Aπίστευτες φωτογραφίες τραβηγμένες από την Πυραμίδα της Γκίζας

Aπίστευτες φωτογραφίες τραβηγμένες από την Πυραμίδα της Γκίζας Facebook Twitter
14

Την περασμένη εβδομάδα στην Αίγυπτο, μια ομάδα Ρώσων φωτογράφων ανέβηκε την Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας - παραμένοντας κρυμμένοι από τους φύλακες για τέσσερις ώρες μετά το κλείσιμο.

Η ανάβαση στην πυραμίδα, σύμφωνα με έναν από τους φωτογράφους, αποφέρει ποινή από ένα μέχρι και τρία χρόνια. Ωστόσο, άξιζε. "Έμεινα άφωνος", έγραψε ένας από τους φωτογράφους, ενώ συμπλήρωσε "Ένιωσα μια ανατριχιαστική χαρά, την απόλυτη ευτυχία."

 

1.

 

Aπίστευτες φωτογραφίες τραβηγμένες από την Πυραμίδα της Γκίζας Facebook Twitter

 

2.

 

Aπίστευτες φωτογραφίες τραβηγμένες από την Πυραμίδα της Γκίζας Facebook Twitter

 

3.

 

Aπίστευτες φωτογραφίες τραβηγμένες από την Πυραμίδα της Γκίζας Facebook Twitter

 

4.

 

Aπίστευτες φωτογραφίες τραβηγμένες από την Πυραμίδα της Γκίζας Facebook Twitter

 

5.

 

Aπίστευτες φωτογραφίες τραβηγμένες από την Πυραμίδα της Γκίζας Facebook Twitter

 

6.

 

Aπίστευτες φωτογραφίες τραβηγμένες από την Πυραμίδα της Γκίζας Facebook Twitter

 

[via]

 

 

