Σχεδιασμένο για να είναι το «ιδανικό σκηνικό για την παραγωγή περιεχομένου», το Defhouse φιλοξενεί επί του παρόντος επτά influencers –όλους μεταξύ 16 και 19 ετών– που επιθυμούν να αυξήσουν τους ακόλουθούς τους σε κοινωνικά μέσα όπως το Instagram και το TikTok.
Το Defhouse σχεδιάστηκε από την εταιρεία μέσων ενημέρωσης Web Stars Channel (WSC), η οποία ισχυρίζεται ότι το ακίνητο είναι το πρώτο του είδους του στην Ιταλία. Τέτοια κοινόχρηστα σπίτια έχουν δημιουργηθεί εδώ και καιρό στο Λος Άντζελες, με ένα από τα πιο γνωστά παραδείγματα να είναι το The Hype House.
Αυτά τα σπίτια τα διαχειρίζεται συνήθως κάποιος οργανισμός, ο οποίος ενοικιάζει τα δωμάτια σε πολλά υποσχόμενα αστέρια των social media. Σε αντάλλαγμα για τη δημιουργία δημοφιλούς διαδικτυακού περιεχομένου, το πρακτορείο μπορεί να βοηθήσει τους ενοίκους να εξασφαλίσουν προσοδοφόρες χορηγίες από εταιρείες.
Ο ιδρυτής της WSC, Luca Casadei, υποστηρίζει ότι το Defhouse είναι μοναδικό, καθώς ζητά από τους influencers να επικεντρωθούν στην παραγωγή εργασίας με βάθος και ουσία.
«Οι νέοι αυτής της γενιάς δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα εκτός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θέλουν να γίνουν διάσημοι: τα τέλεια συστατικά για να καταφέρουν να επιτύχουν και να εξαφανιστούν το επόμενο λεπτό χωρίς να το καταλάβει κανείς».
Όσοι μένουν στο σπίτι θα κληθούν να παρακολουθήσουν μαθήματα για θέματα όπως η βιωσιμότητα και θα ενθαρρυνθούν να μάθουν για επαγγέλματα που βρίσκονται πέρα από τη σφαίρα των κοινωνικών μέσων.
«Οι νέοι αυτής της γενιάς δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα εκτός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θέλουν να γίνουν διάσημοι: τα τέλεια συστατικά για να καταφέρουν να επιτύχουν και να εξαφανιστούν το επόμενο λεπτό, χωρίς να το καταλάβει κανείς».
Το εσωτερικό του Defhouse, 500 τετραγωνικών μέτρων, σχεδιάστηκε από τον art director John Pentassuglia, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Ιταλό αρχιτέκτονα Emanuele Tresoldi.
Ο Pentassuglia ήθελε τα δωμάτια του σπιτιού να κινούνται στιλιστικά κάπου ανάμεσα στην «πολυτέλεια και την ποπ». Έδειξε ιδιαίτερη αδυναμία στα γεωμετρικά μοτίβα και τα έντονα χρώματα που θυμίζουν το Memphis Group, την καλλιτεχνική κολεκτίβα που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1980 από τον Ettore Sottsass.
Μοτίβα και χρώματα είναι πανταχού παρόντα στο σαλόνι, όπου οι τοίχοι έχουν χρωματιστεί ώστε να συνδυάζουν ένα μείγμα από ρίγες, ζιγκ-ζαγκ, τρίγωνα και παύλες. Άμορφες μπάλες από λευκό δίχτυ έχουν κρεμαστεί από την οροφή για να μοιάζουν με σύννεφα.
Στη μία γωνία του δωματίου κυριαρχεί ένας καναπές με μπλε, ροζ και ζεβρέ κομμάτια. Υπάρχουν επίσης μερικά περίεργα μαλακά έπιπλα από τη συλλογή της ιταλικής μάρκας Seletti σε συνεργασία με το περιοδικό Toiletpaper, συμπεριλαμβανομένου ενός κίτρινου πουά χαλιού που στο κέντρο απεικονίζεται ένα στόμα με δόντια.
Μεγάλες γυάλινες πόρτες που βρίσκονται κατά μήκος του μπροστινού χώρου του καθιστικού ανοίγουν και οδηγούν σε μια εξωτερική βεράντα με τζακούζι.
Σύννεφα εμφανίζονται ξανά στο πάτωμα της κουζίνας. Τα λευκά ντουλάπια αποθήκευσης διαθέτουν επίσης παιχνιδιάρικα σκίτσα από μαγειρικά σκεύη και υλικά.
Μια σειρά μεγάλων διαδρόμων οδηγεί στα υπνοδωμάτια του Defhouse. Ορισμένοι από τους διαδρόμους είναι διακοσμημένοι με ένα σχέδιο που θυμίζει σκακιέρα, ενώ άλλοι έχουν τοίχους γεμάτους γράμματα που φωσφορίζουν.
Καθένα από τα υπνοδωμάτια, καθώς και τα γειτονικά τους μπάνια, έχουν ολοκληρωθεί με διαφορετική, «ιδανική για το Ιnstagram» απόχρωση και είναι διακοσμημένα με νέον έργα τέχνης που σχηματίζουν emojis.
Με πληροφορίες από το Dezeen.
σχόλια