Πήγαμε στους Paradise Lost

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter
0

Κείμενο/Φωτογραφίες: Μάνος Χρυσοβέργης

 

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Φτάσαμε ένα τεταρτάκι πριν αρχίσει το support και το Stage Volume 1 είχε ήδη αρχίσει να γεμίζει ασφυκτικά. Οι Potergeist μας έπαιξαν ένα δυναμικό σετ καλοπαιγμένου stoner με στοιχεία που θύμιζαν αρκετά Pantera της ένδοξης εποχής του Cowboys from Hell. Είχαν ιδιαίτερα καλή σκηνική παρουσία και καλό ήχο και το κοινό έδειξε να ανταποκρίνεται με το παραπάνω σε όλα τα κομμάτια τους. Μετά τους Potergeist, τεχνικοί και άτομα απ το crew των Lost είχαν αρχίσει ήδη να φτιάχνουν μια ατμόσφαιρα αγωνίας και αναμονής καθώς δοκίμαζαν τα όργανα και τον ήχο ενώ εμείς περιμέναμε ανυπόμονα τους Βρετανούς. Δύο γιγάντιες μαύρες κουρτίνες έκλεισαν και μερικά λεπτά αργότερα άνοιξαν για να υποδεχτούν τους Paradise Lost στη σκηνή.

Ξεκίνησαν το σετ τους με το Mortals watch the day του "Shades of God" και συνέχισαν με επιτυχίες που κάλυπταν όλη την επιτυχημένη καριέρα τους (Draconian Times, Host, Symbol of Life, Gothic, Icon). Ακούσαμε μεταξύ άλλων τα Enchantment, Remembrance, Gothic, Say Just Words, Erased και One Second. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η επιλογή της μπάντας να παίξει και το Rotting Misery, ένα πανέμορφο b'side απ την πρώτη doom/death περίοδο της μπάντας. Οι Paradise Lost έχουν πολύ πιστούς και αφοσιωμένους θαυμαστές και αυτό είναι κάτι που επιβεβαιώνεται σε κάθε επίσκεψη τους στη χώρα μας. Δέχθηκαν αγάπη από ένα κοινό που φώναζε κάθε στίχο και εκείνοι με την σειρά τους έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Λυρισμός, συναίσθημα, σκοτεινή ατμόσφαιρα, σπαραξικάρδια riffs και όλα αυτά συνοδευόμενα απ' την ιδιαίτερη χροιά του Nick Holmes είναι μάλλον μια εγγυημένη συνταγή που δύσκολα αφήνει κάποιον ασυγκίνητο. Στo encore, επέλεξαν να κλείσουν την βραδιά με το The Last Time αν και εύχομαι πραγματικά να μην είναι αυτή η τελευταία τους φορά. Μέχρι την επόμενη επίσκεψη τους, ελπίζουμε τουλάχιστον σε μια δισκάρα μέσα στο 2015.

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter
Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter
Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Πήγαμε στους Paradise Lost Facebook Twitter

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

elton john

Μουσική / Το ντοκιμαντέρ που αποκάλυπτε τον πραγματικό Έλτον Τζον

Ένα νέο ντοκιμαντέρ στο Disney+ ακολουθεί τον διάσημο μουσικό στην πρόσφατη περιοδεία του και κάνει μια αναδρομή στην 55χρονη καριέρα του. Πριν από τρεις δεκαετίες όμως, μια άλλη ταινία τον έδειχνε σε όλο το αφιλτράριστο μεγαλείο του.
THE LIFO TEAM
Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