μέρες, ήταν ότι πάλεψαν για μια ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ μεταξύ όλων των δημιουργών κι ας υπήρχαν επί μέρους διαφωνίες κι ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ.

Ότι αυτό που ζητούσαν εξ' αρχής ήταν ο έλεγχος της ΑΕΠΙ να έρθει και να μείνει στα ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ και κανενός άλλου.

Το προσωπικό μου "έγκλημα" είναι ότι επιμένω ως μέλος του Δ.Σ. του Ο.Π.Ι. να μάθουμε τα ονόματα των δημιουργών που έχουν πάρει τις μεγάλες προκαταβολές από την ΑΕΠΙ, άλλα φαίνεται πως υπάρχουν κάποια ονόματα μεταξύ αυτών που η αποκάλυψη τους δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα της διαπλοκής που υπερασπίζεται κι ο Γλέζος μεταξύ άλλων και γι' αυτό με έχει στοχοποιήσει προσωπικά.

Δεν μπήκε ούτε καν στον κόπο να διαβάσει την δημόσια τοποθέτηση μου για τα θέματα της ΑΕΠΙ, στην οποία μόνο αυτά που με καταγγέλλει συκοφαντώντας με , δεν υπερασπίζομαι.

Επίσης κάτι τελευταίο για να διαφανεί το μέγεθος της παράνοιας (τα υπόλοιπα θα δοθούν άμεσα αναλυτικά στην δημοσιότητα) είναι ότι ο ΟΠΙ που κατηγορήθηκε στην συγκεκριμένη συνέντευξη Τύπου ως οργανισμός που σιγοντάρει την ΑΕΠΙ, στις 10 Απριλίου είχε εισηγηθεί στο Υπουργείο ΥΠΕΡ του διορισμού Επιτρόπου στην ΑΕΠΙ και με βάση αυτή την εισήγηση το Υπουργείο θα ορίσει Επίτροπο άμεσα. Με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του Δ.Σ. στο οποίο έχω την τιμή να είμαι μέλος. Δηλαδή σε μια συνέντευξη Τύπου που το βασικό ζητούμενο ήταν ο διορισμός Επιτρόπου στην ΑΕΠΙ κατηγορήθηκε ο Οργανισμός που εισηγήθηκε να διοριστεί αυτός ο Επίτροπος και ένα από τα πρόσωπα που ψήφισαν υπέρ αυτής της εισήγησης !!! Απλώς για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της παράνοιας, της συκοφαντίας και της διαφαινόμενης διαπλοκής που κρύβεται πίσω από όλα αυτά που συμβαίνουν, ακούγονται και γράφονται.

Υ.Γ. Καλή σοδειά λοιπόν σε όλους όσοι ποντάρετε στον λαϊκισμό και τον "Μεσαίωνα" πιστεύοντας ότι ακόμα "πουλάει" στη χώρα αυτή. Εγώ πάλι πιστεύω το αντίθετο. Θα δείξει το μέλλον "συνάδελφοι"...

Φίλιππος Πλιάτσικας

Μουσική
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM