Η νέα δουλειά της Louisahhh είναι μια ωδή στο σεξ και στο θάνατο

Η νέα δουλειά της Louisahhh είναι μια ωδή στο σεξ και στο θάνατο Facebook Twitter
Έχει μιλήσει πολλές φορές για τον εθισμό της στα ναρκωτικά και στο αλκοόλ, την επίπονη διαδικασία της απεξάρτησης και την καθημερινή μάχη που δίνει για να παραμείνει καθαρή. Φωτο: Marilyn Clark
0

Η Louisahh γεννήθηκε και μεγάλωσε σε μια οικογένεια που λάτρευε τη μουσική κι άρχισε να συνθέτει και να παίζει με διάφορες μπάντες στην πατρίδα της, τη Νέα Υόρκη, πολύ πριν την κερδίσει το κλάμπινγκ και ως αποτέλεσμα το DJing. Μετά από τις κυκλοφορίες των δύο πρώτων της EPs το 2013 και το 2016 αναδεικνύεται σε μια πολλά υποσχόμενη καλλιτέχνιδα.

Η γνωριμία της με τον Γάλλο παραγωγό/DJ Maelstrom φαντάζει καρμική, αφού τους οδήγησε σε μια δυνατή φιλία, συνεργασία, κυκλοφορίες και τελικά στη δική τους δισκογραφική, τη RAAR. Το 2016 φιγουράρει στο εξώφυλλο του DJ Mag UK, αμέσως μετά εξασφαλίζει residency στο BBC Radio 1 κι όλοι την αναγνωρίσουν ως μία από τις καλλιτέχνιδες που έχουν λόγο και αιτία ύπαρξης στην ηλεκτρονική μουσική σκηνή.

Παραδέχεται ότι έχτισε η ίδια μια παγίδα για τον εαυτό της, μια κλειστοφοβική εικόνα που όσο μπαίνεις μέσα της χρησιμοποιώντας τον ήχο και τα λόγια της ως οδηγό, φτάνεις, τελικά στην έξοδο, στο φως.

Πρόσφατα συνεργάστηκε με τον Dave Clarke και μέσα στο 2018 θα κυκλοφορήσει και το ντεμπούτο LP της.

Η Louisahhh είναι από αυτούς τους ανθρώπους που στην εποχή της εικόνας και του φαίνεσθαι τολμάει να τσαλακωθεί. Έχει μιλήσει πολλές φορές για τον εθισμό της στα ναρκωτικά και στο αλκοόλ, την επίπονη διαδικασία της απεξάρτησης και την καθημερινή μάχη που δίνει για να παραμείνει καθαρή, ειδικά σε ένα χώρο που οι ουσίες και οι πειρασμοί παραμονεύουν σε κάθε γωνιά.

Δείχνει δυνατή, ψάχνει στηρίγματα και διεξόδους τα οποία πάλι την οδηγούν στην έκφραση μέσα από τον ήχο.

Η νέα δουλειά της Louisahhh είναι μια ωδή στο σεξ και στο θάνατο Facebook Twitter
H Louisahhh κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο της EP με τον τίτλο «A Trap I've Built»

Δίνοντας τον παλμό και την εικόνα όλων αυτών που θα ακολουθήσουν, η Louisahhh κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο της EP με τον τίτλο «A Trap I've Built». Παραδέχεται ότι έχτισε η ίδια μια παγίδα για τον εαυτό της, μια κλειστοφοβική εικόνα που όσο μπαίνεις μέσα της χρησιμοποιώντας τον ήχο και τα λόγια της ως οδηγό, φτάνεις, τελικά στην έξοδο, στο φως. Μάλλον όπως και η ίδια.

Η Louisahhh διαλέγει το LiFO.gr για να μιλήσει για όλα αυτά, να ξετυλίξει με δικά της λόγια τη διαδικασία της σύνθεσης και τις ζοφερές εστίες έμπνευσης αυτού του EP αποδεικνύοντας περίτρανα ότι έδωσε για άλλη μια φορά ένα κομμάτι του εαυτού της κι ότι ναι, η μουσική κάποιων ανθρώπων είναι βιωματική.


Hey Trouble

 

Αυτό το τραγούδι «ξεδιπλώνεται» συνεχώς, όσο παίζει, τόσες πιο πολλές ερμηνείες έχει. Το έγραψα για έναν αγαπημένο φίλο που έδωσε τεράστια μάχη με τον εθισμό του στα ναρκωτικά, που δυστυχώς του πήραν τη ζωή (R.I.P. Cadalack Ron).

Εκείνη την εποχή που αυτός ο άνθρωπος άφηνε την επίγεια ζωή, εγώ περνούσα μια πολύ δύσκολη φάση κατά την οποία προσπαθούσα να μείνω μακριά από έναν πρώην, που, αν και είχε κακή επιρροή επάνω μου, δεν μπορούσα να αποκοπώ.

Σήμερα, (αυτό το τραγούδι) υπάρχει σαν μια προσευχή στον σκιώδη εαυτό, μια επιβεβαίωση της διαδρομής μου προς την ουσιαστική αποδοχή του εαυτού μου και των πιο σκοτεινών σημείων του.


