Η ιστορία του ιαπωνικού τατουάζ χρονολογείται χιλιάδες χρόνια πίσω. Απέκτησε δημοτικότητα ως μορφή τέχνης κατά την περίοδο Έντο (1604-1868), με την εμφάνιση περίπλοκων και άκρως συμβολικών έργων που φιλοτεχνούνταν για όλο το σώμα, συχνά εμπνευσμένων από τα χαρακτικά ukiyo-e, τους ιαπωνικούς μύθους και τη λαογραφία.
Το τατουάζ ήταν δημοφιλές μεταξύ ανθρώπων από όλα τα κοινωνικά στρώματα, συμπεριλαμβανομένων των τεχνιτών, των πυροσβεστών και των εμπόρων. Αλλά στα τέλη του 19ου αιώνα η τέχνη του irezumi στιγματίστηκε όταν η κυβέρνηση επέβαλε την απαγόρευσή του. Ταυτίστηκε με τις συμμορίες της γιακούζα και εν γένει με τα παραβατικά στοιχεία της χώρας.
O μόνος που κατάφερε να καταγράψει την ιστορία αυτής της ιδιαίτερης ιαπωνικής τέχνης ήταν ο ιάπωνας μυθιστοριογράφος Akimitsu Takagi.
Ακόμη και σήμερα αυτοί που φέρουν τατουάζ στο σώμα τους δεν γίνονται δεκτοί στις περισσότερες πισίνες, τα γυμναστήρια και τα δημόσια λουτρά.
Για το λόγο αυτό, οι φωτογραφίες των καλλιτεχνών και της κουλτούρας γύρω από την τέχνη του irezumi από τον 20ό αιώνα είναι εξαιρετικά σπάνιες - λίγοι άνθρωποι είχαν πρόσβαση στους κύκλους αυτούς και οι γνωριμίες γίνονταν μόνο από στόμα σε στόμα.
O μόνος που κατάφερε να καταγράψει την ιστορία αυτής της ιδιαίτερης ιαπωνικής τέχνης ήταν ο ιάπωνας μυθιστοριογράφος Akimitsu Takagi. Ο Takagi έτρεφε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το irezumi και φωτογράφισε μερικούς από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες τατουάζ όλων των εποχών, καθώς και τους πελάτες τους, αλλά οι εικόνες παρέμειναν αθέατες καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής του και πολύ μετά το θάνατό του.
Το 2015, ο Pascal Bagot - ένας Γάλλος δημοσιογράφος και ειδικός στο ιαπωνικό τατουάζ - ανακάλυψε το αρχείο του και επτά χρόνια αργότερα εξέδωσε μόνος του την φωτογραφική συλλογή The Tattoo Writer. Σύμφωνα με τον Bagot , ο Takagi είχε κερδίσει την απαραίτητη εμπιστοσύνη που χρειαζόταν για να διεισδύσει σε αυτούς τους χώρους με μια φωτογραφική μηχανή και να καταγράψει από τόσο κοντά αυτή την παρεξηγημένη κουλτούρα.
Η φωτογραφική συλλογή The Tattoo Writer κυκλοφορεί τώρα από τον εκδοτικό οίκο του Pascal Bagot.