«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω»

«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter
47

[Λ.Φ.]

1.

«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

2.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

3.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

4.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

5.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

6.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

7.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

8.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

9.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

10.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

11.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

12.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

13.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

14.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

15.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

16.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

17.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

18.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

19.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

20.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

21.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

22.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

23.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

24.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

25.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

26.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

27.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

28.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

29.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

30.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

31.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

32.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

33.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

34.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

35.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

36.
«Αν μιλήσεις, θα σε σκοτώσω» Facebook Twitter

[via]

Φωτογραφία
47

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

20 σχόλια
Λέμε για τους βιαστές που είναι ζώα κι εκτρώματα της φύσης. Απλά δείτε τα "χιουμοριστικά" σχόλια κάποιων πανηλίθιων εδώ μέσα και θα απογοητευτείτε ακόμη περισσότερο από το ανθρώπινο είδος.Ρε ανόητε, από αυτά που διάβασες εδώ μέσα σου έμεινε η "ατάκα για πέσιμο";
@ melenechristo:Αυτη ειναι η καταντια του Ελληνα.¨Υπαρχουν κυρίως 2 κατηγοριες: 1. "Ελα μωρε, κια τι εγινε, ενας βιασμός εδω, ασελγεια σε παιδακια απο εκει, σκοτωσε το διχρονο στο ξυλο παραπέρα...Ε και?" 2. "Αχ δεν μπορω να τα βλεπω, στεναχωριέμαι" Και κλικ, αλλαζει το καναλι, την σελίδα, το κουμπι. Ε, με αυτο το προτζεκτ, του το πετας στα μούτρα. Οχι, να κατσεις να το διαβασεις! Και φυσικα υπάρχουν και λίγοι που συγκινουνται, που λυγιζουν, που προσπαθούν να κανουν κατι.Και παραθετω το αποσπασμα του άρθρου: "(...)H Grace έχει φωτογραφίσει πάνω από 400 ανθρώπους και έχει δεχτεί πάνω από χίλιες αιτήσεις(...). Τα Θυματα θελουν να μιλήσουν, να ευεσθητοποιήσουν τον κόσμο, να τον αλλαξουν,να μη δουν αλλους να υποφερουν. Μου ετυχε και εμενα, αποπειρα. 