Η νέα δουλειά της Louisahhh είναι μια ωδή στο σεξ και στο θάνατο

Η νέα δουλειά της Louisahhh είναι μια ωδή στο σεξ και στο θάνατο Facebook Twitter
Έχει μιλήσει πολλές φορές για τον εθισμό της στα ναρκωτικά και στο αλκοόλ, την επίπονη διαδικασία της απεξάρτησης και την καθημερινή μάχη που δίνει για να παραμείνει καθαρή. Φωτο: Marilyn Clark
0

Η Louisahh γεννήθηκε και μεγάλωσε σε μια οικογένεια που λάτρευε τη μουσική κι άρχισε να συνθέτει και να παίζει με διάφορες μπάντες στην πατρίδα της, τη Νέα Υόρκη, πολύ πριν την κερδίσει το κλάμπινγκ και ως αποτέλεσμα το DJing. Μετά από τις κυκλοφορίες των δύο πρώτων της EPs το 2013 και το 2016 αναδεικνύεται σε μια πολλά υποσχόμενη καλλιτέχνιδα.

Η γνωριμία της με τον Γάλλο παραγωγό/DJ Maelstrom φαντάζει καρμική, αφού τους οδήγησε σε μια δυνατή φιλία, συνεργασία, κυκλοφορίες και τελικά στη δική τους δισκογραφική, τη RAAR. Το 2016 φιγουράρει στο εξώφυλλο του DJ Mag UK, αμέσως μετά εξασφαλίζει residency στο BBC Radio 1 κι όλοι την αναγνωρίσουν ως μία από τις καλλιτέχνιδες που έχουν λόγο και αιτία ύπαρξης στην ηλεκτρονική μουσική σκηνή.

Παραδέχεται ότι έχτισε η ίδια μια παγίδα για τον εαυτό της, μια κλειστοφοβική εικόνα που όσο μπαίνεις μέσα της χρησιμοποιώντας τον ήχο και τα λόγια της ως οδηγό, φτάνεις, τελικά στην έξοδο, στο φως.

Πρόσφατα συνεργάστηκε με τον Dave Clarke και μέσα στο 2018 θα κυκλοφορήσει και το ντεμπούτο LP της.

Η Louisahhh είναι από αυτούς τους ανθρώπους που στην εποχή της εικόνας και του φαίνεσθαι τολμάει να τσαλακωθεί. Έχει μιλήσει πολλές φορές για τον εθισμό της στα ναρκωτικά και στο αλκοόλ, την επίπονη διαδικασία της απεξάρτησης και την καθημερινή μάχη που δίνει για να παραμείνει καθαρή, ειδικά σε ένα χώρο που οι ουσίες και οι πειρασμοί παραμονεύουν σε κάθε γωνιά.

Δείχνει δυνατή, ψάχνει στηρίγματα και διεξόδους τα οποία πάλι την οδηγούν στην έκφραση μέσα από τον ήχο.

Η νέα δουλειά της Louisahhh είναι μια ωδή στο σεξ και στο θάνατο Facebook Twitter
H Louisahhh κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο της EP με τον τίτλο «A Trap I've Built»

Δίνοντας τον παλμό και την εικόνα όλων αυτών που θα ακολουθήσουν, η Louisahhh κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο της EP με τον τίτλο «A Trap I've Built». Παραδέχεται ότι έχτισε η ίδια μια παγίδα για τον εαυτό της, μια κλειστοφοβική εικόνα που όσο μπαίνεις μέσα της χρησιμοποιώντας τον ήχο και τα λόγια της ως οδηγό, φτάνεις, τελικά στην έξοδο, στο φως. Μάλλον όπως και η ίδια.

Η Louisahhh διαλέγει το LiFO.gr για να μιλήσει για όλα αυτά, να ξετυλίξει με δικά της λόγια τη διαδικασία της σύνθεσης και τις ζοφερές εστίες έμπνευσης αυτού του EP αποδεικνύοντας περίτρανα ότι έδωσε για άλλη μια φορά ένα κομμάτι του εαυτού της κι ότι ναι, η μουσική κάποιων ανθρώπων είναι βιωματική.


