Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Mε το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά.
0

O «Μεθόδης», όπως τον αποκαλούν χαριτωμένα και εξελληνισμένα οι γηγενείς κλάμπερ, έχει τύχει να παίξει σε μικρούς αλλά και μεγάλους χώρους στην Αθήνα με το ίδιο αποτέλεσμα: οι φανατικοί της χορευτικής μουσικής κυριολεκτικά παραμιλούν μετά από κάθε εμφάνισή του στη χώρα μας για το υψηλό επίπεδο των sets του και την απίστευτη μείξη techno-house-μελωδίας και σκληρών beats που τολμά να συμπεριλάβει σε αυτή. Κατά τα άλλα, το γλυκομίλητο και εξαιρετικά φιλικό αγόρι από τη Βουλγαρία σαρώνει σταθερά από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στον χώρο με κυκλοφορίες που φιγουράρουν στα charts αλλά και με παρακαταθήκη την παρουσία του σε ελιτίστικα labels, όπως οι Deeperfect, Glasgow Underground, Material, Lapsus, Noir Music, OFF Recordings, Stereo Productions, Terminal M, Trapez, Gruuv, Sincopat, VIVa MUSiC, και η λίστα συνεχίζεται... Μεγάλη στιγμή στην καριέρα του η επικείμενη συνεργασία του με τους GusGus που μας ανακοίνωσε σε αυτή την κουβέντα και που μάλλον θα βάλει τον ήχο του σε μια άλλη διάσταση.


— Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες επιρροές σου και ποια η στιγμή που αναγνώρισες ότι είχες κλίση στη μουσική;

Δυστυχώς, για πολλούς λόγους δεν είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με κάποιο μουσικό όργανο κατά τη διάρκεια των παιδικών μου χρόνων. Όσο μεγάλωνα τόσο περισσότερο ένιωθα πως έπρεπε να ασχοληθώ με τη μουσική, είχε γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Στα 16 μου ένας φίλος μού έδειξε πώς θα μπορούσα να φτιάξω μουσική σε έναν υπολογιστή. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό και ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που ένιωσα πως κάτι με ελκύει τόσο πολύ. Έτσι, κυριολεκτικά ανάγκασα τη μητέρα μου να μου πάρει υπολογιστή, με μοναδικό σκοπό να αγοράσω αυτό το πρόγραμμα και να αρχίσω να γράφω (γελάει). Ακόμα και τότε, όμως, δεν είχα πλάνο να γίνω επαγγελματίας του χώρου, το έκανα για να περνάω καλά, κάτι που φαινόταν πολύ περίεργο στους φίλους μου. Κάποια μέρα και μετά από πολλά πειράματα διαπίστωσα πως αυτό θα είναι το μέλλον μου. Το μεγάλο ερωτηματικό ήταν σε ποιο είδος θα εστιαζόμουν, αφού τότε με ενδιέφεραν η hip hop, η house αλλά και όλα τα είδη ηλεκτρονικής μουσικής. Μια μέρα, όταν ήμουν 17 ή 18, καθόμασταν σε ένα μπαρ με τον φίλο μου και αποφάσισα να πάω στον DJ και να του ζητήσω να με μάθει να παίζω. Μετά από έναν σύντομο κύκλο μαθημάτων, λύθηκαν όλες μου οι απορίες. Εκείνη την εποχή λάτρευα τον ήχο των Deep Dish, Rick Pier O'Neil, dd2Basket και Danny Tenaglia. Αυτοί καθόρισαν το στυλ μου.

Στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.


— Αντιμετώπισες δυσκολίες λόγω Βουλγαρίας; Σκέφτηκες ποτέ να μετακομίσεις κάπου αλλού;

Στην πραγματικότητα, δεν αντιμετώπισα την παραμικρή δυσκολία λόγω της καταγωγής μου. Η μοναδική δυσκολία, που αντιμετωπίζω ακόμα και σήμερα, είναι το ότι η Σόφια δεν έχει καλή αεροπορική σύνδεση με άλλες χώρες κι έτσι τα ταξίδια μου είναι πολύ πιο μεγάλα απ' όσο πρέπει (γελάει). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο σκέφτηκα πολύ σοβαρά σε κάποια φάση να μετακομίσω στη Βαρκελώνη, όμως μετά από εξοντωτική σκέψη και ιεράρχηση των προτεραιοτήτων μου αποφάσισα να παραμείνω στη Βουλγαρία.


— Είναι γεγονός πως είσαι ένας από τους πιο καλούς παραγωγούς εκεί έξω. Σε βοήθησε κάτι ή κάποιος άλλος στην πορεία σου ή βασίστηκες στη σκληρή δουλειά;

Σ' ευχαριστώ πολύ, εκτιμώ αφάνταστα τα λόγια σου! Με το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά. Ίσως το γεγονός ότι είμαι επίμονος ως χαρακτήρας να βοήθησε αρκετά και φυσικά η βαθιά μου επιθυμία γι' αυτό.


— Πρόσφατα διάβασα μια συνέντευξη του Jeff Mills, στην οποία δήλωσε πως σήμερα δεν βλέπει ανθρώπους να παράγουν/συνθέτουν μουσική, σύμφωνα με την αυστηρή σημασία του όρου. Συμφωνείς ή διαφωνείς;

Αν μιλάμε σε αυτό το πλαίσιο, τότε μάλλον ο Jeff Mills έχει δίκιο. Όμως στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.