23, Σαντορινη, δουλεια σεζον, εξοδος σε γωστων μπαρακι,λιωμα (Πρώτη φορα που δεν θυμαμαι, συνηθως κρατω τον ελενχο και κουβαλαω τους άλλους)! Με βρισκουν, με σηκωνουν και με αφηνουν εξω απο το κλαμπ. Μεναμε στο ιδιο μερος,"τα φιλαρακια απο την δουλεια". Με άφησαν εκει. Απο εξω. Μονη.Τυφλα. Συνερχομαι τοσο όσο να περπατήσω στον φουρνο παρακατω που εχει ενα παγκακι. Ενας τυπος μου πιανει την κουβεντα. Δεν τον θυμαμαι. Του λεω: "ειμαι χαλια, μενω εκει, μπορειτε να με πατε, παρακαλω?" και απαντα, "βεβαιως" Μπαινουμε στο αμαξι, παμε στο δρομο,κανονικα και φτανουμε στη διασταυρωση... Αριστερα, λεω εγω, δεξια κοβει αυτος! Ωραια, λεω απο μεσα μου, σκατα, ξυπνα, ξεσουρωσε, αλλου παμε.Ρωταω:-"Που παμε?". -"Να σε χτυπησει λιγος αερας να συνελθες, μην πας ετσι σπιτι."-Παρακαλω, δουλεβωσε λιγες ωρες,ευχαριστω,αλλα παμε πισω"-"Μα να, να φτασαμε". Το φτασαμε ειναι μια παραλια στο πουθενα, αναμεσα στα χωραφια, χωρις σπιτι ούτε για δειγμα! Με το που σταματαει, πριν προλαβω να πω κιχ, ριχνει το καθισμα μου κατω και πεφτει απο πανω μου...Παλη! Χαμος! Να ουρλιαζω, να κοπαναω, να γδερνω... Δεν το περιμενει! Τις τρωει! Με πιανει απο τον λαιμο και μου λεει:"Αφου δεν θα σε Π****ω, θα σε σκοτώσω!" .... Αφηνιαζω εγω, οσο αυτος προσπαθει να βαρεσει εγω αντιστεκομαι! Αποτελεσμα: Τρωει μια κλωτσια και πετυχαινω σαγονι με το γονατο και "ευαισθητα" με το ποδι! Και γινεται το θαυμα! Μορφαζει, ανοιγει την πορτα του αυτοκινήτου , με πεταει εξω και φευγει!! Εγω πεφτοντας, ετσι όπως είναι ο δρομος σε υψωμα και η παραλια απο κατω κατρακυλαω! Σταματαω, μαζευω τα πραγματα απο την τσαντα μου που εχουν σκορπίσει απο την παραλία και γελαω! Σκεφτομαι ότι τί συνεβη μόλις, εχω και το σοκ και την εικόνα της κατρακύλας, του ήλιου που ανετειλε, την θαλασσας που παφλαζε ήρεμα, την μεταλλικη γευση του αιματος στο στομα και λεω ότι ειμαι σε ταινια! Αφου ηρεμησα, αρχισα να ψαχνω να δω ότι ειμαι καλα! Χερια οκ, ποδια οκ, ρουχα οκ, αιματα μονο στο στομα λιγο και στα χερια απο τις νυχιες που του κατεβαζα, αρα οκ. Και σκεφτομαι: Και τωρα τι? Που παω στην μεση του πουθενα? Περπαταω και προσπαθω να ακουσω αμαξια. Βρισκω ενα δρομο, ασφαλτος, οκ λεω, παμε. Δεν περναει τιποτα. Ξαφνικα φασαρια, τρικυκλο, παππους, ντροπη, περπατημα. Βρισκω διχαλα, ακολουθω αριστερα! Ξαφνικα αλλος θορυβος, μηχανακι!Γυρναω, βλεπω συναδελφο παληκαρακι που πηγαινε δουλεια. Τον σταματαω και του λεω: παμε. Με κοιταει, δεν λεει λεξη, παμε. Φτανουμε.Του λεω: πες τους δεν μπορω να δουλεψω, θα ερθω μετα. Δωματιο, κοιμαμαι. Κατεβαζω Ρολλα, δεν θελω να σκεφτομαι, να θυμαμαι,μονο να κοιμηθω. 4 ωρες μετα. Ξυπναω, κοιτιέμαι στον καθρεφτη, τρομαζω. Μολωπες στον λαιμο με δαχτυλιες, μελανιες, αναμαλλιασμενη, ενα μπλε χαλι! Πλενω χερια, στομα, μαλλια και προσωπο, αλλαζω, βγαινω εξω! Και τους ψαχνω, εναν-εναν! Τα "φιλαρακια απο την δουλεια". Τα βρισκω να τρωνε πρωινο, ξεσπαω, αρχιζω να ρωταω γιατι με αφησαν εκει, ρωταω αν ξερουν τι εγινε μετα, τους δειχνω τι εγινε μετα και τους κοιταω. "Εχαριστω που σας γνωρισα πραγματικα", λεω και φευγω. Και μεσα σε όλα αυτα, με απολυουν κι ολας γιατι δεν πηγαγια