Καζαμπλάνκα, Ταγγέρη, Φεζ, Μαρακές, μικρές πόλεις, μεγάλες πόλεις, παραθαλάσσιες, καταχωνιασμένες στην έρημο, τουριστικές, κρυφές, χιλιοφωτογραφημένες ή ξεχασμένες. Επί 23 μέρες ο φωτογράφος Γιάννης Χατζηασλάνης ταξίδευσε απ' άκρη σ΄ άκρη του Μαρόκου, από τον πράσινο μεσογειακό βορρά μέχρι τον άνυδρο και ξερό νότο, καταγράφοντας ένα «κρυμμένο» τοπίο. Το δικό του τοπίο μιας διάσημης χώρας που θέλησε μέσα από τον φακό του να την ξανακαλύψει και να την «διηγηθεί» με έναν τρόπο προσωπικό, αναδεικνύοντας πλευρές της που μέχρι τώρα έμεναν στην αφάνεια.
Δέχτηκε την πρόσκληση – ανάθεση της πρεσβείας του Μαρόκου στην Αθήνα και διέσχισε την χώρα αυτή της Μεσογείου με τον σπουδαίο πολιτισμό, με ακριβώς αυτόν το σκοπό. Να μπορέσει να δει αυτόν τον εκπληκτικό τόπο που ήδη ήξερε μέσα από φωτογραφίες -που είναι άλλωστε σε όλους μας γνωστές-, μέσα από τον φακό του αλλά και από την υποκειμενικότητα του καλλιτέχνη και της ανακάλυψης της λεπτομέρειας. Έτσι, κατάφερε να καταγράψει την πολυεπίπεδη σύγχρονη ταυτότητα, τις αντιθέσεις, και τις εκπλήξεις μιας χώρας που μεταλλάσσεται, όπου παράδοση και σύγχρονη εποχή εναλλάσσονται μεταξύ βορρά και νότου, παλιού και νέου.
Αποτέλεσμα η έκθεση Intersections που εκθέτει στις Kalfayan Galleries της οδού Χάριτος, η οποία αποτελείται από φωτογραφικά δίπτυχα – ζεύγη στα οποία οι αντιθέσεις φωτίζουν ακόμα περισσότερο αυτό το μακρινό εσωτερικό ταξίδι στην ισλαμική χώρα. Εκεί όπου συναντιούνται η αφρικανική ήπειρος και η Ευρώπη, η Μεσόγειος Θάλασσα και ο Ατλαντικός Ωκεανός, ο αραβικός πολιτισμός με τον δυτικό, το μοντέρνο με το αρχαίο. Σταυροδρόμια, άλλοτε πραγματικά αλλά συχνότερο νοητά όπου ο Χατζηασλάνης καταγράφει εξαιρετικά μέσα από το βλέμμα του δοξολογώντας τις μικρές και μεγαλύτερες «ανακαλύψεις» του μιας ανεπανάληπτης σκηνογραφίας.