Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
0


ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΓΙΑ χρόνια με άβολα εσώρουχα, έχουμε μείνει για ώρες να υπομένουμε εκείνο το σουτιέν από το mass market και την μπανέλα του που έχει ξεφύγει από το ύφασμα και μας πληγώνει το δέρμα.

Μεγαλώνοντας παρατηρώ ότι οι γυναίκες της γενιάς μου έχουμε αναθεωρήσει όσον αφορά το ποιο είναι το σωστό εσώρουχο και ποιο όχι. Και όταν είσαι από το πρωί μέχρι το βράδυ έξω, αυτό που συνήθως ψάχνεις είναι κάτι καλαίσθητο και άνετο ταυτόχρονα.

Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι», ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια και τον περασμένο Δεκέμβρη έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε pop up events. Οι δυο τους προέρχονται από τον χώρο των εικαστικών τεχνών και της μόδας, φαντάστηκαν ότι η συνεργασία των δύο αυτών κόσμων θα έδινε ενδιαφέροντα αποτελέσματα και την τόλμησαν.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα. «Η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Με σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, δημιουργούμε εσώρουχα με μια πρόθεση αυτο-αποδοχής, και για να καταρρίψουμε τη στερεοτυπική εικόνα των γυναικείων εσωρούχων. Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα.

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι» και ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια.

Με μότο το «outwear your underwear», τα εσώρουχά τους δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα, αλλά και για να αποτελέσουν μέρος ενός outfit. Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό.

Οι κωδικοί τους είναι μέχρι τώρα πέντε, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και ένα κορμάκι, ή σωβρακοφανέλα, όπως προτιμούν να αποκαλούν η Ευαγγελία και η Φελίσια το προϊόν που θεωρούν το «σήμα κατατεθέν» του brand τους, το οποίο είναι εμπνευσμένο από έναν ξεπερασμένο ανδρικό τύπο εσωρούχου.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα, «η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση. Σίγουρα απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που είναι ανοιχτό στο να δοκιμάσει νέα πράγματα, που έχει τη διάθεση να στραφεί σε slow fashion επιλογές και μικρότερα brands τα οποία αντιπροσωπεύουν αξίες που κάνουν τον κόσμο καλύτερο».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου, φτιάχνουν εσώρουχα σε μεγάλη ποικιλία μεγεθών. «Θέλουμε μέσα από την ποιοτική πρώτη ύλη, την εργασιακή ηθική που διέπει όλες μας τις συνεργασίες και την αισθητική μας να δημιουργήσουμε το εσώρουχο που θα το φοράς ως μέρος της συνολικής σου εικόνας».

Είναι πολύ καινούργιες σε όλο αυτό, ήδη δουλεύουν κάποιες συνεργασίες που θα παρουσιάσουν μελλοντικά, και αυτήν τη στιγμή βρίσκονται στη δεύτερη παραγωγή, στην οποία θα υπάρξουν και νέοι κωδικοί.

«Προσπαθούμε να κάνουμε ένα βήμα τη φορά, προσεκτικά και μεθοδικά, έχοντας ως στόχο να βάλουμε όσο πιο σταθερά θεμέλια μπορούμε. Αλλά και το να το απολαμβάνουμε όλο αυτό παράλληλα είναι πολύ σημαντικό για εμάς και καθόλου δευτερεύον».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό. Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Instagram: @mnous__

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κλασική couture vs θέατρο γκραν γκινιόλ

Μόδα & Στυλ / Τελικά, οι μεγάλοι σχεδιαστές δημιουργούν μόδα ή θεατρικά κοστούμια εκτός εποχής;

Τα shows υψηλής ραπτικής, το πεδίο του ανέφικτου στη μόδα, ανύψωσαν για λίγο όλους εμάς σε ένα όνειρο, ενώ ξεσήκωσαν σε αγορές άνω των τεσσάρων μηδενικών τους 4.000 περίπου πελάτες της couture στον κόσμο, μαζί με έντονες συζητήσεις για τη στόφα του «couturier». Τον θέλουμε grandmaster της βελόνας ή Χουντίνι οπερετικών θεαμάτων;
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Μόδα & Στυλ / Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Τα αντρικά shows για τον χειμώνα του 2025 επιβεβαίωσαν τη στροφή στο κομψό  tailoring, αλλά και μια (αντιφατική) αναβάθμιση του καθημερινού ντυσίματος, ταρακουνώντας κάθε  βεβαιότητα και σύμβαση για την γκαρνταρόμπα ενός άνδρα. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Μόδα & Στυλ / Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Η εποχή της πρώτης προεδρίας του Τραμπ, όταν η Μελάνια είχε μαλλιά με μπούκλες και απαστράπτουσες ανταύγειες στο χρώμα του μελιού, ανήκει στο παρελθόν. Η δεύτερη ορκωμοσία του Τραμπ ήταν (κυρίως) μια επίδειξη αυστηρά συγκρατημένης επισημότητας.
THE LIFO TEAM
Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Μόδα & Στυλ / Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Ορμητικός και αλαζονικός, με μια εντελώς προσωπική ταυτότητα που έχει ορίσει τα τελευταία χρόνια το gender-fluid στυλ, ο Βορειοϊρλανδός σχεδιαστής υπόσχεται μια νέα εποχή στον κορυφαίο οίκο μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