δουλεια. Εμαθαν, με ξαναπηραν μετα. Εγινε σουσουρο, χαμος, το συζητουσαν μερες. Δεν τους ξαναμιλησα εκτος απο τα τυπικα, τα της δουλειας και αυτο γιατι εχεις να κανεις με κοσμο. Αυτη η ιστορια μου με λιγα λογια. Πως το ξεπερασα? Δεν ξερω. Ισως γιατι δεν ολοκληρωθηκε η κατασταση? Ισως γιατι απο την σουρα μου δεν θυμόμουν το πρόσωπό του ή το αμαξι του και ντρεπομαι? Μπορει. Ξερω ότι καποιοι θα πουν ότι τα ήθελε ο κ***ς μου, οτι δεν μπαινουμε στα ξενα αμαξια. Δεν ξερω γιατι, τοτε έτσι μου εκοψε, δεν περιμενα ότι θα μου τύχει αυτο εμενα. Οποιος εχει μια εμπειρια να βγει και να την πει. Να την βροντοφωναξει, για να μαθει ο κοσμος τι να αποφευγει, πως να καταδώσει τον δραστη. Ευχαριστω και συγνωμη.Για ολα...
Να μη ζητάς συγγνώμη και να μην ντρέπεσαι, κι άλλοι άνθρωποι έχουν πάρει μια στιγμιαία απόφαση που εκ των υστέρων την κρίνουν αφελή, και χωρίς να έχουν μεθύσει κιόλας... Δεν έχουν όλοι την ατυχία σου (την αρχική) ούτε την τύχη σου (την τελική) αλλά και το κουράγιο σου. Δεν υπάρχει δικαιολογία για τους δράστες. Κι αν ξεχάσω την τσάντα μου ανοιχτή είναι λιγότερο κλέφτης αυτός που θα βάλει μέσα το χέρι να με κλέψει; Αυτή η μοίρα δεν αξίζει σε καμιά και κανέναν, ακόμη κι αν βγει στο δρόμο γυμνός και χαπακωμένος. Το όχι είναι όχι. Πάντα.
Εμείς ευχαριστούμε,που μοιράζεσαι την ιστορία σου..Μακάρι να είχαν όλοι κι όλες το θάρρος σου!Όχι,δεν τα ήθελες,θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα,κι αυτό είναι που πρέπει να συνειδητοποιήσουμε!Το να είσαι απρόσεκτος,μεθυσμένος,μπερδεμένος,το να σου αρέσει να ντύνεσαι όπως θες και να φτιάχνεσαι όπως θες,ΔΕΝ σημαίνει ότι προ(σ)καλείς τον οποιοδήποτε ν'απλώσει χέρι επάνω σου.
ΑΦιερωμένο σε άτομα που εκφράζουν σχόλια όπως"ε τα θελε μωρε κι αυτηνης ο κωλος της""προκαλούσε όμως""ε δεν φταίει πάντα ο βιαστής"Κι αυτά τα άτομα κάνουνε περισσότερο κακό στην κοινωνία μας από ότι οι ίδιοι οι βιαστές. Γιατί με τα ηλίθια σχόλια τους έχουν καταφέρει να εντάξουμε τον βιασμό ως κάτι δυσάρεστο μεν, αλλά συνηθισμένο.
τοση φρικη! και οπως φαινεται και εδω η πραξη σαν πραξη φευγει, τα λογια ειναι που μενουν για παντα στη ψυχη και στο μυαλο αυτων των γυναικων και του αγοριου...
22.Κακοποιήθηκε από συνομήλικα παιδιά...πλέον δεν μιλάμε μόνο για τη διαστροφή των ενηλίκων (η οποία σαφώς έχει τις ρίζες της στη παιδική ηλικία),μιλάμε για τα ίδια τα παιδιά....πόσο κατεστραμένες μπορεί να είναι οι παιδικές ψυχές και τι μπορεί να αποτελέσει χειρότερο δείγμα της κοινωνίας μας;;;
Σε όσους ανθρωπιστές υποστηρίζουν πως πρέπει να είμαστε "the bigger person" και να φερθούμε με κατανόηση σε "ανθρώπους" που καταπάτησαν το ιερό απαραβίαστο ενός σώματος και μιας ψυχής (οποιασδήποτε ηλικίας, πόσο μάλλον παιδικής, πόσο μάλλον του δικού τους παιδιού/εγγονιού):Την επόμενη φορά που θα δείτε δείτε κατσαρίδες στο σπίτι σας μην τις ψεκάσετε, αφήστε τις να σας γεμίσουν μολυσματικές ασθένειες, κρίμα να τις πειράξετε τις καημένες. Κι αν πάει να σας τσιμπήσει κουνούπι, μην το λιώσετε με το χέρι σας το αθώο πλασματάκι. Κι αν πάει να σας επιτεθεί δηλητηριώδες φίδι, κάντε του "πουλ πουλ" και μετά θα γίνετε φίλοι.
Δυστυχώς αυτή είναι η πικρή αλήθεια...Ο άνθρωπος είναι πλασμένος για τα μέγιστα επιτεύγματα αλλά και τα χειρότερα εγκλήματα!Εγκλήματα που κάνουν τα αιμοβόρα ζώα του πλανήτη Γη να φαίνονται αγγελούδια!
