Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter

Η ληθαργική γοητεία του Staten Island

0

Στην αρχή της δεκαετίας του '80 το Staten Island φαινόταν σα να βρισκόταν έτη φωτός μακριά από το Μανχάταν. Παρ' όλες τις μεγάλες αλλαγές που είχαν συμβεί στο νησί μετά την κατασκευή της γέφυρας Verrazano-Narrows που το ένωσε με το Μπρούκλιν, το Staten Island διατηρούσε τη φυσιογνωμία μίας απομονωμένης επαρχιακής περιοχής που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα μακριά από τη μεγαλύτερη μητρόπολη του κόσμου και δεν το είχε καταλάβει. 

H Christine Osinki ξεκίνησε να φωτογραφίζει το Staten Island στις αρχές του '80, κυρίως για να εξερευνήσει το μέρος όπου είχε αποφασίσει να ζήσει. «Με το που έφτασα ένιωσα σα να ήμουν σε χρονομηχανή και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι το νησί ήταν κομμάτι της Νέας Υόρκης. Φαινόταν απομονωμένο και είχε το δικό του μοναδικό χαρακτήρα -και σαφώς την ευαισθησία της εργατικής τάξης». Το νησί ήταν για την Osinki ένα φωτογραφικό χρυσωρυχείο και πέρασε δύο χρόνια (1983-1984) φωτογραφίζοντας μανιωδώς. Οι φωτογραφίες της όμως έμειναν κι αυτές στο χρονοντούλαπο καθώς ανακάλυψε ότι της ήταν αδύνατο να κάνει τις σωστές εκτυπώσεις. Τρεις δεκαετίες αργότερα με την βοήθεια της τεχνολογίας οι φωτογραφίες τυπώθηκαν και δημοσιεύθηκαν στο Summer Days Staten Island του εκδοτικού οίκου Damiani, συνθέτοντας ένα αυθεντικό πορτρέτο της κουλτούρας της εργατικής τάξης των 80s σε μια περιοχή που βρισκόταν σε κατάσταση λήθης ανάμεσα στην Νέα Υόρκη και την υπόλοιπη Αμερική.

Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Δύο νεαρά κορίτσια με ρούχα που ταιριάζουν μπροστά σ' ένα ανοιχτό γκαράζ. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Ένα νεαρό αγόρι με όπλο σημαδεύει ένα αυτοκίνητο στο Miller Field, Staten Island. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Μία έφηβη κουρεύει το γκαζόν στη γωνία της Naughton Ave. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Δύο εργάτες επισκευάζουν τη στέγη μιας βεράντας. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Σπίτι με σπιράλ θάμνους που γειτονεύουν με την είσοδο του γκαράζ. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Δύο αγόρια ποζάρουν με μία γάτα. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Λίγο πριν την εφηβεία. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Το Midway Diner και ένα τανκ κατά τη διάρκεια της παρέλασης. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Ερωτιδείς στο τοίχο ενός σπιτιού. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Ζευγάρι στο South Beach. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Η είσοδος στην καινούργια γειτονιά Forest View Estates. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Νεαρό αγόρι χτενίζει τα μαλλιά του μετά το μπάνιο στη θάλασσα. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Κορίτσι με βαμμένα νύχια. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Σκυλί στη μπροστινή αυλή ενός σπιτιού. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Δύο νεαροί με μπύρες στη παραλία. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Δύο νεαρές στη παραλία. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Ένα άλογο στο block party. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Μία οικογένεια στη μπροστινή αυλή του σπιτιού της. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Αδερφές με πανομοιότυπα φορέματα. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Άνδρας βάζει λάδι στη μηχανή της Chrysler Cordoba μπροστά στο σπίτι του. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Μία κατσίκα, δύο πάπιες και ένα άλογο βόσκουν σε οικόπεδο κοντά στο Staten Island Mall. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Γυναίκα με παιδιά στο South Beach. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Άντρας σε σεζλόνγκ στη παραλία. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Ένας νεαρός άντρας τραβάει ένα go-kart. ©Christine Osinski
Η ληθαργική γοητεία του Staten Island Facebook Twitter
Δύο κορίτσια ποζάρουν. ©Christine Osinski

Βιβλίο: Christine Osinski: Summer Days Staten Island

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