Ο Publicist είναι το funky electro-disco άλλοθι του Sebastian Thompson, του ντράμερ των Trans AM/Weird War, που πρόσφατα συνεργάστηκε με τον θρυλικό Ian F. Svenonious και ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη νέα δουλειά του στην Αθήνα, το Σάββατο 10 Οκτωβρίου, στον νέο χώρο της Αβραμιώτου, το 6 D.O.S.
Γιατί παίζεις πάντα χωρίς μπλουζάκι;
Επειδή ο κόσμος το απαιτεί. Αν δεν το κάνω θυμώνουν!
Γιατί ονόμασες το νέο σου project «Publicist»;
Η δουλειά του publicist είναι να δημιουργεί και να χειρίζεται τη δημοσιότητα κάποιου γνωστού προσώπου, π.χ. μιας διασημότητας. Είναι βασικά μια γελοία δουλειά, γι' αυτό ακριβώς ήταν ελκυστική για μένα.
Γιατί διάλεξες την disco για τη σόλο δουλειά σου;
Δεν θα έλεγα ότι είναι disco 100%, ειδικά live δεν είναι τόσο ομαλός ο ήχος. Προσπάθησα να φτιάξω κάτι που να αρέσει και στους clubbers και σε όσους αρέσουν τα live. Ήθελα να αποδείξω ότι η διασκέδαση δεν μπορεί να σχετίζεται πάντα με έναν άμυαλο DJ. Ήθελα να δείξω, επίσης, στους ανθρώπους που ακούνε ροκ, ότι μπορούν να το ρίξουν για λίγο έξω.
Τι να περιμένουμε απ' την εμφάνισή σου στην Αθήνα;
Θα λουστώ στον ιδρώτα. Ελπίζω τριγύρω μου να είναι ιδρωμένοι άνθρωποι που χορεύουν.
Δίσκοι, δίσκοι...
Χιλιάδες κυκλοφορίες (κυριολεκτικά). Είναι αδύνατο πια να παρακολουθήσεις αυτά που συμβαίνουν, όχι μόνο έξω αλλά και στην Ελλάδα, που το φετινό φθινόπωρο φέρνει πολύ αναμενόμενα άλμπουμ: το «Stitches» του Larry Gus (από έναν Έλληνα «απόγονο» του Dilla), το εξαιρετικό «Fiction» των Lumiere Brother με μπιτλικό ήχο, το «Sway» των post punk Mary's Flower Superhead, το προσωπικό άλμπουμ της Etten «I know you 're behind me, but I 'm not scared» σε παραγωγή Coti, το «Panda» της May Roosevelt, το ντεμπούτο «A family picture from...» των Zebra Tracks, νέο άλμπουμ του Εισβολέα με συμμετοχή της Sugahspank!, το «Lumineux Noir» των Marsheaux, το νέο ep των Velvoids «3.3 (Sonic)». Η ελληνική ποπ γνωρίζει πολύ καλές μέρες.
Lord Newborn & The Magic Skulls
Είναι το σχήμα που προέκυψε από τη συνεργασία του MoneyMark, του Shawn Lee και του Tommy Guerrero για την Ubiquity, μία από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις της χρονιάς σε έναν δίσκο που η τζαζ και το prog-rock συναντούν τη σόουλ των '70s. Κλείστηκαν για δυο εβδομάδες στο στούντιο του Money Mark στο Λος Άντζελες και το αποτέλεσμα είναι απίθανο. Σημερινόfunk με ψυχεδελικά περάσματα από τα keyboards που ενθουσιάζουν.
σχόλια