Γονείς, παππούδες, θείοι, σύζυγοι, φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι.Μου έρχεται εμετός στη σκέψη της βίαιης σεξουαλικής επιβολής πάνω σε μία αθώα ψυχή (οποιασδήποτε ηλικίας) και δεν υπάρχει δικαιολογία για αυτή την πράξη.Προς όλους όσοι έχετε υποστεί παρόμοια βία... μη φοβόσαστε, ξεμπροστιάστε τους.Το ξέρω ότι δεν είναι εύκολο αλλά το χρωστάτε στον εαυτό σας και σε άλλα πιθανά θύματα.
Σε αυτά τα απαίσια άτομα που ντροπιάζουν το ανθρώπινο είδος θα έπρεπε να υπάρχει κάτι πολύ χειρότερο από την φυλακή.Πραγματικά συγκλονίστηκα.
Δεν ξέρω..Όταν ακούω για παππούδες και πατεράδες να βιάζουν 6χρονα και 4χρονα,άσχετους να επιβάλλονται με το "έτσι θέλω" στα σώματα και τις ψυχές άλλων ανθρώπων,να απειλούν ότι θα κάνουν κακό στους αγαπημένους τους αν μιλήσουν(η λίστα μπορεί να συνεχιστεί..),εκεί λέω ότι δεν θα ήμουν αντίθετη στη βαρβαρότητα.Μπορεί να είναι λάθος,αλλά δεν θα ήμουν.Ειδικά όπου εμπλέκονται αθώες παιδικές ψυχούλες.
@Jenny_JJJ 25.6.2013 | 14:15Είναι φυσικό όταν πληροφορείται κανείς τέτοιες φρικαλεότητες να αντιδρά συναισθηματικά. Η ιστορία της ανθρωπότητας έχει όμως δείξει ότι η βαρβαρότητα, ακόμα και ως αντίδραση στη βαρβαρότητα, δεν είναι παρά βαρβαρότητα. Ας παραδειγματιστούμε από τους Νορβηγούς, που φέρθηκαν στον Breivik με ανθρωπιά.
Η αληθεια ειναι πως "an eye for eye will make the whole world blind" ...Κατανοεις ομως ποσο δυσκολο ειναι να λειτουργησεις συμφωνα με αυτο ειδικα σε κοινωνιες που το συστημα μπαζει απο παντου κ τα "σωφρονιστικα" ιδρυματα κανουν τα παντα εκτος απο το να σωφρονιζουν
Όταν αδιαφορεί η πολιτεία ή είναι ανίκανη να σε προστατέψει είσαι υποχρεωμένος και επιβάλλεται να διατηρήσεις την σωματική και ψυχολογική σου ακεραιότητα,αν αυτό σημάινει ότι θα χρησιμοποιήσεις βία,θα χρησιμοποιήσεις βία.Συμπεριφορές τύπου πρόβειο..για τα πρόβατα.
Ναι απόλυτη δικαιοσύνη,έχεις το παιδί σου 19-20 χρονών κάτω απο το χώμα από το χέρι ενός θεόμουρλου φανατικού και θα αγχωνόμαστε τι τύπου παιχνίδια για το πλει στεισον 3 αρέσουν στον Breivik ή μήπως το πρωινό του τσαί δεν είναι στην θερμοκρασία που του κάνει τα κακάκια του σφιχτά.Που τα βρίσκετε και τα λέτε αυτά να΄ξερα.Ακόμα και ο μεγαλύτερος πολιτικός που πέρασε απο την Ελλάδα ο Περικλής έλεγε ότι πολλές φορές δεν υπάρχει άλλος δρόμος απο τον "Αττικό τρόπο δικαιοσύνης".
Θα ήθελα πολύ ο συγγραφέας του «Μεγάλου Ανατολικού» να μπορούσε να τοποθετηθεί στο θέμα του βιασμού, αφού διάβαζε αυτή την ανάρτηση. Διότι στο opus magnum του φαίνεται να τοποθετείται υπέρ του βιασμού (εκτός κι αν τον ερμηνεύω επιφανειακά).
@Boris kidric 25.6.2013 | 17:02Δεν είναι ελαφρυντικό. Οι περισσότεροι βιαστές μισούν τις γυναίκες εν γένει και θέλουν να τις εκδικηθούν. Δηλαδή βιάζουν όχι τόσο για την δική τους απόλαυση, όσο για να υποφέρει το θύμα. Και άλλοι από τους βιαστές της ανάρτησης το παραδέχονται αυτό:> "Stop pretending that you are a human being"> "You are nothing"> "Cunt, whore, bitch"
