10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter
5
10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Γιατί είναι σημαντικό να διαβάζουμε βιβλία;

1. Γιατί γίνεσαι κάποιος άλλος

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Μια υπέροχη καμπάνια του 2011 για το βιβλιοπωλείο Mint Vinetu που βρίσκεται στη Λιθουανία

2. Επειδή έτσι διαβάζεις τανίες

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Ένα πόστερ που διαφημίζει ένα ονλάιν βιβλιοπωλείο της Νέας Ζηλανδίας, το Whitcoulls. Η εικόνα αποτελείται από το κείμενο του βιβλίου!

3, 4. Επειδή τα βιβλία που δεν κυκλοφορούν πεθαίνουν

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter
10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


Καμπάνια για ανταλλαγή βιβλίων στο Μοντρεάλ

5. Γιατί αποτελεί μέθοδο απεξάρτησης

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Διαφήμιση του 2009 για την αλυσίδα βιβλιοπωλείων του Ισραήλ, Tzomet Sfarim

6, 7. Γιατί η κλασική λογοτεχνία είναι πάντα επίκαιρη

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter
10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Η δημόσια βιβλιοθήκη του Κάνσας διαφήμισε κλασικούς τίτλους μέσω φορτηγών με ψεύτικους τίτλους εταιριών: το φαρμακείο του δρ. Τζέκιλ, η απεντόμωση του Κάφκα

8, 9. Γιατί με το διάβασμα «θα σου φύγει το κεφάλι»

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter
10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

"Blow your mind" στις διαφημίσεις του βιβλιοπωλείου του Κέιπ Τάουν, Biblioteq

10. Επειδή το καλύτερο βιβλίο δεν το έχεις διαβάσει ακόμα

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Μεγάλη αλήθεια στη διαφήμιση του φεστιβάλ Gaudeamus της Ρουμανίας

[via]

+Bonus:

Επειδή έτσι κάνουν οι σωστοί άντρες.

Ένα ελαφρώς μάτσο βίντεο που λέει γιατί το διάβασμα είναι αντρίκεια δραστηριότητα επειδή «σε κάνει πιο έξυπνο», από το Ask Men.

Και τέλος, επειδή τα κορίτσια που διαβάζουν είναι σέξι

1.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

2.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


3.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


4.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


5.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


6.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


7.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


8.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


9.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


10.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


11.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter



Βιβλίο
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζούλια Τσιακίρη

Οι Αθηναίοι / Τζούλια Τσιακίρη: «Οι ταβερνιάρηδες είναι ευεργέτες του γένους»

Με διαλείμματα στο Παρίσι και τη Νέα Υόρκη, έχει περάσει όλη της τη ζωή στο κέντρο της Αθήνας - το ξέρει σαν την παλάμη της. Έχει συνομιλήσει και συνεργαστεί με την αθηναϊκη ιντελεγκέντσια, είναι άλλωστε κομμάτι της. Εδώ και 60 χρόνια, με τη χειροποίητη, λεπτολόγα δουλειά της στον χώρο του βιβλίου και με τις εκδόσεις «Το Ροδακιό» ήξερε ότι δεν πάει για τα πολλά. Αλλά δεν μετανιώνει για τίποτα απ’ όσα της επιφύλαξε η μοίρα «εις τον ρουν της τρικυμιώδους ζωής της».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«H woke ατζέντα του Μεσοπολέμου», μια έκδοση-ντοκουμέντο

Βιβλίο / Woke ατζέντα είχαμε ήδη από τον Μεσοπόλεμο

Μέσα από τις «12 queer ιστορίες που απασχόλησαν τις αθηναϊκές εφημερίδες πριν από έναν αιώνα», όπως αναφέρει ο υπότιτλος του εν λόγω βιβλίου που έχει τη μορφή ημερολογιακής ατζέντας, αποκαλύπτεται ένας ολόκληρος κόσμος βαμμένος στα χρώματα ενός πρώιμου ουράνιου τόξου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χυδαιότητα, ένα ελάττωμα της νεωτερικότητας

