Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter
4

 

[Από τον Βαγγέλη Μακρή]

 

«Είναι περίεργο. Φοβόμουν να μην με κρίνουν αρνητικά για μια φωτογραφία που έχει τίτλο «Προκατάληψη». Την ιδέα για την φωτογραφία την είχα στο μυαλό μου εδώ και αρκετό καιρό. Ήθελα όμως όλα να είναι άψογα» λέει η φωτογράφος από την Βουδαπέστη Noell S. Oszvald για την πρώτη φωτογραφία.

 

Σε ηλικία 22 ετών, ανήκει και αυτή στη γενιά που κατηγορείται για αυτοπροβολή την εποχή των social media. Όμως, στις ασπρόμαυρες φωτογραφίες που ακολουθούν με πρωταγωνίστρια την ίδια, το ταλέντο της ξεδιπλώνεται. Η πραγματικότητα μπερδεύεται με την φαντασία, με την ίδια, δημιουργό και πρωταγωνίστρια των φωτογραφιών της.

 

Το κινηματογραφικό αποτέλεσμα είναι ωριμότερο της ηλικίας της. Αυτό δύσκολα μπορείς να της το αρνηθείς, αν και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό βλέποντας την «Προκατάληψη» ήταν το βίντεο της Madonna για το «Frozen».

Ας μην είμαστε όμως προκατειλημμένοι:

 

1.

 

 

2.

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

3.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

4.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

5.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

6.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

7.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

8.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

9.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

 

 

 

 

 

 

 

Φωτογραφία
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

4 σχόλια
Δηλαδή τώρα απομένει να δούμε τις "φωτογραφικές εικόνες ενός κινηματογραφιστή"; Αποδεκτός όρος όσο αφορά τα στιγμιαία ακίνητα κινηματογραφικά πλάνα.Οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικές αλλά ο τίτλος του άρθρου κάπως παράδοξος. Ακριβώς επειδή αυτή η ακινησία της φωτογραφίας, αυτό το πάγωμα της στιγμής είναι που κάνει τη διαφορά της φωτογραφίας από την κινηματογραφία. Πόσο μάλλον στις συγκεκριμένες. Εξαιρετική η αισθητική τους!«Το κινηματογραφικό αποτέλεσμα είναι ωριμότερο της ηλικίας της». (Άντε πάλι το... κινηματογραφικό...). Νομίζω πως η καλλιτεχνική ωριμότητα δεν έχει καμία σχέση με την ηλικία. Μην ανατρέξω τώρα στη θεώρηση εικαστικών ακαδημαϊκών περί "καλλιτεχνικής ωριμότητας" γιατί θα γίνω γραφικός. Ψυχική ωριμότητα ναι. Αυτό να το δεχτώ.Επίσης άξιο απορίας είναι αν το όμορφο αποτέλεσμα κάποιων εκ των φωτογραφιών είναι "παρθένο" ή αποτέλεσμα επεξεργασίας όταν η ίδια η φωτογράφος, αν κατάλαβα σωστά, αυτοφωτογραφίζεται. Όμως σωστά κλείνει το άρθο. «Ας μην είμαστε όμως προκατειλημμένοι».