Πες μου, σε τι αποσκοπεί το σχόλιό σου;Όλοι τους ειλικρινείς ήταν."If you tell everyone I'll go to jail""Don't push me away or you're going to get me in trouble"Τι πρέπει να κάνουμε εμείς γι αυτο; Να σηκωθούμε όρθιοι να τους χειροκροτήσουμε;Τα γεγονότα που περιγράφονται στις καρτέλες είναι ειδεχθή. Οπότε όταν χρησιμοποιείς τη λέξη "τουλάχιστον" φαίνεται σαν να προσπαθείς να προσδώσεις κάτι, έστω λίγο, θετικό στην πράξη ή στον abuser."Τη βιάσε και την έδειρε αλλα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ήταν ειλικρινής"Δηλαδή, τι, έκανες απλώς μια παρατήρηση;Αλήθεια δεν έχω καταλάβει που αποσκοπεί το σχόλιό σου κι έχω αηδιάσει που το έγραψες.
@Λαλού 25.6.2013 | 18:14> όταν χρησιμοποιείς τη λέξη "τουλάχιστον" φαίνεται σαν να προσπαθείς να προσδώσεις κάτι, έστω λίγο, θετικό στην πράξη ή στον abuser. "Τη βιάσε και την έδειρε αλλα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ήταν ειλικρινής"Δεν αναφερόμουν στο τι έκαναν, αλλά στο τι είπαν. Δηλαδή το σχόλιό μου σημαίνει: «Ο καθένας _είπε_ το μακρύ του και το κοντό του, αλλά τουλάχιστον αυτό που _είπε_ ο νούμερο 2 ήταν ειλικρινές».> Όλοι τους ειλικρινείς ήταν.Καθόλου. Αυτοί που λέγανε «Αυτό θα είναι το μικρό μας μυστικό» κλπ. δούλευαν το κοριτσάκι ψιλό γαζί. Οι άλλοι που έλεγαν «Αν πεις τίποτα θα σε σκοτώσω» προφανώς δεν το εννοούσαν, αλλά ήθελαν να τρομοκρατήσουν το θύμα.Αντιθέτως τα λόγια του νούμερο 2 ήταν ειλικρινή με την έννοια ότι είχαν βαθύτητα, ότι φανέρωναν τα πραγματικά κίνητρα του δράστη, που δεν ήταν η απόλαυση μιας ελκυστικής ή ντυμένης «προκλητικά» κλπ. κοπέλας, αλλά το _μίσος_ απέναντί της.
Βρε Λύκε έχεις δίκιο σε αυτά που λες. Γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις οτι ο τρόπος με τον οποίο εκφράστηκες ήταν λάθος;Να σου δώσω δύο παραδείγματα, για το "τουλάχιστον"."Βιάσε ένα δεκάχρονο παιδί, αλλά τουλάχιστον τον συνέλαβαν και θα δικαστεί.""Κάηκε το σπίτι της, αλλά τουλάχιστον σώθηκε ο σκύλος της."Όσο κι αν διαφωνώ με μερικές απόψεις σου, παραδέχομαι πως φαίνεσαι μορφωμένος. Δεν καταλαβείνεις οτι οταν λες "Τουλαχιστον ήταν ειλικρινής" ΔΕΝ αντιλαμβανεται κανεις ολα αυτα που ανελυσες στα υπολοιπα σχόλιά σου; Και λογικό να μην τα αντιληφθει κανεις γιατι αυτό που έγραψες είναι κατι αλλο απο αυτο που ήθελες να πεις.Εφοσον ήθελες να κανεις τη (σωστη) παρατηρηση που εκανες, γραψε "Ενδιαφέρον πως τα λόγια του νούμερο 2 ήταν ειλικρινή με την έννοια ότι είχαν βαθύτητα, ότι φανέρωναν τα πραγματικά κίνητρα του δράστη, που δεν ήταν η απόλαυση μιας ελκυστικής ή ντυμένης «προκλητικά» κλπ. κοπέλας, αλλά το _μίσος_ απέναντί της."Δεν σου λεω το παραπανω για να κανω υποδειξη αλλά είναι κριμα να μην γίνεσαι κατανοητός με τη μια, ενω το μπορεις.
@Λαλού 26.6.2013 | 01:17Παρεξηγήσεις συμβαίνουν πού και πού, δεν τρέχει τίποτα.Το θέμα της ανάρτησης ήταν οι «απειλές/προτροπές που άκουσαν [τα θύματα] από τον βιαστή τους», όχι οι ίδιοι οι βιασμοί.Αν του βιαστή νούμερο 2 του έκαναν επιπλέον μήνυση για εξύβριση, τότε θα έλεγα ότι για την κατηγορία της εξύβρισης (όχι του βιασμού) έχει το ελαφρυντικό ότι τουλάχιστον ήταν ειλικρινής και δεν δούλευε το θύμα του. Βέβαια τα ειλικρινή του λόγια ήταν πολύ σκληρά…
ολοι υπολογιστες ειμαστε, απλα ο Λυκος δεν το καμουφλαρει τοσο πολυ. Παρεμπιπτοντως, η θεωρια του μισους προερχεται απο την Susan Brownmiller και ο Steven Pinker εχει να πει κατι γι αυτοhttp://www.skepticink.com/incredulous/2013/03/19/steven-pinkers-reddit-ama-recap/