Ουάου!

Ουάου! Facebook Twitter
0

Μιλώντας με τη Beyonce έχεις την εντύπωση πως ακούς μια καλοκουρδισμένη μηχανή δημοσίων σχέσεων: Πιστευει στη σημασία του γάμου και της δέσμευσης, θέλει να αφήσει θετικό αντίκτυπο στον κόσμο και να εμπνέει θετικά τους θαυμαστές της γιατι ως γνωστόν η καλή μουσική δεν έχει σύνορα (μπλα, μπλα, μπλα). Βέβαια λίγα δευτερόλεπτα μόνο να τη δει κανείς live, αμέσως καταλαβαίνει γιατί η Beyonce ειναι σταρ - γεννήθηκε για να ειναι στη σκηνή· κάτι που σκοπέυει να μας δείξει κι από κοντά στις 8 Νοεμβρίου στο ΟΑΚΑ.

Ποιες θεωρείς ότι είναι οι μουσικές σου επιρροές; Ποια ήταν τα ακούσματα που επηρέασαν τη μουσική σου;

Όταν ήμουν παιδί, είχαμε πάντα μουσική στο σπίτι μας. Άκουγα όλα τα είδη  μουσικής. Η μουσική της Αρίθα Φράνκλιν, της Nταϊάνα Ρος, οι Supremes, oι αδελφοί Jackson, o Μichael Jackson. Λάτρευα και το ραδιόφωνο. Κατά κάποιον τρόπο με επηρέασαν όλα αυτά.

Το καινούργιο σου άλμπουμ «I am... Sasha Fierce» αποτελείται από δυο διαφορετικά cd· ένα με μπαλάντες και ένα με πιο R &B κομμάτια. Γιατί αισθανθήκες την ανάγκη να «κόψεις» το άλμπουμ στα δυο;

Τα δυο άλμπουμ δείχνουν τις διαφορετικές πλευρές της προσωπικότητας μου. Το «I am» είναι πιο απέριττο και αντιπροσωπεύει πιο πολύ εμένα και τους ανθρώπους που με ζουν καθημερινά. Ο δίσκος «Sasha Fierce» είναι πιο έντονος και δυναμικός κι αυτή είναι η πλευρά  μου που βλέπει ο κόσμος στη σκηνή.

Έχεις μιλήσει πολύ για το alter ego σου, τη Sasha Fierce και για το γεγονός ότι κάνει όλα όσα δεν κάνεις εσύ. Γιατί όμως χρειάζεσαι alter ego;

Νομίζω πως τους περισσότερους performers κάποιος ή κάτι τους κυριεύει όταν ερμηνεύουν. Μπορεί να είμαι πιο ήσυχη και συνεσταλμένη αλλά έχω και μια άλλη μου πλευρά που βγαίνει όταν ερμηνεύω ή όταν χρειάζεται να είμαι δυνατή και άφοβη. Η ξαδέρφη μου έδωσε σε αυτό το alter ego μου το όνομα Sasha. Σκέφτηκα πως θα 'χε ενδιαφέρον για τους θαυμαστές μου να δουν διαφορετικές πλευρές μου.

Οι L.Α. Times έγραψαν «To άλμπουμ "I Am... Sasha Fierce"  είναι το "Obama" άλμπουμ της Beyonce. Mέσα από αυτό το άλμπουμ βγαίνει ένας ποπ ήχος που δεν βάζει το χρώμα σε πρώτο πλάνο αλλά παρ' όλα αυτά τιμά τις ρίζες του στη μαύρη κοινότητα». Πώς σας φάνηκε αυτό;

Το διάβασα αυτό το άρθρο και νομίζω πως είναι ένα πολύ ωραίο κομπλιμέντο.  Προσπαθώ να δημιουργήσω μουσική για όλον τον κόσμο αλλά οι ρίζες μου είναι στο R&B και προσπαθώ να μένω πιστή σε αυτό που είμαι. Οι φαν μου αγαπούν και εκτιμούν την καλή μουσική χωρίς να σκέφτονται τις ταμπέλες ή τα είδη.

Στο single «Single Ladies (Put a ring on it)» λες «Γιατί αν σου άρεσε, θα έπρεπε να του είχες περάσει δαχτυλίδι». Δεν είναι λίγο παλιομοδίτικη διακύρηξη αυτή για ένα κορίτσι του 2009;

Νομίζω ότι η δέσμευση και ο γάμος είναι τόσο σημαντικά σήμερα, το 2009, όσο ήταν πάντα.

Αισθάνεσαι ότι υπάρχει ένα κομμάτι της παιδικής σου ηλικίας που χάθηκε στη σκληρή περίοδο των τουρνέ και των προβών για τις Destiny's Child; Θέλω να πω, δουλεύεις από 9 χρονών!

Φυσικά έχασα κάποια γεγονότα και πράγματα τα οποία έκαναν άλλα παιδιά αλλά δεν νομίζω πως έχασα την παιδική μου ηλικία. Απλώς ήταν διαφορετική από των άλλων. Πάντα είχα την οικογένειά μου μαζί μου και δούλευα με τους φίλους μου. Έζησα υπέροχες στιγμές και εμπειρίες βλέποντας τον κόσμο.

Είχες πολύ ενεργό ρόλο στην ορκωμοσία του Προέδρου Ομπάμα, αφού τραγούδησες για τον Μπαράκ και τη Μισέλ Ομπαμα στο χορό της ορκωμοσίας. Πώς αισθάνθηκες με τη συμμετοχή σου σε μια τόσο ιστορική στιγμή;

Ήταν από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μου. Συμμετείχα από την υποψηφιότητά του ακόμα, και ήταν τιμή μου που μου ζήτησε να τραγουδήσω στο χορό της ορκομωσίας. Ακόμα και εάν δεν τραγουδούσα, ήταν τιμή μου να συμμετάσχω σε μια σημαντική στιγμή της ιστορίας.

Πού βλέπεις τον εαυτό σου σε 20 χρόνια;

Είκοσι χρόνια; Ουάου! Δεν νομίζω ότι έχω σκεφτεί τι θα κάνω πέραν των επόμενων πέντε χρόνων. Ελπίζω ότι θα συνεχίσω να εξελίσσομαι ως καλλιτέχνης και θα ήθελα να έχω κερδίσει κι ένα Οσκαρ μέχρι τότε. Κυρίως όμως ελπίζω να γίνω ένας άνθρωπος που εμπνέει κι ενθαρρύνει το κοινό και έχει θετικό αντίκτυπο στον κόσμο. Προσωπικά ελπίζω να καταφέρω να είμαι ευτυχισμένη, να απολαύσω την οικογένειά μου, τα ταξίδια και αυτά που έχει να προσφέρει η ζωή.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

elton john

Μουσική / Το ντοκιμαντέρ που αποκάλυπτε τον πραγματικό Έλτον Τζον

Ένα νέο ντοκιμαντέρ στο Disney+ ακολουθεί τον διάσημο μουσικό στην πρόσφατη περιοδεία του και κάνει μια αναδρομή στην 55χρονη καριέρα του. Πριν από τρεις δεκαετίες όμως, μια άλλη ταινία τον έδειχνε σε όλο το αφιλτράριστο μεγαλείο του.
THE LIFO TEAM
Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