Τον άκουσαν αλλά δεν τον είδαν

Τον άκουσαν αλλά δεν τον είδαν Facebook Twitter
1

           

   Οτι ο Κιθ Τζάρετ είναι ολίγον δύστροπος, το ξέρουμε. Και καθόλου δεν μας πειράζει καθώς το καλλιτεχνικό του μέγεθος σκεπάζει όλα τα άλλα. Στην Ιταλία, όμως, φαίνεται πως δεν είναι τόσο ανεκτικοί. Ο σπουδαίος τζαζίστας έπαιζε προχθές στο Santa Giuliana, καλεσμένος του Φεστιβάλ Τζαζ της Ούμπρια που πραγματοποιείται στην Περούτζια της Ιταλίας. Λίγο πριν ανέβει στη σκηνή ζήτησε από τους ιθύνοντες της διοργάνωσης να κλείσουν όλα τα φώτα. Ηθελε να παίξει στο σκοτάδι. Οι επικεφαλείς του φεστιβάλ στην αρχή δίστασαν αλλά επειδή το ύφος του δεν σήκωνε συζητήσεις ακολούθησαν τις προσταγές του.

   Οι θεατές που δεν είχαν ακόμα βρει τις θέσεις του καθόλου ρομαντική δεν βρήκαν την πρωτοβουλία του καλλιτέχνη καθώς αδυνατούσαν να βρουν τις θέσεις τους. Κι εκεί άρχισαν τα παρατράγουδα. Πολλοί μάλιστα διαμαρτυρήθηκαν λέγοντας πως δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζονται με αυτόν τον τρόπο όταν έχουν έρθει από την άλλη γωνιά της χώρας για να δουν τον Τζάρετ. Κι όταν έχουν πληρώσει για μια θέση στις πρώτες σειρές 120 ευρώ.

   Ο εκνευρισμός μεταφέρθηκε στη σκηνή, ο Τζάρετ αποχώρισε για λίγο λέγοντας "See you later" αλλά τελικά επέστρεψε, οι μισοί θεατές νόμιζαν ότι το σκοτάδι οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα που δεν λύνεται, οι διοργανωτές ήταν σε αναμμένα κάρβουνα. Ωραία ατμόσφαιρα.

 Αναζητώντας την εξήγηση για την απόλυτη στάση του Τζάρετ θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω στο 2007. Καλεσμένος και τότε του ιταλικού φεστιβάλ ο πιανίστας που -ως γνωστόν- μισεί θανάσιμα τις φωτογραφίες 

ανέβηκε στη σκηνή και είδε εκατοντάδες από κάτω να τον φωτογραφίζουν. Εξοργισμένος άρπαξε το μικρόφωνο και πολύ ξεκάθαρα είπε: "Κλείστε στις γαμημήνες μηχανές σας. Αν ξαναδώ φως διατηρώ το δικαίωμα να διακόψω την συναυλία".

  Αν καταλάβατε τους τα είχε φυλαγμένα. Και κάπως έτσι  αρχίζει να εξηγείται το σκοτάδι...

Μουσική
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
40 χρόνια Last Christmas: Η αμφιθυμία του George Michael και η «κατάρα των Χριστουγέννων»

Μουσική / 40 χρόνια Last Christmas: Η αμφιθυμία του George Michael και η «κατάρα των Χριστουγέννων»

Το αθάνατο «εορταστικό» κομμάτι παραμένει ένα δείγμα της γλυκόπικρης φύσης που χαρακτηρίζει την ιδανική ποπ: ακούγεται σχεδόν πρόσχαρο παρότι αντικατοπτρίζει το πένθος μιας διαλυμένης σχέσης.
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια
"However, Jarrett is notoriously intolerant of audience noise, including coughing and other involuntary sounds, especially during solo improvised performances. He feels that extraneous noise affects his musical inspiration, and distracts from the purity of the sound. As a result, cough drops are routinely supplied to Jarrett's audiences in cold weather, and he has even been known to stop playing and lead the crowd in a group cough". Ναι, έχει μεγάλο ταλέντο κι είναι ιδαίτερη προσωπικότητα. Άμα όμως δεν θελει να βλέπει άνθρωπο, γιατί στην ευχή κάνει συναυλίες; Κι αυτός στην τελική όταν παράγει φυσικούς ήχους κατά την διάρκεια των συναυλιών του λες και πάσχει από σύνδρομο tourettes, δεν κάνει θόρυβο;