— Έχεις γνωρίσει την επιτυχία με όλες σχεδόν τις κυκλοφορίες σου. Πόσο σου παίρνει συνήθως να στήσεις ένα καλό τραγούδι;

Στη δική μου περίπτωση αυτό είναι πολύ σχετικό, αφού κάθε τραγούδι απαρτίζεται από διαφορετικά στοιχεία. Κάποιες φορές παίρνει λίγο, άλλες πολύ. Ανάλογα με τη διάθεση και την έμπνευση, μου έχει τύχει να ολοκληρώσω κομμάτι σε μια μέρα αλλά και σε τρεις μήνες. Και πάντα στο τέλος το αφήνω να «ξεκουραστεί» μια μέρα, μετά το ακούω με καθαρό μυαλό και τότε αποφασίζω αν θα το κυκλοφορήσω.


— Αυτό που έχεις καταφέρει με τη δισκογραφική σου, τη Set About, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα είναι εντυπωσιακό.

Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συνταγή, κυκλοφορούμε μόνο αυτά που μας αρέσουν. Επίσης, ήμασταν πολύ τυχεροί που από την πρώτη στιγμή είχαμε πολύ σημαντική υποστήριξη από το Beatport. Πιστεύω πως κι αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό δεδομένο που κάνει μια δισκογραφική επιτυχημένη ή όχι. Φυσικά, είναι απαραίτητη η συνεργασία με γνωστά ονόματα του χώρου, κάτι που δεν είναι πάντα τόσο εύκολο. Άρα, είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτά που έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα.

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Ο Metodi Hristov με την Gallya.


— Έχεις δίπλα σου μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες, ανερχόμενες DJs/παραγωγούς, την Gallya. Πιστεύεις πως παλεύει συγκριτικά περισσότερο (λόγω του φύλου της) να εδραιωθεί; Πώς την καθοδηγείς ως μέντοράς της;

Είχα τη μεγάλη τύχη να γνωρίσω αυτό το πολύ ταλαντούχο κορίτσι πριν από 5 χρόνια. Έγινε το άλλο μου μισό, η καλύτερή μου φίλη και ο άνθρωπος με τον οποίο μοιράζομαι τις εμπειρίες μου. Παλιότερα, υπήρχε πολλή επιφυλακτικότητα σχετικά με τις γυναίκες καλλιτέχνιδες, όμως σήμερα η παρουσία τους θεωρείται φυσιολογική, τη συνήθισαν. Η πρώτη συμβουλή που έδωσα στην Gallya ήταν να είναι ασυμβίβαστη σε ό,τι έχει να κάνει με την τέχνη της και να συνθέτει μόνο μουσική που της αρέσει. Έχει πολλή πλάκα, στην αρχή ήμουν εγώ αυτός που έδινε τις συμβουλές, όμως τώρα έχουν αντιστραφεί οι ρόλοι και μου δίνει εκείνη τις καλύτερες!


— Είσαι πολύ φειδωλός και ντροπαλός στον τρόπο που χειρίζεσαι τα social media...

(Γελάει) Δεν το είχα πάρει χαμπάρι πως «βγαίνω» έτσι! Αυτό που κάνω είναι να μοιράζομαι με τον κόσμο μόνο αυτά που αξίζει να μοιραστώ.


— Η πολύ δυνατή κυκλοφορία σου στην Terminal M έσπασε τα charts. Πόσο σημαντικό είναι για σένα να βλέπεις τα κομμάτια σου να φιγουράρουν ψηλά στις λίστες;

Είμαι υπερ-χαρούμενος με την επιτυχία του EP στην Terminal M! Το δεύτερο κομμάτι, το «Sirius», έφτασε στο νούμερο 4 των techno charts στο Beatport, μεγάλη επιτυχία για μένα. Είναι πολύ σημαντικό για έναν DJ να έχει ψηλές θέσεις στα charts, αφού αυτό έχει άμεση επίδραση στα bookings του. Και, φυσικά, δείχνει εμπράκτως πως αρέσει η μουσική στον κόσμο, κάτι που σε διεγείρει πολύ! (γελάει)

 

Metodi Hristov - Sirius (Original Mix)


— Τι έχεις προγραμματίσει για το μέλλον;

Ανυπομονώ για κάποια νέα πρότζεκτ της Gallya, της Set About και δικά μου που θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Ένα από τα πιο σημαντικά είναι η συνεργασία μου με τους GusGus. Κάναμε δύο τραγούδια μαζί και ήταν τιμή μου να κάνω το remix για το πιλοτικό τραγούδι του νέου τους άλμπουμ «Featherlight». Χαίρομαι με το αποτέλεσμα και λόγω του ότι θρυλικοί καλλιτέχνες, όπως οι GusGus, μου ζήτησαν να συμμετάσχω. Ένα από τα κομμάτια που κάναμε μαζί θα κυκλοφορήσει το 2018 από τη Set About, συνοδευόμενο από remixes. Όσον αφορά τις δικές μου κυκλοφορίες, θα βγουν κομμάτια στις Form Music, Unity Records, Set About και ένα νέο EP στην Terminal M.


Ο Metodi Hristov θα βρίσκεται στο Terraza το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του 3D EGG LDN tour.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