To Me Right Now

 

Αυτό εδώ γράφτηκε σε δύο μέρη. Εμπνεύστηκα τη βασική του σύνθεση από μία σχέση εξ' αποστάσεως που ξέφτισε σιγά-σιγά και που με στεναχώρησε πολύ, εξού και τα αφηγηματικά, «τσακισμένα» ηχητικά techno φωνητικά.

Το συγκεκριμένο μέρος του τραγουδιού το έγραψα μέσα στο λεωφορείο, καθώς πήγαινα στο αεροδρόμιο του Λος Άντζελες κι αφήνοντας πίσω μου αυτή την ιστορία αγάπης, αυτή τη σχέση.

Ευτυχώς, πλέον έχουμε γίνει πολύ καλοί φίλοι και είμαι σίγουρη πως δεν το ξέρει ότι το έγραψα για εκείνον. Μην του το πεις.


Trap

 

Βρισκόμουν μόνη μου σε περιοδεία, πολύ μακριά από το σπίτι και μπλέχτηκα σε μια κατάσταση που με έφερε σε πολύ δύσκολη θέση, σε σεξουαλικό επίπεδο. Ένιωσα πως επειδή κάποιος ήταν πολύ καλός μαζί μου, επειδή μου φέρθηκε με καλοσύνη, ότι δεν μπορούσα να πω όχι, ότι έπρεπε να εμπλακώ σεξουαλικά.

Όταν βρήκα τη δύναμη να πω πως δεν ένιωθα άνετα, αυτός ο άνθρωπος με τον πιο ευγενικό τρόπο που υπήρχε βρήκε τον τρόπο μέσω εκφοβισμού να χωθεί στο κρεβάτι μου. Προσπάθησα να τον δικαιολογήσω, ένιωσα να με πνίγει η οργή και η ντροπή, ποτέ δεν το ονόμασα «βιασμό», ή «βιαιοπραγία», όμως αυτή μου η εμπειρία έσπειρε ένα συναίσθημα από το οποίο βγήκε αυτό το τραγούδι.

Εκείνη την εποχή είχα αρχίσει να εξερευνώ ένα σημαντικό κομμάτι της σεξουαλικής μου ταυτότητας –την υποταγή, τον μαζοχισμό- κι έτσι οι γραμμές του τι ήταν αποδεκτό και επιτρεπτό, οι γραμμές του τι ήταν επιθυμητό και τι ανεπιθύμητο ήταν ακόμη ασαφείς.

Μάλλον το μήνυμα που μπορεί να πάρει κάποιος από αυτή την ιστορία είναι ότι όποιο και να είναι το «είδος» του σεξ που προτιμάς, έχεις τη δύναμη να πεις όχι. Ότι η ξεκάθαρη συναίνεση και η επικοινωνία, ο σεβασμός στη συναίνεση είναι υψίστης σημασίας σε κάθε περίπτωση/κατάσταση.


Line

 

Αυτό το τραγούδι μιλάει για τον πόθο και την απογοήτευση. Το ρεφρέν «I'll show you how to ride a line» αναφέρεται στο πώς είναι να «παίζεις» με τα άκρα, να μαθαίνεις να απολαμβάνεις τη ζωή ακόμα κι όταν δεν παίρνεις, τελικά, αυτό που θέλεις.

Την εποχή που έφταχνα αυτόν τον δίσκο πιεζόμουν από πολλές πλευρές να υιοθετήσω το ρόλο ενός καλλιτεχνικού ταραξία. Μου υποδείκνυαν ότι βαδίζοντας σε ένα πνευματικό μονοπάτι δεν έπρεπε να φαίνομαι πάντα σαν το καλό, υπάκουο σκυλί, αλλά και να δημιουργώ το δικό μου χάος με λόγο και αιτία.

Για άλλη μια φορά, στο τέλος τα τραγούδια με διδάσκουν πιο πολλά απ' ό,τι πιστεύω (ότι με διδάσκουν), όταν τα δημιουργώ.


Like A Vice

 

Άλλη μια ωδή στο σεξ και στο θάνατο (μήπως εντοπίζεις κι εσύ ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο;). Αυτό το έγραψα τελευταίο. Σε μια εποχή της ζωής μου που θρηνούσα μια τεράστια απώλεια, ξεκίνησα να ανακαλύπτω κάτι ενθουσιώδες και όμορφο, το να ερωτεύεσαι.

Αυτό, λοιπόν, «βγήκε» και γράφτηκε μέσω αυτής της διαδικασίας, για μια καρδιά που πρέπει να διαλυθεί σε χιλιάδες κομμάτια, ώστε να μπορέσει να σηκώσει και να κρατήσει μέσα της ακόμα πιο πολλά. Οι στίχοι για τους οποίους είμαι πολύ περήφανη είναι οι εξής: «heart hungry like a hole, have you ever felt full? There are no mistakes, it gets bigger when it breaks».

Η εμπειρία του θρήνου με έκανε πιο ατρόμητη, ώστε να μπορώ να αγαπώ ακόμα πιο πολύ.


Το νέο EP της Louisahhh «A Trap I've Built» κυκλοφορεί από τη RAAR και μπορείτε να το ακούσετε εδώ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