Στην Κόλαση του Δημήτρη Τάταρη

Στην Κόλαση του Δημήτρη Τάταρη Facebook Twitter
Δημήτρης Τάταρης/Φωτό: Γιάννης Κοντός/Ευγενική παραχώρηση των Kalfayan Galleries, Αθήνα - Θεσσαλονίκη
0

Τι είδους έργα θα δούμε;

Στην ατομική μου έκθεση θα παρουσιάσω σχέδια με μολύβι, κολάζ και ζωγραφικά έργα πάνω σε παλιές γκραβούρες (π.χ. 16ου και 19ου αιώνα), καθώς και ένα γλυπτό το οποίο θα ολοκληρωθεί, εφόσον προστεθεί σε αυτό το πορτρέτο του αγοραστή.

Στην Κόλαση του Δημήτρη Τάταρη Facebook Twitter
Δημήτρης Τάταρης/Χωρίς τίτλο, 2014/Kολάζ και τέμπερα σε γκραβούρα/14 x 19 εκ./Ευγενική παραχώρηση των Kalfayan Galleries, Αθήνα – Θεσσαλονίκη

 

Ποιο είναι το μήνυμα που θες να δώσεις με την έκθεση;

Ότι η έμπνευση και η επαφή με κλασικούς ζωγράφους αποτελεί αστείρευτη πηγή πρόκλησης για επαναδιαπραγμάτευση της εικόνας και των διαχρονικών αξιών που αυτές αναπαριστούν. Σε αυτήν τη βάση προσθέτω την πινελιά μου, κάνοντας το δικό μου σχόλιο, είτε αναιρώντας είτε προσθέτοντας στοιχεία.

Στην Κόλαση του Δημήτρη Τάταρη Facebook Twitter
Δημήτρης Τάταρης/Αδάμ και Εύα (σειρά ‘Erotica’), 2014/Tέμπερα σε γκραβούρα του 16ου αιώνα/40 x 29 εκ./Ευγενική παραχώρηση των Kalfayan Galleries, Αθήνα – Θεσσαλονίκη

 

Πιστεύεις στη δύναμη του χιούμορ και της σάτιρας;

Ναι, και αυτό φαίνεται μέσα από την καινούργια δουλειά μου στην οποία τολμώ να σχολιάσω και να απομυθοποιήσω κοινωνικά, πολιτικά και θρησκευτικά σύμβολα και πρότυπα όπως ο Αδάμ και η Εύα, πολιτικά πρόσωπα κ.ά.

Στην Κόλαση του Δημήτρη Τάταρη Facebook Twitter
Δημήτρης Τάταρης/Ο Διαμερισμός των Ιματίων του Χριστού, 2014/Mολύβι σε χαρτί/70 x 50 εκ./Ευγενική παραχώρηση των Kalfayan Galleries, Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Από πού αντλείς έμπνευση;

Aπό την αναγεννησιακή εικονογραφία, το μπαρόκ, την ποπ κουλτούρα, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, από αρχειακό υλικό και λογοτεχνικές πηγές.

Πώς θα χαρακτήριζες με λίγα λόγια το έργο σου;

Πολύπλευρο.

Πώς συνδέεται η Αναγέννηση με τη σύγχρονη πολιτική πραγματικότητα;

Μέσω ηθικής και συμβόλων.

Στην Κόλαση του Δημήτρη Τάταρη Facebook Twitter
Δημήτρης Τάταρης/Art box, 2014 (λεπτομέρεια)/Mεικτή τεχνική/20 x 33 x 15 εκ./Ευγενική παραχώρηση των Kalfayan Galleries, Αθήνα - Θεσσαλονίκη./

 

Πιστεύεις ότι υπάρχει ένα είδος κόλασης στη μετά θάνατον ζωή;

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει μετά θάνατον ζωή, αλλά αν πίστευα σε αυτή, θα συμφωνούσα με την εκδοχή του Δάντη.

 

Ποια είναι η δική σου κόλαση;

Τα πάγια έξοδα (ΔΕΗ, ενοίκιο, τηλέφωνο, εφορία, κ.λπ.)

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Design / Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Η Άννη Μαρκιτάνη, καλλιτεχνική διευθύντρια του πρώτου Milano Design Film Festival Greece της Αθήνας, το οποίο λόγω της πανδημίας μετατέθηκε για το 2021, μιλά για τις ενδιαφέρουσες προφεστιβαλικές δράσεις που ξεκινούν τώρα στην πόλη.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Small Talk / Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Ο stand-up κωμικός που έγινε viral με το βίντεό του για τον κορωνοϊό και τις θεωρίες συνωμοσίας μιλά για το 2020, τα drive-in, τους φόβους του και τα νέα του πλάνα.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Εικαστικά / Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Θραύσματα από μάρμαρο, κομμάτια μια ιδιότυπης συλλογής από τις μεγάλες πορείες της Αθήνας, αιωρούνται σαν αστρική σκόνη σε νυχτερινό ουρανό στη συμμετοχή του νεαρού εικαστικού στην έκθεση «The state of emergency has become the rule» της γκαλερί Can.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