Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης

2

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Gobelin , 2008. Ο Rubi Lebovitch είναι ένας Ισραηλινός φωτογράφος, που ενδιαφέρεται για τη μάταιη, διεστραμμένη και λίγο κυνικά κωμική καθημερινή οικογενειακή ζωή, Το βιβλίο του Home Sweet Home εκδόθηκε από τον οίκο Daylight τον Απρίλιο. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Ο φωτογράφος Rubi Lebovitch δημιούργησε ένα νέο είδος στοιχειωμένου σπιτιού: σπίτια που μοιάζουν απλά και φυσιολογικά αλλά τα λουλούδια πεθαίνουν, κάποια άλλα έχουν βγεί από τις γλάστρες τους και οι άνθρωποι βάζουν τα χέρια τους στη τοστιέρα...

 

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Spaghetti, 2009. Οι σκηνές μπορούν να μοιραστούν σε δύο κατηγορίες; “στα άψυχα αντικείμενα και στα ανθρώπινα σενάρια” λέει ο Lebovitch. “Και οι δύο κατηγορίες χαρακτηρίζονται από μυστήριο, ασάφεια και παραλογισμό...Κοσμικά αντικείμενα και οικιακοί χώροι μεταμορφώνονται σε κάτι περίεργο και παράξενο. Όπως στη σουρεαλιστική ζωγραφική, δημιουργείται μία καινούργια και απίστευτη πραγματικότητα”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Newspapers, 2015. Μετά από μία όλο και περισσότερο οικιακή ζωή και από τη στγμή που έγινε πατέρας διδύμων ο Rubi Lebovitch συνειδητοποίησε ότι εστιάζει περισσότερο στο σπίτι. Λέει ότι βλέποντας τα παιδιά του να χρησιμοποιούν καθημερινά οικιακά αντικείμενα με νέους τρόπους άνοιξε το μυαλό του σε καινούργιες δυνατότητες. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Plant 2008. Ο Lebovitch ήταν αρχικά φωτογράφος του δρόμου, φωτογραφίζοντας μπανάλ και αστείες λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής, όπως έκανε στις σειρές B-side και Threshold. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Keys, 2009. Γράφοντας ένα δοκίμιο στο βιβλίο, ο Eran Bar-Gil λέει: “Τα κλειδιά όπως τα δαχτυλίδια των δέντρων αποκαλύπτουν τον χρόνο. Αποκαλύπτουν το χρόνο που αυτός ο άνθρωπος στέκεται σ΄αυτό το σπίτι. Το ξέρουμε ακόμα κι αν δεν τον βλέπουμε ότι είναι αποκαρδιωμένος”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Toaster, 2014. Εκεί που θα έπρεπε να υπάρχει ασφάλεια και ασφάλεια, παραμονεύει ο θάνατος και η αμηχανία. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Iron, 2015. “Κάποιες φορές οι φωτογραφίες μου μοιάζουν με ψευδαίσθηση σε ένα θέατρο του παραλόγου” λέει ο Lebovitch αναφερόμενος σε ένα δράμα μεσαιωνικού στυλ όπου οι χαρακτήρες ζουν μία μάταιη ζωή ή βρίσκονται στο έλεος αόρατων δυνάμεων. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Sofa, 2011. “Οι σκηνές που απεικονίζονται στις φωτογραφίες τονίζουν αυτό που συνήθως μένει κρυφό : η καταπιεσμένη , η οποία δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή με άλλο τρόπο”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
TV, 2015. Και συνεχίζει: “Το άγχος που αυτές οι σκηνές προκαλούν, υπονομεύει την ηρεμία και την ασφάλεια που συνήθως συνδέονται με την έννοια του σπιτιου”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Plant 2008. Ο Lebovitch ήταν αρχικά φωτογράφος του δρόμου, φωτογραφίζοντας μπανάλ και αστείες λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής, όπως έκανε στις σειρές B-side και Threshold. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Light, 2011. Όπως λέει η Crista Dix σε ένα άλλο δοκίμιο: “Το όραμά του για το σπίτι είναι ελαφρώς λοξό , σε κάθε εικόνα κάτι είναι μισάνοιχτο . Το ως κρατάμε τα κλειδιά μας, πώς έχουμε κρεμάσει τις φωτογραφίες μας, πώς τα φυτά μας είναι τοποθετημένα σε γλάστρες, ακόμα και ο τρόπος που οργανώνουμε το γκαράζ μας. Το πιο απλό αντικείμενο γίνεται Η απλούστερη των αντικειμένων γίνεται τροφή για σατυρική”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Books, 2010. Λέει ότι επιτρέπει τα αντικείμενα στις φωτογραφίες να δυναμώσουν και να ξεπεράσουν την πραγματικότητα ... Ως εκ τούτου, γίνονται το κέντρο της εξουσίας, τονίζοντας τη μοναξιά και το κενό. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Wool, 2009. “Η ανησυχία που χαρακτηρίζει τη δουλειά μου συνδέεται με την αντίληψη του Φρόυντ για το μη-οικείο, η οποία εντοπίζει τις αρχές του φόβου στο φιλόξενο και οικείο” εξηγεί ο ίδιος.Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Νίκος Οικονομόπουλος / Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Σε μια σπάνια συνέντευξή του, ο διεθνούς φήμης φωτογράφος του Magnum μιλά στον M. Hulot για την συναρπαστική φωτογραφική του ανέλιξη και τις σκέψεις του πάνω στα αιώνια διλήμματα της τέχνης του.
M. HULOT
Αγκαλιές και φιλιά στο τέλος του κόσμου. H τρυφερή μελαγχολία στις εικόνες του Spyros Rennt

Spyros Rennt / «Το κουίρ είναι το βάρος που σηκώνουμε απέναντι στην κοινωνία που δεν μας αγκαλιάζει»

Φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, εραστές: Στο τέταρτο φωτογραφικό του βιβλίο «Intertwined», ο Έλληνας καλλιτέχνης Spyros Rennt στρέφει το βλέμμα του προς μια πιο ήσυχη πλευρά της κουίρ επαφής.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