Ομόνοια, ο ομφαλός της πόλης

Ομόνοια, ο ομφαλός της πόλης Facebook Twitter
13

Από το μεγάλο αφιέρωμα της LiFO στην ιστορία της Αθήνας

Ομόνοια, ο ομφαλός της πόλης Facebook Twitter
Δημήτρης Χαρισιάδης, Ομόνοια 1955. Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη.
Ομόνοια, ο ομφαλός της πόλης Facebook Twitter
Ομόνοια, ο ομφαλός της πόλης Facebook Twitter
Bright Lights Big City: Νυχτερινές όψεις της Ομόνοιας σε καρτ ποστάλ της εποχής
Ομόνοια, ο ομφαλός της πόλης Facebook Twitter
Δημήτρης Χαρισιάδης. Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη.
Ομόνοια, ο ομφαλός της πόλης Facebook Twitter
Δημήτρης Χαρισιάδης. Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη.
Φωτογραφία
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ

σχόλια

10 σχόλια
Αν δεν κανω λάθος η Πλατεια Ομονοιας γέμισε πλακάκια επι δημαρχειας Ντορας Μπακογιάννη!Η "διακοσμητικη" Δημαρχος Αθηναίων έκανε πολλα εργα τοτε,ενα άπο τα πολλα κ αυτο το εκτρωμα!!!
Έδειξα τις φωτογραφίες στην 8χρονη κόρη μου, λέγοντας της πως έτσι θυμάμαι την πλατεία Ομονοίας (είμαι 43 ετών). Έκπληκτη, μου απάντησε: "Είναι τέλεια! Γιατί είναι τόσο άσχημη τώρα, μπαμπά; Χαζοί την έφτιαξαν έτσι;". Τι να της απαντήσω τώρα; Για πείτε μου...
Ωραια τα συντριβανια, και ακομα πιο ωραιος ο δρομεας. ξερω οτι θα ακουστω γραφικη, αλλα.....λιγο πρασινο ρε παιδιααααααααααααα....κανα δεντρακι, να χαρει το ματακι μας, το παιδακι μας, και να ανασανουμε και λιγο.....Φυση....φτηνη, και απολυτως απαραιτητη!
συγγνώμη που θα σας πικράνω, αλλά και τότε πανάσχημη ήταν. Ούτε γραφική, ούτε και τολμηρά μοντέρνα, χωρίς ένα αρχιτεκτονικά ξεχωριστό στοιχείο, (το συντριβάνι; really?).. ένα τριτοκοσμικό κέντρο για μια τριτοκοσμική χώρα.
Από τότε που "έφυγε" το σιντριβάνι η πλατεία έχασε πολύ από την αισθητική της και τον αέρα της – τι έγινε σε αυτή την πόλη και μισήσαμε τόσο πολύ τα σιντριβάνια? Επίσης, δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι οι φωτεινές επιγραφές νέον της εποχής είχανε μια πολύ καλή αισθητική και δίνανε μια κοσμοπολίτικη αύρα. Καμία σχέση με τις σημερινές επιγραφές ανά την Αθήνα.