Φωτογραφία
14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM

σχόλια

8 σχόλια
Δυστυχώς με καλό ¨μπαξίσι¨ ανεβαίνεις και την ώρα που είναι ανοικτός ο χώρος και δεν σου λέει κανένας τίποτα. Το μόνο που σε σταματά είναι η ζέστη και η συνείδηση σου. Οι αστυνομικοί (που είναι πάνω σε καμήλες) κάνουν πως δεν σε βλέπουν.
οι φωτογραφίες τα σπανε αλλα πως θα μας φαίνονταν αν ανέβαινε κάποιος πανω στην Ακρόπολη ή αν κάποιος σκαρφάλωνε στο Κρεμλίνο.Μην τα ισοπεδώνουμε ολα ρε γαμώτο, μερικα πράγματα γυρω μας εχουν αλλη βαρύτητα.
Πραγματικά οι φωτογραφίες "τα σπάνε"!Όμως, λέγοντας "Ακρόπολη" υποθέτω εννοείς το μεγαλύτερο κτίσμα αυτό του Παρθενώνα, του ναού της Αθηνάς. Ακρόπολη λέγεται ολόκληρος ο βραχώδης λόφος.Δεδομένου πως μπορείς να φωτογραφίσεις το λεκανοπέδιο από ψηλότερα σημεία αντί αυτού που βρίσκεται η Ακρόπολη δεν υπάρχει κανένας λόγος να σκαρφαλώσεις στον Παρθενώνα. Από την άλλη και να ήθελε κάποιος να σκαρφαλώσει είναι εντελώς αδύνατο χωρίς μηχανική υποστήριξη. Αν πάλι κάποιος, πραγματικά... kinky το κατάφερνε βγάζοντας παρόμοιες εκπληκτικές φωτογραφίες θα του έλεγα ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη διαφήμιση που θα μας έκανε.Διαφήμιση πέρα από τα κλισέ των τσολιάδων, μπουζουκιών, μουσακάδων και τα γνωστά...Εσύ που την είδες την ισοπέδωση; Το αντίθετο .Η αρχιτεκτονική του Παρθενώνα σε εμπνέει να τον παρατηρήσεις και να τον θαυμάσεις από χαμηλά και από απόσταση. Οι πυραμίδες σε προκαλούν να τις ανέβεις, να τις σκαρφαλώσεις. Όπως και πολλά άλλα γνωστά παγκόσμια μνημεία. Κλασσική είναι η εικόνα των σχολικών βιβλίων των μαθητικών μας χρόνων όπου ένας βεδουίνος σκαρφαλώνει στη μεγαλύτερη πυραμίδα. Όπως και να το κάνεις, μας έβαζαν ιδέες...Επίσης από τις συγκεκριμένες φωτογραφίες των Πυραμίδων αντιλαμβανόμαστε ότι βρίσκονται πολύ κοντά στην Πόλη του Καΐρου και όχι όπως αφηρημένα μας τις παρουσιάζουν αλα φορ-κλορ κάπου μέσα στην αχανή έρημο με καμήλες, καραβάνια βεδουίνων και αμμοθύελλες. Προς στιγμήν οι 17 σε τι ακριβώς συμφωνούν μαζί σου; Είμαι σίγουρος πως σχεδόν κανείς τους δεν έχει επισκεφτεί την Ακρόπολη... Άντε, το πολύ να είναι μετρημένοι στο ένα χέρι...Αυτό που έχω να πω είναι ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους συγκεκριμένους φωτογράφους!
Δεν ξέρω αν εννοείς -ούσες με τους 17 (αναγνώστες που συμφώνησαν με το προηγούμενο σχόλιο που έγινε --- 27/3 στις 15:22. γιατί Τα θετικά σχόλια σήμερα έχουν γίνει 67!..και μάλλον θα γίνουν και περισσότερα. Πιστεύω πάντως πως προέρχονται από ανθρώπους που Συνειδητοποιούν (διαθέτουν τέτοια τελειοποιημένη λειτουργία).....οτι είναι καλύτερα να Προστατεύονται απ΄τις αχρείαστες φθορές τα λιγοστά μνημεία της παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς./////////////////////////////////////////////Όσο για τον Παρθενώνα και την Ακρόπολη ....επειδή παρ΄ οτι έχω ανέβει στο βράχο, δεν πρόσεξα και πολλά, είχα αλλού το μυαλό μου Μήπως μπορείς να με πληροφορήσεις περισσότερα για τον ναό;;ενδιαφέρομαι να μάθω!! Πως λεγόταν ο παλαιότερος... που στην θέση του χτίστηκε Παρθενώνας;Τι αναπαρίσταται στο ανατολικό αέτωμα;Τι στο δυτικό ;Με τι είναι διακοσμημένες οι μετόπες;; Έχουν κάτι κοινό τα θέματα;και ...Τι ακριβώς είναι.. η ζωφόρος;Σ΄ευχαριστώ
N.L.F.E. 28.3.2013 | 02:19 Πάλι καλά που δεν έγραψες Αραβικά...Δεν έχει καμία σχέση αυτό που περιγράφεις με τα ψηλότερα σημεία ελεύθερης πρόσβασης γύρω από την Ακρόπολη. Πρόκειται για ένα σημείο περίπου επίπεδης προοπτικής (eye level) και όχι από ψηλά.
kalakrasia 29.3.2013 | 20:25Δεν θα κάνουμε τώρα στατιστική ανάλυση των σχολίων.Επειδή όμως δεν ήθελα να προσβάλω τους ανθρώπους αλλά να θίξω αυτή τη νοοτροπία "έχουμε άποψη για τα πάντα" χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα, ένα απλό-θετικό συμπέρασμα είναι πως σίγουρα έχουν ανέβει πολύ περισσότεροι στην Ακρόπολη από αυτούς τους μετρημένους στο ένα χέρι. Επίσης κάποιοι από αυτούς θα γνωρίζουν που ανέβηκαν και άλλοι όχι. Βάσει της στατιστικής μετρήσεως μόνο στα δέκα δάκτυλα, άρα πληρότητας των εντελώς άσχετων, ικανοποιητικό θεωρώ το ποσοστό όσων γνωρίζουν.Φθορές. Μίλησε κανείς για φθορές;Οι φωτογράφοι που ανέβηκαν στην πυραμίδα δεν το έκαναν με σκοπό να τη φθείρουν. Δεν ήταν ούτε είναι ο σκοπός τους σε παρόμοιες ενέργειες που πραγματοποιούν. Αντιθέτως παρουσίασαν μία διαφορετική οπτική διάσταση του μνημείου. Αν δεν το κατάλαβες μιλάμε για πολιτισμένα άτομα.Οι ερωτήσεις σου, φθηνού, εξυπνακίστικου ύφους τάχα μου "ξέρω πράγματα" είναι άστοχες χάνοντας δυστυχώς το πραγματικό τους νόημα.Δε με πείθεις και δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε όλοι με όλους. Ευτυχώς.Γνώσεις. Το κυριότερο για εμένα είναι να μάθουμε και κάποιες πιο καθημερινές πληροφορίες από αυτές τις στείρες, εγκυκλοπαιδικού και παπαγαλίστικου χαρακτήρα οι οποίες τις περισσότερες φορές αντί να μας προσελκύσουν, μας απωθούν.Μαθαίνοντας κάποια πιο απλά και καθημερινά στοιχεία έτσι δημιουργείται μία έμφυτη ανάγκη να εμβαθύνουμε και να μάθουμε περισσότερα. Εν πάση περιπτώσει, επειδή βαριέμαι τον τρόπο που σκέπτεσαι και μία που μιλάμε για μνημεία ένα πολύ ενδιαφέρον, σχετικό άρθρο της Lifo είναι το: «1834: Ένας γιγάντιος σωρός ερειπίων... »: http://www.lifo.gr/mag/features/3699Επίσης ενδιαφέρον έχει και η φωτογραφία του άρθρου: «Η θέα από το εργοτάξιο του Παρθενώνα»: http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/37085Έχουν αναρτηθεί και άλλα πολύ ενδιαφέροντα σχετικά άρθρα.Καλά κρασιά σου εύχομαι...