Πριν από το live του Ibrahim Ferrer Jr.

Πριν από το live του Ibrahim Ferrer Jr. Facebook Twitter
0

 [A.M]

Πριν από το live του Ibrahim Ferrer Jr. Facebook Twitter

Φαντάζομαι είναι ό,τι πιο δύσκολο να κάνεις καριέρα, όταν έχεις πατέρα τον Ibrahim Ferrer. Και μάλιστα με το ίδιο όνομα. Ο Ibrahim Ferrer Jr., κατάφερε μέσα στα χρόνια να γίνει πασίγνωστος μέσα από μια τεράστια σειρά περιοδειών και εμφανίσεων σε κατάμεστες αίθουσες και στα μεγαλύτερα θέατρα και φεστιβάλ, όπως το Cosquin και το Codigo Pais, ενώ είναι ο πρώτος μη αργεντινός μουσικός που κερδίζει το μεγάλο Βραβείο Gardel, το 2008. Κάθε live του είναι ένα πάρτι, μια σκηνική εμπειρία, χάρη στην ατμόσφαιρα που δημιουργεί με τη μουσική του και την πολυπολιτισμική ταυτότητά του. Στις 14 Μαρτίου έρχεται στην Αθήνα και τραγουδά στο Gazarte. Λίγες μέρες πριν το live του απάντησε στις ερωτήσεις μας.

Oι μουσικές μας κουλτούρες είναι τόσο διαφορετικές. Κι όμως το ελληνικό κοινό μοιάζει να λατρεύει τη μουσική σας και να νιώθει συνδεδεμένο με αυτό που κάνετε.

Πιστεύω ειλικρινά πως η μουσική είναι μια γλώσσα παγκόσμια. Μία γλώσσα συναισθημάτων που μιλάει για το τί νιώθουμε σαν μονάδες. Στη μουσική δεν έχει σημασία η χώρα, ούτε η γλώσσα, ούτε η θρησκεία, γιατί όλοι μάθαμε να ζούμε τις ίδιες χαρές, τον ίδιο πόνο και τον ίδιο έρωτα.

 

Ίσως έχετε κουραστεί να σας ρωτούν για τον πατέρα σας τον Ibrahim Ferrer, αλλά είναι εμφανής η αγάπη και ο θαυμασμός σας για εκείνον.

Δεν θα κουραστώ ποτέ να μιλώ για τον πατέρα μου. Είμαι πολύ περήφανος που ξέρω πόσο πολύ τον εκτιμούν οι άνθρωποι. Τόσο ως μουσικό, όσο και ως άνθρωπο. Εγώ τον θαυμάζω και τον αγαπώ και ως γονιό. Παρ'όλα αυτά, εξακολουθώ να πιστεύω πως είμαι ο νούμερο ένα φαν. Και θα είμαι για πολύ καιρό ακόμα.

Πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη σεβασμού στην παράδοση όσον αφορά τη μουσική που παράγετε; Βασίζεστε περισσότερο στην παράδοση ή την καινοτομία;

Είναι σπουδαίο να σέβεται κανείς τις ρίζες και τις παραδόσεις του. Εγώ προσωπικά γαλουχήθηκα με την πίστη αυτή. Έτσι έγινα ο άνθρωπος που είμαι σήμερα . Τώρα, όσον αφορά το τί είναι πιο σημαντικό, δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Η παράδοση είναι ο δρόμος και η βάση, αλλά η καινοτομία είναι αυτή που σου ανοίγει τους ορίζοντες για να ψάξεις νέα πράγματα. Στη ζωή υπάρχουν πολλά μονοπάτια για να εξερευνήσεις. Έτσι και στη μουσική. Έχω μέσα μου την παράδοση της Κούβας, αλλά νέοι καλλιτέχνες και καινούρια ακούσματα με επηρεάζουν και τα δέχομαι με μεγάλο ενθουσιασμό. Kουβαλώ το "βάρος" της τέχνης του πατέρα μου, ενώ πάντα προσεγγίζω την όποια δουλειά με πολύ σεβασμό και σκληρή προσπάθεια για να μένει τόσο το κοινό όσο και εγώ ευχαριστημένοι. Είμαι ένας άνθρωπος με ψυχικό σθένος, αλλά και αδυναμίες. Όπως όλοι μας. Θέλω ωστόσο να χαίρομαι την κάθε στιγμή που μου δίνεται η ευκαιρία να παρουσιάζω τη μουσική μου. Είναι αυτό που αγαπώ να κάνω περισσότερο και νιώθω κάθε φορά τον ίδιο ενθουσιασμό.

Τί σκοπεύετε να μας παρουσιάσετε στην ερχόμενη παράστασή σας? Μπορείτε να μας αποκαλύψετε κάποιο τραγούδι που έχετε σκοπό να πείτε και σημαίνει πολλά για σας, ή κάποιο στιγμιότυπο του live;

Λατρεύω να ταξιδεύω σε μέρη όπως η Ελλάδα. Είναι μια χώρα με πλούσιο πολιτισμικό υπόβαθρο και πάνω από όλα, μία χώρα με χαρούμενους ανθρώπους. Τo πρόγραμμα που θα παρουσιάσουμε ελίσσεται. Πηγαίνουμε από τα boleros στο cha-cha , από latin κομμάτια σε πιο jazz. Αγαπάμε την πολυρρυθμία και παίζουμε με αυτό. Θα παίξουμε τραγούδια από παλιές μου δουλειές που αγαπώ, αλλά και κάποια καινούρια πάνω στα οποία δουλεύουμε. Η στιγμή που λατρεύω στο live μας, είναι όταν βλέπω τον κόσμο να χορεύει, να τραγουδάει και να χαίρεται για αυτό που ζει. Πάντα ανυπομονώ να το ζήσω και μέσα μου ευχαριστώ το Θεό όταν καταφέρνω να το ζήσω.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το live εδώ 

 

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT