Στη νέα επίσημη αυτοβιογραφία του που μόλις κυκλοφόρησε μες τίτλο απλώς "Me", ο Έλτον Τζον γράφει και για τον «διαταραγμένο» Μάικλ Τζάκσον που «είχε χάσει εντελώς το μυαλό του» και «ήταν ενοχλητικό να βρίσκομαι κοντά του». Με οίκτο το λέει αλλά και πάλι, μοιάζει λίγο ανάρμοστο να χαρακτηρίζει περίεργη και διαταραγμένη τη συμπεριφορά του Μάικλ Τζάκσον - που σίγουρα ήταν τέτοια, αλλά ποιος μιλάει κιόλας;
Ο Έλτον Τζον που, σύμφωνα με τα δικά του λόγια (τώρα πώς θυμάται τι ακριβώς έκανε και τι δεν έκανε, άλλη ιστορία) ήταν εκτός εαυτού στο μεγαλύτερο κομμάτι των '70s και των '80s, κοντράροντας με επιτυχία πρωταθλητές της κατάχρησης αλκοόλ και κόκας σε μια περίοδο πολύ υψηλού σχετικού ανταγωνισμού στους κόλπους της μουσικής βιομηχανίας.
Που ήταν τόσο κωμικοτραγικά αλλού ώστε καλούσε την ρεσεψιόν του ξενοδοχείου και απαιτούσε έξαλλος να κάνουν κάτι άμεσα για τον καιρό και ειδικότερα για τον εκνευριστικό ήχο της νεροποντή έξω από το τζάμι της σουίτας του.
Πολλά χρόνια μετά την απεξάρτηση του από τα βουνά κόκας και τους ποταμούς αλκοόλ που κατέβαζε, έχει κατά καιρούς παρουσιάσει κάποιες δημόσιες εξάρσεις έντονης κυκλοθυμίας και κάποια στοιχεία διαταραχής.
Που για ξεκάρφωμα έμεινε παντρεμένος με μια Γερμανίδα ηχολήπτρια τέσσερα χρόνια, πριν αποφασίσει τελικά να δηλώσει δημόσια στα τέλη των '80s ότι δεν είναι bi όπως νόμιζε παλιότερα, αλλά γκέι μάλλον - του ήταν ξεκάθαρο πλέον.
Που αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει το 1975 καταπίνοντας μια χούφτα βάλιουμ για να βουτήξει ακολούθως στην πισίνα της έπαυλής του στο Bel Air ουρλιάζοντας "I'm going to die!" – όλα αυτά μπροστά στα εμβρόντητα μάτια της μητέρας και της γιαγιάς του.
Που έκανε σεξ με τον πράκτορα της KGB που είχε βάλει στη συνοδεία του το Κρεμλίνο κατά την ιστορική εμφάνισή του στη Μόσχα το 1979 (εντάξει, αυτό δεν είναι για ψόγο, ίσα-ίσα είναι σούπερ cool και «Τζέιμς Μπόντ» φάση ασχέτως αν είχε στηθεί από ανώτερα κλιμάκια).
Που το πάρτι των 50ων γενεθλίων του τερμάτισε κάθε ιδέα πολυτελούς και εκτυφλωτικής ντεκαντάνς και κόστισε όσο το ΑΕΠ μικρομεσαίων χωρών.
Και πρόσφατα πάντως, πολλά χρόνια μετά την απεξάρτηση του από τα βουνά κόκας και τους ποταμούς αλκοόλ που κατέβαζε, έχει κατά καιρούς παρουσιάσει κάποιες δημόσιες εξάρσεις έντονης κυκλοθυμίας και κάποια στοιχεία διαταραχής.
Όπως επί σκηνής πριν μερικά χρόνια στο Λας Βέγκας όταν κάποια στιγμή σταμάτησε την εμφάνισή του, έβρισε την ομάδα παραγωγής, κλώτσησε το σκαμπό του, πέταξε ένα ποτήρι νερό στο κοινό και έφυγε στη μέση της συναυλίας.
Πρόσφατα επίσης είχε χαρακτηρίσει τον Κιθ Ρίτσαρντς«μαϊμού με αρθριτικά» μετά από δηκτικό εις βάρος του σχόλιο του κιθαρίστα των Stones, ο οποίος είχε πει ότι ο Έλτον Τζον μπορεί να γράφει τραγούδια μόνο για «νεκρές ξανθιές».
Είχε επίσης αποκαλέσει τη Madonna «στριπτιζέζ πανηγυριού» ("fairground stripper") επειδή λέει υπήρξε αγενής με την κολλητή του Lady Gaga.
Η πιο γλαφυρή δημόσια αντιπαράθεση του ήταν πάντως κατά την τελετή απονομής μουσικών βραβείων στο Λονδίνο το 2008 όταν αντάλλαξε δηλητηριώδη λόγια με την Lily Allen, που του είπε δημόσια να πάει να γ***θεί, προσθέτοντας «Είμαι 40 χρόνια νεότερη από σένα, έχω όλη τη ζωή μπροστά μου». Ο Σερ Έλτον δεν πτοήθηκε: «Και τώρα στο σνιφάρισμα σε τρώω πάντως, άνετα».
«Κανείς δεν με πίεσε να πίνω και να κάνω ναρκωτικά» γράφει ο ίδιος στο βιβλίο του. «Αντιθέτως μάλιστα, αρκετοί άνθρωποι είχαν προσπαθήσει να με προειδοποιήσουν λέγοντας μου ότι ήμουν εντελώς εκτός ελέγχου. Χρειαζόταν ηράκλεια προσπάθεια μέσα στο σινάφι της μουσικής βιομηχανίας στο Λος Άντζελες των '70s για να προσέξουν ότι κάνεις υπερβολικές ποσότητες κόκας, αλλά προφανώς ήμουν προετοιμασμένος να 'εργαστώ' μέρα νύχτα για να ανταποκριθώ».
Στο βιβλίο περιλαμβάνεται και ένα απροσδόκητο (και σπαρταριστό εν τέλει) περιστατικό όταν ένα κρύο χειμωνιάτικο βράδυ του 1993 στήθηκε στο καθιστικό της έπαυλής του, μπροστά στο τζάκι, ένα «ρομαντικό» τρίγωνο αποτελούμενο από την Πριγκίπισσα Νταϊάνα, τον Ρίτσαρντ Γκιρ και τον Σιλβέστερ Σταλόνε.
Σύμφωνα με το απόσπασμα που προδημοσιεύτηκε την προηγούμενη εβδομάδα στην Daily Mail (φυσικά), ο Έλτον Τζον γράφει ότι είδε να διαδραματίζεται στο σπίτι του μια περίεργη σκηνή: «Εξαρχής σχεδόν, ο Ρίτσαρντ Γκιρ και η Νταϊάνα έμοιαζαν συνεπαρμένοι ο ένας με τον άλλον. Αργότερα, τους είδα να καταλήγουν μπροστά από το τζάκι, απορροφημένοι στην τρυφερή κουβέντα τους. Κρίνοντας από τις ματιές που τους έριχνε, ήταν φανερό ότι αυτό δεν άρεσε καθόλου στον Σιλβέστερ Σταλόνε».
Κάποια στιγμή, σύμφωνα πάντα με τα απόσπασμα, οι δύο άντρες εξαφανίστηκαν για να τους βρει τελικά ο Ντέιβιντ Φέρνις, μελλοντικός σύζυγος του Έλτον Τζον, στο διάδρομο «έτοιμους να λύσουν τις διαφορές τους για την Νταϊάνα με γροθιές». Μετά το δείπνο, ο Γκιρ και η Νταϊάνα επανήλθαν στη θέση τους μπροστά από το τζάκι και ο Σταλόνε αποχώρησε οργισμένος:
«"Δεν θα ερχόμουν ποτέ", μου είπε καθώς τον συνόδευα με τον Ντέιβιντ στην πόρτα, "αν ήξερα ότι θα ήταν εδώ ο γ***μένος πρίγκηπας του παραμυθιού". Και αμέσως πρόσθεσε: "Αν την ήθελα πραγματικά, θα την έπαιρνα!". Καταφέραμε να συγκρατηθούμε μέχρι να χαθεί στον ορίζοντα το αμάξι του, πριν ξεσπάσουμε στα γέλια. Πίσω στο καθιστικό, η Νταϊάνα και ο Ρίτσαρντ Γκιρ εξακολουθούσαν να ανταλλάζουν εκστατικά βλέμματα. Εκείνη φαινόταν εντελώς ατάραχη».
σχόλια