Hey Trouble

 

Αυτό το τραγούδι «ξεδιπλώνεται» συνεχώς, όσο παίζει, τόσες πιο πολλές ερμηνείες έχει. Το έγραψα για έναν αγαπημένο φίλο που έδωσε τεράστια μάχη με τον εθισμό του στα ναρκωτικά, που δυστυχώς του πήραν τη ζωή (R.I.P. Cadalack Ron).

Εκείνη την εποχή που αυτός ο άνθρωπος άφηνε την επίγεια ζωή, εγώ περνούσα μια πολύ δύσκολη φάση κατά την οποία προσπαθούσα να μείνω μακριά από έναν πρώην, που, αν και είχε κακή επιρροή επάνω μου, δεν μπορούσα να αποκοπώ.

Σήμερα, (αυτό το τραγούδι) υπάρχει σαν μια προσευχή στον σκιώδη εαυτό, μια επιβεβαίωση της διαδρομής μου προς την ουσιαστική αποδοχή του εαυτού μου και των πιο σκοτεινών σημείων του.


To Me Right Now

 

Αυτό εδώ γράφτηκε σε δύο μέρη. Εμπνεύστηκα τη βασική του σύνθεση από μία σχέση εξ' αποστάσεως που ξέφτισε σιγά-σιγά και που με στεναχώρησε πολύ, εξού και τα αφηγηματικά, «τσακισμένα» ηχητικά techno φωνητικά.

Το συγκεκριμένο μέρος του τραγουδιού το έγραψα μέσα στο λεωφορείο, καθώς πήγαινα στο αεροδρόμιο του Λος Άντζελες κι αφήνοντας πίσω μου αυτή την ιστορία αγάπης, αυτή τη σχέση.

Ευτυχώς, πλέον έχουμε γίνει πολύ καλοί φίλοι και είμαι σίγουρη πως δεν το ξέρει ότι το έγραψα για εκείνον. Μην του το πεις.


Trap

 

Βρισκόμουν μόνη μου σε περιοδεία, πολύ μακριά από το σπίτι και μπλέχτηκα σε μια κατάσταση που με έφερε σε πολύ δύσκολη θέση, σε σεξουαλικό επίπεδο. Ένιωσα πως επειδή κάποιος ήταν πολύ καλός μαζί μου, επειδή μου φέρθηκε με καλοσύνη, ότι δεν μπορούσα να πω όχι, ότι έπρεπε να εμπλακώ σεξουαλικά.

Όταν βρήκα τη δύναμη να πω πως δεν ένιωθα άνετα, αυτός ο άνθρωπος με τον πιο ευγενικό τρόπο που υπήρχε βρήκε τον τρόπο μέσω εκφοβισμού να χωθεί στο κρεβάτι μου. Προσπάθησα να τον δικαιολογήσω, ένιωσα να με πνίγει η οργή και η ντροπή, ποτέ δεν το ονόμασα «βιασμό», ή «βιαιοπραγία», όμως αυτή μου η εμπειρία έσπειρε ένα συναίσθημα από το οποίο βγήκε αυτό το τραγούδι.

Εκείνη την εποχή είχα αρχίσει να εξερευνώ ένα σημαντικό κομμάτι της σεξουαλικής μου ταυτότητας –την υποταγή, τον μαζοχισμό- κι έτσι οι γραμμές του τι ήταν αποδεκτό και επιτρεπτό, οι γραμμές του τι ήταν επιθυμητό και τι ανεπιθύμητο ήταν ακόμη ασαφείς.

Μάλλον το μήνυμα που μπορεί να πάρει κάποιος από αυτή την ιστορία είναι ότι όποιο και να είναι το «είδος» του σεξ που προτιμάς, έχεις τη δύναμη να πεις όχι. Ότι η ξεκάθαρη συναίνεση και η επικοινωνία, ο σεβασμός στη συναίνεση είναι υψίστης σημασίας σε κάθε περίπτωση/κατάσταση.


