ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Δεν είναι λίγο *κάπως* να λέει ο Έλτον Τζον «διαταραγμένο» τον Μάικλ Τζάκσον, όταν ο ίδιος ήταν εκτός ελέγχου για 20 χρόνια;

Δεν είναι λίγο *κάπως* να λέει ο Έλτον Τζον «διαταραγμένο» τον Μάικλ Τζάκσον, όταν ο ίδιος ήταν εκτός ελέγχου για 20 χρόνια; Facebook Twitter
Ο Έλτον Τζον που, σύμφωνα με τα δικά του λόγια ήταν εκτός εαυτού στο μεγαλύτερο κομμάτι των '70s και των '80s, κοντράροντας με επιτυχία πρωταθλητές της κατάχρησης αλκοόλ και κόκας σε μια περίοδο πολύ υψηλού σχετικού ανταγωνισμού.
13

Στη νέα επίσημη αυτοβιογραφία του που μόλις κυκλοφόρησε μες τίτλο απλώς "Me", ο Έλτον Τζον γράφει και για τον «διαταραγμένο» Μάικλ Τζάκσον που «είχε χάσει εντελώς το μυαλό του» και «ήταν ενοχλητικό να βρίσκομαι κοντά του». Με οίκτο το λέει αλλά και πάλι, μοιάζει λίγο ανάρμοστο να χαρακτηρίζει περίεργη και διαταραγμένη τη συμπεριφορά του Μάικλ Τζάκσον - που σίγουρα ήταν τέτοια, αλλά ποιος μιλάει κιόλας;

Ο Έλτον Τζον που, σύμφωνα με τα δικά του λόγια (τώρα πώς θυμάται τι ακριβώς έκανε και τι δεν έκανε, άλλη ιστορία) ήταν εκτός εαυτού στο μεγαλύτερο κομμάτι των '70s και των '80s, κοντράροντας με επιτυχία πρωταθλητές της κατάχρησης αλκοόλ και κόκας σε μια περίοδο πολύ υψηλού σχετικού ανταγωνισμού στους κόλπους της μουσικής βιομηχανίας.

Που ήταν τόσο κωμικοτραγικά αλλού ώστε καλούσε την ρεσεψιόν του ξενοδοχείου και απαιτούσε έξαλλος να κάνουν κάτι άμεσα για τον καιρό και ειδικότερα για τον εκνευριστικό ήχο της νεροποντή έξω από το τζάμι της σουίτας του.

Πολλά χρόνια μετά την απεξάρτηση του από τα βουνά κόκας και τους ποταμούς αλκοόλ που κατέβαζε, έχει κατά καιρούς παρουσιάσει κάποιες δημόσιες εξάρσεις έντονης κυκλοθυμίας και κάποια στοιχεία διαταραχής.

Που για ξεκάρφωμα έμεινε παντρεμένος με μια Γερμανίδα ηχολήπτρια τέσσερα χρόνια, πριν αποφασίσει τελικά να δηλώσει δημόσια στα τέλη των '80s ότι δεν είναι bi όπως νόμιζε παλιότερα, αλλά γκέι μάλλον - του ήταν ξεκάθαρο πλέον.

Που αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει το 1975 καταπίνοντας μια χούφτα βάλιουμ για να βουτήξει ακολούθως στην πισίνα της έπαυλής του στο Bel Air ουρλιάζοντας "I'm going to die!" – όλα αυτά μπροστά στα εμβρόντητα μάτια της μητέρας και της γιαγιάς του.

Που έκανε σεξ με τον πράκτορα της KGB που είχε βάλει στη συνοδεία του το Κρεμλίνο κατά την ιστορική εμφάνισή του στη Μόσχα το 1979 (εντάξει, αυτό δεν είναι για ψόγο, ίσα-ίσα είναι σούπερ cool και «Τζέιμς Μπόντ» φάση ασχέτως αν είχε στηθεί από ανώτερα κλιμάκια).

Που το πάρτι των 50ων γενεθλίων του τερμάτισε κάθε ιδέα πολυτελούς και εκτυφλωτικής ντεκαντάνς και κόστισε όσο το ΑΕΠ μικρομεσαίων χωρών.

Δεν είναι λίγο *κάπως* να λέει ο Έλτον Τζον «διαταραγμένο» τον Μάικλ Τζάκσον, όταν ο ίδιος ήταν εκτός ελέγχου για 20 χρόνια; Facebook Twitter
Ο γάμος του με την Ρενάτε Μπλαόυελ τελέστηκε το 1984 ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου.

Και πρόσφατα πάντως, πολλά χρόνια μετά την απεξάρτηση του από τα βουνά κόκας και τους ποταμούς αλκοόλ που κατέβαζε, έχει κατά καιρούς παρουσιάσει κάποιες δημόσιες εξάρσεις έντονης κυκλοθυμίας και κάποια στοιχεία διαταραχής.

Όπως επί σκηνής πριν μερικά χρόνια στο Λας Βέγκας όταν κάποια στιγμή σταμάτησε την εμφάνισή του, έβρισε την ομάδα παραγωγής, κλώτσησε το σκαμπό του, πέταξε ένα ποτήρι νερό στο κοινό και έφυγε στη μέση της συναυλίας.

Πρόσφατα επίσης είχε χαρακτηρίσει τον Κιθ Ρίτσαρντς«μαϊμού με αρθριτικά» μετά από δηκτικό εις βάρος του σχόλιο του κιθαρίστα των Stones, ο οποίος είχε πει ότι ο Έλτον Τζον μπορεί να γράφει τραγούδια μόνο για «νεκρές ξανθιές».

Είχε επίσης αποκαλέσει τη Madonna «στριπτιζέζ πανηγυριού» ("fairground stripper") επειδή λέει υπήρξε αγενής με την κολλητή του Lady Gaga.

Η πιο γλαφυρή δημόσια αντιπαράθεση του ήταν πάντως κατά την τελετή απονομής μουσικών βραβείων στο Λονδίνο το 2008 όταν αντάλλαξε δηλητηριώδη λόγια με την Lily Allen, που του είπε δημόσια να πάει να γ***θεί, προσθέτοντας «Είμαι 40 χρόνια νεότερη από σένα, έχω όλη τη ζωή μπροστά μου». Ο Σερ Έλτον δεν πτοήθηκε: «Και τώρα στο σνιφάρισμα σε τρώω πάντως, άνετα».

«Κανείς δεν με πίεσε να πίνω και να κάνω ναρκωτικά» γράφει ο ίδιος στο βιβλίο του. «Αντιθέτως μάλιστα, αρκετοί άνθρωποι είχαν προσπαθήσει να με προειδοποιήσουν λέγοντας μου ότι ήμουν εντελώς εκτός ελέγχου. Χρειαζόταν ηράκλεια προσπάθεια μέσα στο σινάφι της μουσικής βιομηχανίας στο Λος Άντζελες των '70s για να προσέξουν ότι κάνεις υπερβολικές ποσότητες κόκας, αλλά προφανώς ήμουν προετοιμασμένος να 'εργαστώ' μέρα νύχτα για να ανταποκριθώ».

Δεν είναι λίγο *κάπως* να λέει ο Έλτον Τζον «διαταραγμένο» τον Μάικλ Τζάκσον, όταν ο ίδιος ήταν εκτός ελέγχου για 20 χρόνια; Facebook Twitter
Ο Σερ Έλτον σήμερα και η αυτοβιογραφία του που κυκλοφορεί αυτές τις μέρες.

Στο βιβλίο περιλαμβάνεται και ένα απροσδόκητο (και σπαρταριστό εν τέλει) περιστατικό όταν ένα κρύο χειμωνιάτικο βράδυ του 1993 στήθηκε στο καθιστικό της έπαυλής του, μπροστά στο τζάκι, ένα «ρομαντικό» τρίγωνο αποτελούμενο από την Πριγκίπισσα Νταϊάνα, τον Ρίτσαρντ Γκιρ και τον Σιλβέστερ Σταλόνε.

Σύμφωνα με το απόσπασμα που προδημοσιεύτηκε την προηγούμενη εβδομάδα στην Daily Mail (φυσικά), ο Έλτον Τζον γράφει ότι είδε να διαδραματίζεται στο σπίτι του μια περίεργη σκηνή: «Εξαρχής σχεδόν, ο Ρίτσαρντ Γκιρ και η Νταϊάνα έμοιαζαν συνεπαρμένοι ο ένας με τον άλλον. Αργότερα, τους είδα να καταλήγουν μπροστά από το τζάκι, απορροφημένοι στην τρυφερή κουβέντα τους. Κρίνοντας από τις ματιές που τους έριχνε, ήταν φανερό ότι αυτό δεν άρεσε καθόλου στον Σιλβέστερ Σταλόνε».

