Η Kate Moss και τα βιντεοκλιπς: μια μεγάλη και πανέμορφη σχέση αγάπης

0
Η Kate Moss και τα βιντεοκλιπς: μια μεγάλη και πανέμορφη σχέση αγάπης Facebook Twitter
"I Just Don't Know What to Do With Myself" των The White Stripes, 2003

 

Μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα έξι χρόνων οι Massive Attack επανέρχονται στο μουσικό προσκήνιο με το καινούργιο άλμπουμ τους που κυκλοφόρησε εδώ και ένα μήνα περίπου. Το φοβερό trip-hop γκρουπ σηματοδότησε την επιστροφή του με δύο νέα σιγκλάκια που συνοδεύονται από δύο βίντεο. Το "Voodoo in My Blood” κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα και είχε πρωταγωνίστρια την Rosamund Pike, ενώ χτές το πρωί η μπάντα κυκλοφόρησε το κλιπ για το Azekel – Ritual Spirit στο οποίο συμμετέχει η πολύ καλή φίλη του Robert "3D" Del Naja's, Kate Moss.

Το supermodel που σε όλη τη διάρκεια του βίντεο απλώς στροβιλίζεται γύρω από μία λάμπα φορώντας ένα μονοκόμματο στο χρώμα του δέρματος κορμάκι είναι πολύ εξοικειωμένο με τη μουσική σκηνή. Εκτός από τους αρκετούς rockers εραστές που είχε κατά καιρούς, μεταξύ αυτών ο Pete Doherty (Libertines) και ο σημερινός συζυγός της Jamie Hince, έχει επίσης συνδεθεί με διαφορετικό τρόπο και με άλλους μουσικούς. Για την ακρίβεια όταν η καριέρα της απογειωνόταν στα μέσα του 90 η Moss εμφανιζόταν σε μουσικά βίντεο σχεδόν τόσο συχνά όσο και στις πασαρέλες. Μερικές εμφανίσεις της σε rock, pop, και ναι ακόμα και σε country music videos.

 "Delia's Gone" του Johnny Cash, 1994

 

Η πρώτη εμφάνιση της Kate Moss σε μουσικό κλιπάκι ήταν για τον Johnny Cash όπου υποδυόταν το σίγουρα εντυπωσιακό πτώμα της διαβολικής γυναίκας του Johnny, την Delia. Σκηνοθέτης του βίντεο ήταν ο Anton Corbijn ο οποίος σκηνοθέτησε επίσης μουσικά video για τους Depeche Mode, τους  U2, και για τους Arcade Fire. Και ενω στο συγκεκριμένο η Moss εμφανίζεται κυρίως σαν πτώμα πρέπει να της το παραδεχτούμε ότι ποτέ άλλωτε η βικτωριανή ενδυμασία δεν φάνηκε τοσο εντυπωσιακή.

"Kowalski" των Primal Scream, 1997

Μέσα στην δόξα των 90s που της δόθηκε απλόχερα και σίγουρα καθόλου άδικα, η Moss εμφανίστηκε σαν τραμπούκος femme fatale με την Devon Aoki στο Kowalski των Primal Scream. Ντυμένες με μαύρα δερμάτινα τρέχουν με ιλιγγυώδη ταχύτητα με ένα κλεμένο αυτοκίνητο στους δρόμους της πόλης και χτυπούν χωρίς κανένα προφανή λόγο όποιο αρσενικό συναντήσουν ενώ στο ενδιάμεσο βάφουν τα νύχια τους και ανανεώνουν το κραγιόν τους. Μια συνηθισμένη γυναικεία φαντασίωση των  90s να υποθέσω.

"Something About the Way You Look Tonight" του Elton John, 1997

 

Την ίδια χρονιά που εμφανίστηκε σαν τη βίαιη rock φαντασίωση των Primal Scream η Moss έκανε στροφή 180 μοιρών για μία γρήγορη εμφάνιση στη soft-pop μπαλάντα του Elton John το Something About the Way You Look Tonight. Εδώ η  23χρονη Moss υποδύεται μία εκδοχή του εαυτού της παρέα με άλλα γνωστά μοντέλα των 90 τη Sophie Dahl, τη Devon Aoki (Και πάλι), και την Alek Wek.

"Sex With Strangers" της Marianne Faithful, 2002

Σ αυτό το ψυχεδελικό video για το "Sex With Strangers" της Marianne Faithful η Moss ξυπνάει φορώντα ένα υπέροχο λευκό του Narciso Rodriguez και κατευθύνεται σε ένα απομονωμένο κάστρο όπου έρχεται αντιμέτωπη με αρκετούς κλώνους της. Η Faithful  αρχικά την τηλεκατευθύνεί ενώ στη συνέχεια εμφανίζεται για να την οδηγήσει στο θερμοκήπιο του κάστρου και αφήνει στα χέρια της το άνθος ενός λωτού. Εδώ η γραμμική αφήγηση καταργείται ενώ η μόδα απογειώνεται.

"I Just Don't Know What to Do With Myself" των The White Stripes, 2003

 Σ' αυτό των βίντεο των The White Stripes  για το τραγούδι "I Just Don't Know What to Do With Myself, η Kate Moss φοράει μόνο μαύρα εσώρουχα και χορεύει σαν έμπειρη pole dancer. Τη σκηνοθεσία γι' αυτό το βίντεο έκανε η Sofia Coppola.

"Some Velvet Morning" των Primal Scream, 2002

 


 Πρόκειται για την δεύτερη συνεργασία της Moss με τη σκοτσέζικη ροκ μπάντα για το τραγούδι της Nancy Sinatra το "Some Velvet Morning".  Εδώ η Moss όχι μόνο δανείζει τη φυσική της παρουσία αλλά συμμετέχει και στα φωνητικά κατά τη διάρκεια του ρεφραίν. 

  

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