Line

 

Αυτό το τραγούδι μιλάει για τον πόθο και την απογοήτευση. Το ρεφρέν «I'll show you how to ride a line» αναφέρεται στο πώς είναι να «παίζεις» με τα άκρα, να μαθαίνεις να απολαμβάνεις τη ζωή ακόμα κι όταν δεν παίρνεις, τελικά, αυτό που θέλεις.

Την εποχή που έφταχνα αυτόν τον δίσκο πιεζόμουν από πολλές πλευρές να υιοθετήσω το ρόλο ενός καλλιτεχνικού ταραξία. Μου υποδείκνυαν ότι βαδίζοντας σε ένα πνευματικό μονοπάτι δεν έπρεπε να φαίνομαι πάντα σαν το καλό, υπάκουο σκυλί, αλλά και να δημιουργώ το δικό μου χάος με λόγο και αιτία.

Για άλλη μια φορά, στο τέλος τα τραγούδια με διδάσκουν πιο πολλά απ' ό,τι πιστεύω (ότι με διδάσκουν), όταν τα δημιουργώ.


Like A Vice

 

Άλλη μια ωδή στο σεξ και στο θάνατο (μήπως εντοπίζεις κι εσύ ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο;). Αυτό το έγραψα τελευταίο. Σε μια εποχή της ζωής μου που θρηνούσα μια τεράστια απώλεια, ξεκίνησα να ανακαλύπτω κάτι ενθουσιώδες και όμορφο, το να ερωτεύεσαι.

Αυτό, λοιπόν, «βγήκε» και γράφτηκε μέσω αυτής της διαδικασίας, για μια καρδιά που πρέπει να διαλυθεί σε χιλιάδες κομμάτια, ώστε να μπορέσει να σηκώσει και να κρατήσει μέσα της ακόμα πιο πολλά. Οι στίχοι για τους οποίους είμαι πολύ περήφανη είναι οι εξής: «heart hungry like a hole, have you ever felt full? There are no mistakes, it gets bigger when it breaks».

Η εμπειρία του θρήνου με έκανε πιο ατρόμητη, ώστε να μπορώ να αγαπώ ακόμα πιο πολύ.


Το νέο EP της Louisahhh «A Trap I've Built» κυκλοφορεί από τη RAAR και μπορείτε να το ακούσετε εδώ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Μουσική / Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Σαν σήμερα πεθαίνει ο «φτωχός και μόνος κάου-μπόυ», που την εποχή της επικράτησης του πολιτικού τραγουδιού στη χώρα μας πρότεινε την επανασύνδεση με τον Αττίκ και τον Κώστα Γιαννίδη, αλλά και την αμερικανική τζαζ, country και σουίνγκ μουσική.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT
Ο Bad Bunny και το μέλλον της urbano μουσικής

Μουσική / Ο Bad Bunny και το μέλλον της παρεξηγημένης urbano μουσικής

Το «Debí tirar más fotos» του 30χρονου Πορτορικανού μουσικού είναι ένα λάτιν αριστούργημα αφιερωμένο στις ρίζες του, στην ιστορία του Πουέρτο Ρίκο και στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, όπως ο υπερτουρισμός και η εποχή του Τραμπ, που πλήττει τους μετανάστες.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η «Δύναμη του πεπρωμένου» αποτελεί τα τελευταία 150 χρόνια έναν διαρκή θρίαμβο της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Μουσική / Η «Δύναμη του πεπρωμένου»: Ο θρίαμβος της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Η όπερα που απασχόλησε τον Τζουζέπε Βέρντι επί είκοσι χρόνια και θεωρείται από τις σημαντικότερες του διεθνούς ρεπερτορίου επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, με μια παράσταση αντάξια της φήμης της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