Κάποια στιγμή, σύμφωνα πάντα με τα απόσπασμα, οι δύο άντρες εξαφανίστηκαν για να τους βρει τελικά ο Ντέιβιντ Φέρνις, μελλοντικός σύζυγος του Έλτον Τζον, στο διάδρομο «έτοιμους να λύσουν τις διαφορές τους για την Νταϊάνα με γροθιές». Μετά το δείπνο, ο Γκιρ και η Νταϊάνα επανήλθαν στη θέση τους μπροστά από το τζάκι και ο Σταλόνε αποχώρησε οργισμένος:

«"Δεν θα ερχόμουν ποτέ", μου είπε καθώς τον συνόδευα με τον Ντέιβιντ στην πόρτα, "αν ήξερα ότι θα ήταν εδώ ο γ***μένος πρίγκηπας του παραμυθιού". Και αμέσως πρόσθεσε: "Αν την ήθελα πραγματικά, θα την έπαιρνα!". Καταφέραμε να συγκρατηθούμε μέχρι να χαθεί στον ορίζοντα το αμάξι του, πριν ξεσπάσουμε στα γέλια. Πίσω στο καθιστικό, η Νταϊάνα και ο Ρίτσαρντ Γκιρ εξακολουθούσαν να ανταλλάζουν εκστατικά βλέμματα. Εκείνη φαινόταν εντελώς ατάραχη».

Βιβλίο
13

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Έλτον Τζον υπερασπίζεται Χάρι και Μέγκαν Μάρκλ μετά τη σφοδρή κριτική που δέχθηκαν για τις συχνές ιδιωτικές πτήσεις

Πολιτισμός / Ο Έλτον Τζον υπερασπίζεται Χάρι και Μέγκαν Μάρκλ μετά τη σφοδρή κριτική που δέχθηκαν για τις συχνές ιδιωτικές πτήσεις

Η Μέγκαν Μαρκλ και ο Πρίγκιπας Χάρι βρέθηκαν στο στόχαστρο των βρετανικών ΜΜΕ για τις συχνές τους ιδιωτικές πτήσεις, αλλά ο φίλος τους Έλτον Τζον τους υπερασπίστηκε

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιογραφίες: Aπό τον Γκαρσία Μάρκες στην Άγκελα Μέρκελ

Βιβλίο / Πώς οι βιογραφίες, ένα όχι και τόσο δημοφιλές είδος στη χώρα μας, κατάφεραν να κερδίσουν έδαφος

Η απόλυτη επικράτηση των βιογραφιών στη φετινή εκδοτική σοδειά φαίνεται από την πληθώρα των τίτλων και το εύρος των αφηγήσεων που κινούνται μεταξύ του autofiction και των βιωματικών «ιστορημάτων».
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
ΕΠΕΞ Λευτέρης Αναγνώστου, ένας μεταφραστής

Λοξή Ματιά / Λευτέρης Αναγνώστου (1941-2024): Ένας ορατός και συγχρόνως αόρατος πνευματικός μεσολαβητής

Ο Λευτέρης Αναγνώστου, που έτυχε να πεθάνει την ίδια μέρα με τον Θανάση Βαλτινό, ήταν μεταφραστής δύσκολων και σημαντικών κειμένων από τη γερμανική και αυστριακή παράδοση.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Βιβλίο / Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Ο Ιωάννης Στεφανίδης, καθηγητής Διπλωματικής Ιστορίας στη Νομική του ΑΠΘ και επιμελητής του τρίτομου έργου του ιστορικού Νίκου Πετσάλη-Διομήδη, εξηγεί γιατί πρόκειται για ένα κορυφαίο σύγγραμμα για την εποχή που καθόρισε την πορεία του έθνους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μανώλης Ανδριωτάκης: «Δεν φοβάμαι τις μηχανές, τους ανθρώπους φοβάμαι»

Βιβλίο / Μανώλης Ανδριωτάκης: «Δεν φοβάμαι τις μηχανές, τους ανθρώπους φοβάμαι»

