Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter
4

Κείμενο/Φωτογραφίες: Θανάσης Καραντζάς

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Αυτή την συναυλία την περίμενα πολύ. Δηλωμένος φαν του ποιητή-μουσικού Γιάννη Αγγελάκα. Ο τελευταίος του δίσκος είχε φρακάρει στο ξανά και οι νέοι ‘πόθοι’ του στο μυαλό μου. Περιφερόταν ήρεμα μαζί με τον κόσμο αλλά μάλλον μόνος με τις σκέψεις του ήταν ο Γιάννης και κάπου κάπου του μίλαγε και κάποιος από εμάς. Μπήκε έτσι ήρεμα λίγο μετά την προγραμματισμένη έναρξη, νηφάλιος, μαυροντυμένος. Ξεκίνησε με τα νέα του τραγούδια αφοί μας είπε ότι θα αργήσει να μας ξαναδεί και ότι αυτή είναι μια αποχαιρετιστήρια συναυλία. Ζέσταινε το κοινό με πιο παλιά κομμάτια εδώ και εκεί και κάποια στιγμή όπως κάθε μεγάλος οδηγός άρχισε να πατάει το γκάζι.  Γλέντι , τηλεντρόγκες, πόθοι, δικαιοσύνη, μέσα στην νύχτα των άλλων, ο χαμένος τα παίρνει όλα και δεν σταμάταγε. Μόνο κάποια στιγμή για να πει δυο κουβέντες για τον ρατσισμό και τον φασισμό και την μαλ…κία που μας πάει στο όπου. Σιγά μην κλάψω είπε και ο μεταλλικούς ήχος του μπαγλαμά με τον κόσμο να χοροπηδά ξεκίνησε. Ο Ντίνος Σαδίκης από εκείνη την ώρα δεν σταμάτησε να φιλάει το μπαγλαμάδάκι του και μετά να του φέρεται σαν ηλεκτρική κιθάρα. Η βραδιά απογειώθηκε με  την γνώριμη ατμόσφαιρα από αυτούς τους στίχους που διαπερνούν τα πάντα και σε εξυψώνουν χωρίς καμία έκπτωση. Φρέσκος πάντα και ανθεκτικός, χόρευε και ούρλιαζε πάντα με αυτό τον χαμηλό του τόνο. Το τελευταίο μισάωρο ήταν για παραγγελιές πειραγμένους ήχους και διπλοχρονισμένα τραγούδια του. Ο Ντίνος φυσικά είπε την όμορφη μελαχρινή και ένα προφανέστατο encore πιο μετά όλοι τους και έτσι όμορφα έκλεισε η βραδιά. Με πάθος και για ζωή, όπως όλα είναι δρόμος.

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter
Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter
Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter
Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter
Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter

Στην συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα Facebook Twitter


              

Μουσική
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT
Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT

σχόλια

3 σχόλια