Αναζητώντας την Architexture στο διαδίκτυο, βλέπει κάποιος να γράφει δίπλα στο όνομα της εταιρείας «Materiality Νow». Κι αυτό γιατί πρόκειται για μια εταιρεία που, εδώ και πολλά χρόνια, καινοτομεί, φέρνοντας υλικά που δεν έχουμε δει στην Ελλάδα και υλοποιώντας το όραμα του αρχιτέκτονα. Αυτό είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της, η καινοτομία στα υλικά και σε ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες για αρχιτέκτονες και designers.
Περιηγούμενος την ιστορία της εταιρείας, καταλαβαίνει κάποιος ότι, πέρα από το σλόγκαν «materiality now», η Architexture αποτελεί τον ορισμό του materiality στην Ελλάδα. Τα υλικά είναι πολλές φορές μοναδικά, έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα κι αυτό είναι κάτι στο οποίο η εταιρεία έχει παράδοση. Στο contract market επιλέγουν προϊόντα exclusive, eco-friendly και πιστοποίησης ΙΜΟ: αρχιτεκτονικά υλικά, wallcoverings, υφάσματα, έπιπλα εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, luxury hotel beds, λινά, φωτιστικά, hotel accessories και επαγγελματικά δάπεδα.
Η πρωτοπορία της Architexture, όμως, δεν περιορίζεται μόνο στα υλικά αλλά επεκτείνεται στις ιδέες, άρα και στις προτάσεις της εταιρείας, όπως και στη συνεργασία της με τους αρχιτέκτονες. Παρότι συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα αρχιτεκτονικά γραφεία της χώρας, δεν διστάζει να πάει χέρι-χέρι με έναν νέο αρχιτέκτονα που έχει τη διάθεση να ταράξει τα νερά του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού.
Η πρωτοπορία της Architexture, όμως, δεν περιορίζεται μόνο στα υλικά αλλά επεκτείνεται στις ιδέες, άρα και στις προτάσεις της εταιρείας, όπως και στη συνεργασία της με τους αρχιτέκτονες. Παρότι συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα αρχιτεκτονικά γραφεία της χώρας, δεν διστάζει να πάει χέρι-χέρι με έναν νέο αρχιτέκτονα που έχει τη διάθεση να ταράξει τα νερά του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού. Γι’ αυτό, η πρωτοπορία αποτελεί για την Architexture ένα περιβάλλον άνετο και οικείο, σαν μια μόνιμη πρόκληση που αποτελεί κομμάτι του γενετικού της κώδικα. Όσον αφορά το budget του συνεργάτη της, λειτουργεί και ως procurement consultants για την οικονομική διαχείριση αγορών. Προσφέρει λύσεις για πακέτα προϋπολογισμών επιδότησης και χρηματοδότησης.
Η αποτελεσματική διαχείριση αγορών με εξασφαλισμένο ποιοτικό έλεγχο σε όλα τα χρονικά και οικονομικά πλαίσια, η υποστήριξη μελετών αρχιτεκτόνων και διακοσμητών, η οργάνωση, η ταχύτητα και η ευελιξία που χρειάζεται κάθε επαγγελματίας βρίσκονται εδώ, σε μια σειρά συμβουλευτικών υπηρεσιών που η εταιρεία έχει αναπτύξει και εξελίσσει, διευκολύνοντας λειτουργικά τη συνεργασία, εξοικονομώντας χρόνο και βοηθώντας στην καλύτερη οικονομική διαχείριση κάθε έργου. Γιατί στην ουσία των υπηρεσιών της Architexture βρίσκονται η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία, δύο λέξεις-παρακλάδια του δέντρου που λέγεται ευφυΐα. Αυτή συνδυάζεται με την καλλιέργεια και την καλαισθησία.
Στο «παλμαρέ» των πελατών της Architexture φιγουράρουν καταρχάς πολλά και πολυτελή ξενοδοχεία: Costa Navarino, The Romanos Resort & The Westin Resort, Crown Plaza, Four Seasons, Grand Hyatt, Grande Bretagne, The Grecotel Group, Nikki Beach, Sani/Ikos Resorts Group, Santa Marina Resort & Villas. Επίσης, στη λίστα των πελατών της υπάρχουν μεγάλα μουσεία, όπως αυτό της Ακρόπολης ή το Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας και το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στο Ρέθυμνο. Θέατρα, όπως το Badminton, και μεγάλα πολιτιστικά κέντρα, όπως η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Τα πολυτελή γιοτ αποτελούν μία ακόμα ειδικότητά της, καθώς και τα εμπορικά και τα βιομηχανικά κτίρια, αλλά και οι πολυτελείς κατοικίες. Το κοινό στοιχείο των ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζεται είναι η ύπαρξη οράματος για τον χώρο που θέλουν να στελεχώσουν ή να σχεδιάσουν και η επιθυμία να το πραγματοποιήσουν. Συνεργάζεται βάσει αυτού του κριτηρίου με κατασκευαστικές εταιρείες, αρχιτέκτονες, διακοσμητές και ιδιώτες. Σίγουρα, αν θέλει κάποιος να δημιουργήσει έναν χώρο που δεν μοιάζει με κανέναν άλλο, θα πρέπει να απευθυνθεί στην Architexture, που ξέρει να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των άλλων και να είναι δημιουργική μέσα στο πλαίσιο της επιθυμίας και του οράματος των πελατών της.