Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter

Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου

1

Οι φωτογραφίες της Hobbes Ginsberg αποτελούν ένα είδος ημερολογίου.

Με μια πρώτη ανάγνωση θα μπορούσαν εύκολα να χαρακτηριστούν selfies ωστόσο ο όρος μάλλον τις αδικεί γιατί η Ginsberg δεν προσπαθεί να επιλέξει κολακευτικές γωνίες λήψεις ή να προβάλλει την κοσμική πλευρά της ζωής της, αντιθέτως δημιουργεί κάτι διαφορετικό.

Δημιουργεί εξομολογητικές αυτοαπεικονίσεις που εμπλουτίζονται με εκκεντρικές στυλιστικές επιλογές και σουρεαλιστικά σκηνικά και εκφράζει τις προσωπικές της απόψεις για το κεντρικό θέμα της δουλειάς της: τη ρευστότητα των φύλων.

Η ίδια αυτοπροσδιορίζεται ως ένα queer κορίτσι, και μάλιστα ως ένα «πολύ χαμηλών τόνων λυπημένο κορίτσι», που παλεύει με την κατάθλιψη, αν και όπως παραδέχεται η ίδια «χωρίς τις σκοτεινές μου στιγμές δεν θα δημιουργούσα τις εικόνες μου».

Η Ginsberg ξεκίνησε τη φωτογραφία στα 15 και άρχισε να βγάζει selfies πριν από πέντε χρόνια. «Μέχρι τότε φωτογράφιζα αγνώστους και ξαφνικά αισθάνθηκα ότι χρειαζόμουν ένα διάλειμμα. Επικεντρώθηκα στον εαυτό μου και πειραματίστηκα δημιουργώντας κάτι εντελώς διαφορετικό. Τώρα τα αυτοπορτρέτα μου με βοηθούν να δημιουργήσω την προσωπική μου αφήγηση».

Η Ginsberg ξεκίνησε τη φωτογραφία στα 15 και άρχισε να βγάζει selfies πριν από πέντε χρόνια. «Μέχρι τότε φωτογράφιζα αγνώστους και ξαφνικά αισθάνθηκα ότι χρειαζόμουν ένα διάλειμμα. Επικεντρώθηκα στον εαυτό μου και πειραματίστηκα δημιουργώντας κάτι εντελώς διαφορετικό.

»Τώρα τα αυτοπορτρέτα μου με βοηθούν να δημιουργήσω την προσωπική μου αφήγηση. Μπορώ να πειραματιστώ και να δημιουργήσω όχι μόνο σε σχέση με τη φωτογραφία αλλά και με τον ίδιο μου τον εαυτό».

Κατασκευάζει τις στιγμές της από το μηδέν. Δημιουργεί περίτεχνα υπερρεαλιστικά πλάνα στα οποία είτε απεικονίζεται η ίδια σε διάφορες παιχνιδιάρικες μεταμορφώσεις είτε δημιουργεί οπτικά κολάζ με αλλοπρόσαλλα αντικείμενα, όπως μισοφαγωμένα φρούτα, πλαστικά γάντια, αποτσίγαρα, ωμά ψάρια, φίδια, που θυμίζουν ένα σουρεαλιστικό εφηβικό δωμάτιο της δεκαετίας του '90.

Ακόμα όμως και σ' αυτές τις τελευταίες αφηρημένες συνθέσεις η ίδια παραμένει το κύριο θέμα, ορατό ή όχι.

Η ικανότητά της πάντως να δημιουργεί αινιγματικές εικόνες χρησιμοποιώντας πλούσια κορεσμένα χρώματα, μοτίβα και υφές με μια αίσθηση ειλικρίνειας και γνήσιας ευπάθειας δίνει στο έργο της μια μοναδική αίσθηση.

Εμείς παρουσιάζουμε μερικές από τις εικόνες της. Μπορείτε να δείτε περισσότερες στην σελίδας της στο Instagram.

Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Η ρευστότητα των φύλων μέσα από το βλέμμα μιας φωτογράφου Facebook Twitter
Φωτο: Hobbes Ginsberg
Φωτογραφία
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