Βιβλίο / Χυδαιότητα, ένα ελάττωμα της εποχής μας

Το δοκίμιο «Νεωτερικότητα και χυδαιότητα» του Γάλλου συγγραφέα Μπερτράν Μπιφόν εξετάζει το φαινόμενο της εξάπλωσης της χυδαιότητας στην εποχή της νεωτερικότητας και διερευνά τη φύση, τα αίτια και το αντίδοτό της.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
«Μαθαίνεις να υπάρχεις μέσα στο γράψιμο και αυτό είναι επικίνδυνο»

Βιβλίο / «Μαθαίνεις να υπάρχεις μέσα στο γράψιμο και αυτό είναι επικίνδυνο»

Μια κουβέντα με τη Δανάη Σιώζιου, μία από τις πιο σημαντικές ποιήτριες της νέας γενιάς, που την έχουν καθορίσει ιστορίες δυσκολιών και φτώχειας και της οποίας το έργο έχει μεταφραστεί σε πάνω από 20 γλώσσες.
M. HULOT
«Τα περισσότερα περιστατικά αστυνομικής βίας εκδηλώνονται σε βάρος ειρηνικών διαδηλωτών»  

Βιβλίο / «Τα περισσότερα περιστατικά αστυνομικής βίας εκδηλώνονται σε βάρος ειρηνικών διαδηλωτών»  

Μια επίκαιρη συζήτηση με την εγκληματολόγο Αναστασία Τσουκαλά για ένα πρόβλημα που θεωρεί «πρωτίστως αξιακό», με αφορμή την κυκλοφορία του τελευταίου της βιβλίου της το οποίο αφιερώνει «στα θύματα, που μάταια αναζήτησαν δικαιοσύνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Η διαμάχη ανάμεσα στην Τζόαν Ντίντιον και την Ιβ Μπάμπιτζ συνεχίζεται και μετά θάνατον σε μια «διπλή» βιογραφία

Βιβλίο / Τζόαν Ντίντιον vs. Iβ Μπάμπιτζ: Μια διαμάχη που συνεχίζεται και μετά θάνατον

Η Ντίντιον και η Μπάμπιτζ πέθαναν με διαφορά έξι ημερών τον Δεκέμβριο του 2021: «Θέλω να πιστεύω ότι η Τζόαν Ντίντιον έζησε μια επιπλέον εβδομάδα από κακία», είχε γράψει τότε μια δημοσιογράφος σε ένα tweet που έγινε viral.
THE LIFO TEAM
Τα ημερολόγια του Αλέξη Ακριθάκη σε μια νέα έκδοση

Βιβλίο / Τα ημερολόγια του Αλέξη Ακριθάκη σε μια νέα έκδοση

Με αφορμή τη συμπλήρωση τριάντα χρόνων από τον θάνατο του καλλιτέχνη κυκλοφορεί το βιβλίο «Γράφοντας τη ζωγραφική - Ημερολόγια 1960-1990» που αφηγείται τη δημιουργική αγωνία και τον σύντομο, πλην πλούσιο και ταραχώδη βίο του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Μην πεις λέξη»: Ένα καταιγιστικό βιβλίο για την άλλη «ματωμένη» Κυριακή

Βιβλίο / «Μην πεις λέξη»: Ένα καταιγιστικό βιβλίο για την άλλη «ματωμένη» Κυριακή

Το πολυβραβευμένο βιβλίο του Patrick Radden Keefe που έγινε μίνι σειρά στο Disney+, εκτός από τη συγκλονιστική ιστορία της Jean McConville που απήχθη και δολοφονήθηκε από τον IRA, φέρνει και ένα παράδειγμα έντασης γραφής και έρευνας που δεν το συναντούμε συχνά.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΒΑΛΛΙΕΡΑΚΗΣ

σχόλια

5 σχόλια
Η διαφήμιση με τα φορτηγά άψογη. Σκέφτηκα επίσης το μανάβικο του Στάινμπεκ "σταφύλια της οργής", διοργάνωση πάρτυ "ο Μεγάλος Γκάτσμπυ". Δυστυχώς η χώρα μας έχει από τα πιο χαμηλά ποσοστά στην ανάγνωση βιβλίων και δε νομίζω να δαπανώνται χρήματα και ιδέες στη διαφήμιση τους.