Με αφορμή το τελευταίο του μυθιστόρημα «Ο θάνατος του συγγραφέα» ο δημοσιογράφος μιλά για την τεχνητή νοημοσύνη, την εικονική πραγματικότητα και την υπαρξιακή διάσταση της τεχνολογίας.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Άλαν Χόλινγκερστ: «Η γραμμή της ομορφιάς»

Το πίσω ράφι / Η γραμμή της ομορφιάς: Η κορυφαία «γκέι λογοτεχνία» του Άλαν Χόλινγκχερστ

Ο Χόλινγκχερστ τοποθέτησε το βραβευμένο με Booker μυθιστόρημά του στα θατσερικά '80s και κατάφερε μια ολοζώντανη και μαεστρική ανασύσταση μιας αδίστακτης δεκαετίας.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Η συγγραφέας που έδωσε στον Στάινμπεκ το υλικό για «Τα σταφύλια της οργής» καταδικάζοντας το δικό της βιβλίο στην αφάνεια

Βιβλίο / Η συγγραφέας που έδωσε στον Στάινμπεκ το υλικό για «Τα σταφύλια της οργής» καταδικάζοντας το δικό της βιβλίο στην αφάνεια

Η Σανόρα Μπαρμπ είχε περάσει πολύ καιρό στους καταυλισμούς των προσφύγων από την Οκλαχόμα που είχαν πληγεί από την Μεγάλη Ύφεση και την ξηρασία, προκειμένου να γράψει το μυθιστόρημά της. Έκανε όμως το λάθος να δείξει την έρευνά της στον διάσημο συγγραφέα, ο οποίος την πρόλαβε.
THE LIFO TEAM
Μαρξ - Βάγκνερ - Νίτσε: Oι σπουδαιότερες μορφές του 19ου αιώνα

Βιβλίο / Μαρξ - Βάγκνερ - Νίτσε: Oι παρεξηγημένοι του 19ου αιώνα

Το βιβλίο του Γερμανού θεωρητικού και πανεπιστημιακού Χέρφριντ Μίνκλερ αναλαμβάνει να επαναπροσδιορίσει το έργο τους, που άλλαξε τα δεδομένα του αστικού κόσμου από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Νίκος Ψιλάκης: Mια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της κρητικής παράδοσης και κουζίνας

Βιβλίο / Νίκος Ψιλάκης: Mια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της κρητικής παράδοσης και κουζίνας

Ο Νίκος Ψιλάκης ερευνά και μελετά την κρητική παράδοση εδώ και τέσσερις δεκαετίες. Τα βιβλία του είναι μνημειώδεις εκδόσεις για το φαγητό, τις λαϊκές τελετουργίες και τα μοναστήρια της Κρήτης που διασώζουν και προωθούν τον ελληνικό πολιτισμό.
M. HULOT
«Δυστυχώς ήταν νυμφομανής»: Ανασκευάζοντας τα στερεότυπα για τις γυναίκες της αρχαίας Ρώμης

Βιβλίο / «Δυστυχώς ήταν νυμφομανής»: Ανασκευάζοντας τα στερεότυπα για τις γυναίκες της αρχαίας Ρώμης

Ένα νέο βιβλίο επιχειρεί να καταρρίψει τους μισογυνιστικούς μύθους για τις αυτοκρατορικές γυναίκες της Ρώμης, οι οποίες απεικονίζονται μονίμως ως στρίγγλες, ραδιούργες σκύλες ή λάγνες λύκαινες.
THE LIFO TEAM
Γιώργος Συμπάρδης: «Ήθελα οι ήρωές μου να εξαφανίζονται, όπως οι άνθρωποι στη ζωή μας»

Βιβλίο / Γιώργος Συμπάρδης: «Ήθελα οι ήρωές μου να εξαφανίζονται, όπως οι άνθρωποι στη ζωή μας»

Σε όλα τα έργα του πρωταγωνιστούν οι γυναίκες και μια υπόγεια Αθήνα, ενώ ο ίδιος δεν κρίνει τους ήρωές του παρά το αφήνει σε εμάς: Μια κουβέντα με τον χαμηλόφωνο συγγραφέα του «Άχρηστου Δημήτρη» και της «Πλατείας Κλαυθμώνος».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρίτα Κολαΐτη: «Με θυμώνει που δεν βλέπεις σχεδόν κανέναν να διαβάζει ένα βιβλίο στο μετρό»   

