Η Στέγη μετατρέπεται σε club για ένα τριήμερο Facebook Twitter
Οι Phelimuncasi από τη Νότια Αφρική. Φωτ.: Maryan Sayd

Η Στέγη μετατρέπεται σε club για ένα τριήμερο

0

Οι δαιδαλώδεις και ευέλικτοι χώροι του κτιρίου της Συγγρού έχουν και στο παρελθόν προσαρμοστεί για να φιλοξενήσουν ειδικά events, όμως αυτό που ετοιμάζει η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση για το πρώτο τριήμερο του Φεβρουαρίου μάλλον δεν θα το έχουμε ξαναδεί.

Με στόχο το επαναλανσάρισμα του διαδικτυακού ραδιοφωνικού σταθμού Movement Radio που λειτουργεί με επιτυχία τα τελευταία χρόνια, αφού έκανε την εμφάνισή του στις αρχές της πανδημίας και πλέον έχει μετονομαστεί σε Stegi Radio, εστιάζοντας σε ένα ευρύτατο φάσμα μουσικών ειδών και καλλιτεχνών από όλον τον κόσμο –που ενδεχομένως θα μπορούσαν να μπουν κάτω από την κοινή ομπρέλα αυτού που ονομάζουμε «μουσική πρωτοπορία»–, οι Voltnoi και Quetempo, καλλιτεχνικοί διευθυντές του ραδιοφώνου, έχουν ετοιμάσει ένα τριήμερο γεμάτο με live και DJ sets, προβολές και συζητήσεις που θα μείνει αξέχαστο.

Τρία τα χρόνια λειτουργίας που γιορτάζει το ραδιόφωνο, τρία τα stages του τριημέρου, πάνω από 30 οι καλλιτέχνες που θα δούμε σε ένα line-up το οποίο θα περιλαμβάνει από αβανγκάρντ και experimental ηλεκτρονική μουσική, digital pop και σκληρή techno μέχρι ambient και χιπ-χοπ.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο μουσικό φεστιβάλ που φιλοδοξεί να συγκεντρώσει το πιο ετερόκλητο μουσικόφιλο κοινό της πόλης, παρουσιάζοντάς του το ούτως ή άλλως ετερόκλητο και πολυσυλλεκτικό μουσικό φάσμα που διατρέχει.

Την Παρασκευή 2 και το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου το πρόγραμμα θα τραβήξει μέχρι πολύ αργά, ενώ την Κυριακή θα ξεκινήσει νωρίτερα, λειτουργώντας σε πιο chill vibes, ιδανικά για αποσυμπίεση από την ένταση του Παρασκευοσάββατου.

Η Στέγη μετατρέπεται σε club για ένα τριήμερο Facebook Twitter
Το takeover του Stegi Radio θα απλωθεί καταρχάς σε όλους τους χώρους της Στέγης, οι οποίοι θα μεταμορφωθούν σε club stages.

Το takeover του Stegi Radio θα απλωθεί καταρχάς σε όλους τους χώρους της Στέγης, οι οποίοι θα μεταμορφωθούν σε club stages, έχοντας προσαρμόσει τη χωροταξία και την αισθητική τους.

Τόσο η Κεντρική όσο και η Μικρή Σκηνή και το υπόγειο (-1) θα φιλοξενούν διαφορετικά line-ups καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου, καθένα από τα οποία θα εστιάζει σε μια διαφορετική μουσική εμπειρία – όπως σε κάθε φεστιβάλ, έτσι κι εδώ οι φεστιβαλιστές καλό θα ήταν να προετοιμαστούν από πριν για τις μετακινήσεις τους από το ένα stage στο άλλο, όταν το πλήρες timetable ανακοινωθεί προσεχώς, ώστε να μη χάσουν κανένα από τα ονόματα που επιθυμούν να παρακολουθήσουν και να προγραμματίσουν τις διαδρομές της δικής τους μουσική εμπειρία.

Επίσης, κάθε stage θα έχει ορισμένη χωρητικότητα, οπότε καλό θα ήταν να το λάβουν υπόψη όσοι θέλουν οπωσδήποτε να παρακολουθήσουν κάποια από τα μεγάλα ονόματα. Παράλληλα, θα λειτουργούν μπαρ σε διαφορετικά σημεία του κτιρίου ώστε να μπορεί το κοινό να προμηθεύεται εύκολα και γρήγορα τα ποτά του.

Πιο συγκεκριμένα και με βάση όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής από τους διοργανωτές, το exhibition space του υπογείου θα φιλοξενήσει όλο τον σύγχρονο νεανικό μουσικό πειραματισμό: από ραπ (Pink Siifu, Right Clique) μέχρι breaks (DJ Upsammy, DJ Pink Wav), bass και techno (DJ Tsvi, Pool J Darr, Ice_Eyes, Ayshel).

Η Στέγη μετατρέπεται σε club για ένα τριήμερο Facebook Twitter
H Γερμανίδα Helena Hauff. Φωτ.: Daniel Feistenauer

Ανεβαίνοντας προς τα πάνω, η εμβληματική Κεντρική Σκηνή της Στέγης θα μας υποδεχθεί έτσι όπως δεν την έχουμε ξαναδεί, με dance και pop προσανατολισμό που όμως θα καλύψει μια μεγάλη απόσταση, από την electronica της Nalyssa Green ως την techno της Γερμανίδας Helena Hauff και του Λονδρέζου Lee Gamble.

Ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα χώρος του κτιρίου θα μας δώσει για πρώτη φορά την ευκαιρία να χορέψουμε όρθιοι μέχρι τελικής πτώσης. Στην ίδια σκηνή θα ακούσουμε επίσης την ambient του Alessandro Cortini, τον darkwave ήχο των Selofan, τα μουσικά υβρίδια των Animalistic Beliefs και τη μουσική πρόταση των Phelimuncasi από τη Νότια Αφρική.

Τέλος, στην κορυφή του κτιρίου, στον πέμπτο όροφο της Μικρής Σκηνής, το auditorium θα εστιάσει περισσότερο στην οργανική μουσική. Εκεί θα δούμε, μεταξύ άλλων, τα live των ŠIROM, Παιδί Τραύμα, Heith, Charbel και θα «σβήσουμε» ιδανικά την Κυριακή με τη μυσταγωγία του πολυοργανίστα Laraaji.

Ταυτόχρονα, ambient rooms στον τέταρτο όροφο θα υποδέχονται το κοινό που θέλει να αράξει παρακολουθώντας κάποιες από τις προγραμματισμένες προβολές και συζητήσεις.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο μουσικό φεστιβάλ που φιλοδοξεί να συγκεντρώσει το πιο ετερόκλητο μουσικόφιλο κοινό της πόλης, παρουσιάζοντάς του το ούτως ή άλλως ετερόκλητο και πολυσυλλεκτικό μουσικό φάσμα που διατρέχει, μέσω του προγράμματος και των δράσεών του, το Stegi.Radio, γεφυρώνοντας τα όρια ανάμεσα στα μουσικά είδη και το ηλικιακό targeting, στο πάντα φιλόξενο και ανοιχτό σε πειραματισμούς κτίριο της Στέγης.

Δείτε το πλήρες πρόγραμμα εδώ.
Δείτε πώς θα κερδίσετε προσκλήσεις για όλες τις ημέρες της διοργάνωσης εδώ.

Η Στέγη μετατρέπεται σε club για ένα τριήμερο Facebook Twitter
Οι Pink Siifu και Turich Benjy. Φωτ.: Divina Gracia
Η Στέγη μετατρέπεται σε club για ένα τριήμερο Facebook Twitter
Οι ŠIROM. Φωτ.: Uroš Abram
Η Στέγη μετατρέπεται σε club για ένα τριήμερο Facebook Twitter
Ο Alessandro Cortini.

Stegi Radio Takeover
2-4/2
Κεντρική & Μικρή Σκηνή, Εκθεσιακός Χώρος -1, 5ος όροφος

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT
Ο Bad Bunny και το μέλλον της urbano μουσικής

Μουσική / Ο Bad Bunny και το μέλλον της παρεξηγημένης urbano μουσικής

Το «Debí tirar más fotos» του 30χρονου Πορτορικανού μουσικού είναι ένα λάτιν αριστούργημα αφιερωμένο στις ρίζες του, στην ιστορία του Πουέρτο Ρίκο και στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, όπως ο υπερτουρισμός και η εποχή του Τραμπ, που πλήττει τους μετανάστες.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η «Δύναμη του πεπρωμένου» αποτελεί τα τελευταία 150 χρόνια έναν διαρκή θρίαμβο της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Μουσική / Η «Δύναμη του πεπρωμένου»: Ο θρίαμβος της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Η όπερα που απασχόλησε τον Τζουζέπε Βέρντι επί είκοσι χρόνια και θεωρείται από τις σημαντικότερες του διεθνούς ρεπερτορίου επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, με μια παράσταση αντάξια της φήμης της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το συναρπαστικό, άχρονο, χαμένο άλμπουμ της Ούρσουλα Λε Γκεν

Πέθανε Σαν Σήμερα / Το συναρπαστικό, άχρονο, χαμένο άλμπουμ της Ούρσουλα Λε Γκεν

H πολυβραβευμένη συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας που πέθανε σαν σήμερα, το 2018, είχε συνεργαστεί με τον συνθέτη Todd Barton στη δημιουργία ενός φιλόδοξου πρότζεκτ που εκτείνονταν πέρα από τη συγγραφή.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Θα πατήσεις σε λουλούδια, θα πατήσεις και σε σκατά για να βρεις διεξόδους»

Μουσική / Αεκτζής, αναρχικός, καζαντζιδικός: Η ανορθόδοξη πορεία του Γιάννη Μπαχ Σπυρόπουλου στο ελληνικό τραγούδι

Συνθέτης, στιχουργός, αρθρογράφος, ζωγράφος, ραδιοφωνικός παραγωγός, ο Γιάννης Μπαχ Σπυρόπουλος έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ελληνική δισκογραφία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Οθόνες / «Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Μια μεγάλη κουβέντα με τον σκηνοθέτη και μουσικό Γιάννη Βεσλεμέ που κυκλοφορεί ταυτόχρονα το νέο του άλμπουμ και η ρετροφουτουριστική του ταινία «Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο». (SPOILER ALERT)
M. HULOT
Laurent Garnier

Μουσική / «Βλέπω μαριονέτες να παίζουν μουσική έχοντας τα ακουστικά περισσότερο στον λαιμό παρά στα αυτιά»

Με αφορμή ένα επικό τετραπλό mix –house, techno, UK focus και downtempo– για τα 25 χρόνια λειτουργίας του θρυλικού fabric, ο Γάλλος παραγωγός, DJ και πρόσφατα χρισμένος ιππότης της Λεγεώνας της Τιμής Laurent Garnier μιλά για το τότε και το τώρα της ηλεκτρονικής μουσικής.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