Βιβλίο / Ρίτα Κολαΐτη: «Με θυμώνει που σχεδόν κανείς δεν διαβάζει βιβλίο στο μετρό»   

Η πολυβραβευμένη μεταφράστρια μιλά για την προσωπική της διαδρομή στον χώρο της λογοτεχνίας, για το στοίχημα της καλής μετάφρασης και εξηγεί τι σημαίνει να δουλεύεις πάνω σε κορυφαία έργα του Φλομπέρ, του Καμί, του Μαρκήσιου ντε Σαντ και της Ανί Ερνό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

5 σχόλια
Γενικά πάντως, δεν πιστεύω ότι πρέπει να απαγορεύεται σε ένα διαταραγμένο (επί 20ετία) να αποκαλεί διαταραγμένο έναν άλλο. Αυτό όμως που ΙΣΩΣ θα έπρεπε να απαγορεύεται σε έναν διαταραγμένο επί 20ετία, είναι να υιοθετεί παιδί (ή παιδιά δεν θυμάμαι). Μια τέτοια απαγόρευση βέβαια θα αποτελούσε ρατσιστική και βάναυση παραβίαση των δικαιωμάτων του (του ενήλικου βέβαια, όχι του παιδιού...).
bcool - Σε συνεντευξεις των δυο εκ των τριων παιδιων του αλλα και σε συνεντευξεις της γυναικας που γεννησε την κορη του την Παρις, γτια να μη μιλησω για την οικογενεια του Τζακσον, ολοι εχουν να πουν ποσο καλος πατερας ηταν. Αυτο το στοιχειο ειναι ισως το μονο, περαν ενος περιστατικου στο Βερολινο, το οποιο το εχει αναλυσει ακομη και ο ιδιος ο Τζακσον, ( αναφερομαι στο περιστατικο που κρατουσε ενα απο τα παιδια του απο ενα μπαλκονι και συγκεκριμενα μηντια το δειχνανε σε αργη κινηση για να εκτεινουν το χρονικο διαστημα που υποτιθεται το κρατουσε στο κενο ), που κανεις δε μπορει να τον κατηγορησει. Ηταν καταπληκτικος πατερας και ο χαμος του ειχε καταστρεπτικες επιπτωσεις και στα τρια του παιδια. Ο Τζακσον ηταν πολυ πλουσιος και μπορουσε να τους δωσει οτι επιθυμουσαν. Ομως ηταν πειθαρχημενος, συμφωνα με την γυναικα που του γεννησε την κορη και ιδιαιτερα ευαισθητος στις αναγκες και των τριων παιδιων του. Συγκεκριμενα μηντια του επιτιθονταν για οτιδηποτε μπορεις να φανταστεις, απο τα κουστουμια που εντυνε τα παιδια του στις αποκριες, το χρωμα του σε συσχετισμο με το χρωμα των παιδιων του λες και ειναι ο πρωτος ανθρωπος που εχει υιοθετησει παιδια αλλου χρωματος, το οτι τους καλυπτε το προσωπο, κατι που πολλα σελεμπριτις κανουν 'η απαιτουν απο τα μηντια να καλυπτουν τα προσωπα τους κι οτι αλλο η φαντασια σου μπορει να ανακαλυψει. ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΤΖΕΝΤΑ ΝΑ ΚΤΥΠΗΘΕΙ Ο ΤΖΑΚΣΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΜΗΝΤΙΑΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΩΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΟΜΕΝΟ. Αν δεις την αναρτηση μου στο λινκ πιο πανω θα δεις περισσοτερα υποστηρικτικα στοιχεια αυτου του πραγματος. Ευχαριστω, ν
Ο Ελτον Τζον δεν ηταν την δεκαετια του 70, οτι ηταν ο Τζακσον την δεκαετια του 80. Ο Τζακσον ειναι πολυ πιο σπουδαιος και ως καλλιτεχνης και ως ανθρωπος. Απλα ο Τζον ζει και μολις εχει δημοσιευσει ενα βιβλιο για την ζωη του...
Καλυτεροι οι συμψηφισμοι απο τα ψεμματα, σκυλε. Ο Τζακσον δε καταδικαστηκε πουθενα ως παιδοφιλος. Απεναντιας ο Τζεφρι Επστιν, που αποδεδειγμενα ηταν παιδοφιλος, αφου ειχε καταδικαστει απο δικαστηριο του Μαιαμι, οχι μονο εκανε φυλακη σπιτι του, αλλα οταν κατα πασα πιθανοτητα , τον "αυτοκτονησανε" την δευτερη φορα που συνεληφθη με αδιασειστο κατηγορητηριο κακοποιησης ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ανηλικων παιδιων, τα ιδια μηντια που συνεχιζουν να δημιουργουν ιστοριες για τον Τζακσον, δε βγαζουν κιχ !Μπορεις να μας πεις γιατι ;;
τα ιδια μηντια που συνεχιζουν να δημιουργουν ιστοριες για τον Τζακσον, δε βγαζουν κιχ ! Πηγή: www.lifo.grΔεν είμαι μέσο ρε φίλε.Απευθύνσου στη lifo.Τι μου λες;Επίσης και συ συψηφίζεις έναν που καταδικάστηκε με κάποιον άλλον που έκανε εξωδικαστικούς συμβιβασμούς.Τι θες να συζητήσουμε;Την υποκειμενική μας άποψη λέμε όλοι εδω μέσα.Για μένα ο μιχαλάκης είναι ανωμαλάρα του κερατά αλλά είναι απλά η γνώμη μου.Δεν μπορώ να αποδείξω αν πέρα από την μπι-μπι-μπο και το μικρό μου πόνυ προχωρούσε με τα παιδάκια και σε αλλα παιχνίδια.Το σίγουρο είναι ότι αν μου πεις να σου δώσω το παιδί μου για να πάτε να παίξετε θα ...
Παλι ψεμματα λες, Σκυλε. Δεν ειναι αποψη μια δικαστικη αποφαση. Ειναι δεδομενο, το οποιο εσυ αναιρεις για να σπρωξεις την προκατηλειμενη σου αποψη. Και δε σε ειπα μεσο. Σε ρωτησα γιατι ασχολουμαστε ακομη με τον Τζακσον που αθωωθηκε και πεθανε πριν δεκα χρονια και τα ιδια μηντια δε βγαζουν κιχ για εναν καρακαταδικασμενο βιαστη εκατονταδων παιδιων που πεθανε τοσο σκανδαλωδως πριν λιγες μερες ; Σε ρωτησα λοιπον ποια ειναι η αποψη σου για τα μηντια. Μηπως υπαρχει καποια ατζεντα γιατι δε συζητιεται μια πολυ χειροτερη περιπτωση του Τζακσον και συζητιεται συνεχεια ο αθωος Τζακσον ; Μη μου πεις οτι δεν εισαι μεσο. Την αποψη σου ζητω για τα μηντια και ποιος πιστευεις ειναι ο λογος ;
Τον ηξερε απο μικρο παιδι αλλα οι βρετανοι μουσικοι δε θα του συγχωρησουν ποτε οτι αγορασε το πορτφολιο των Μπιτλς. Ο Τζον παντα ζηλευε τον Τζακσον. Για πολλους και διαφορους λογους....Στην αγωνία τους να τον δαιμονοποιήσουν ως «παιδόφιλο», τα μίντια αποσιώπησαν την αλήθεια υποστηρίζει μια έμπειρη ρεπόρτερ.Καποια στοιχεια πιο κατω :https://mikropragmata.lifo.gr/guest_posts/ypirkse-synomosia-enantion-tou-maikl-tzakson-merikes-pithanes-apodeikseis-pou-ekrypsan-ta-mme/
Ναι, προφανώς ένας ροκ σταρ που κάνει ναρκωτικά και αλκοόλ, είναι το ίδιο με έναν ψυχικά διαταραγμένο, που κάνει εγχειρήσεις να αλλάξει το χρώμα του, κάνει παρέα κυρίως με παιδάκια στα 30 και τα 40 του, και είναι (;) και παιδεραστής...
Mια χαρά τον λες, εσύ τον έχεις υπόψη ίσως τώρα στα 90s και μετά που κάνει τον κοσμικό, αλλά στα 70s ήταν ροκ σταρ και κολλητάρι όλων (Λένον, Μπάουι, κλπ)