Πριν από το live του Ibrahim Ferrer Jr.

Πριν από το live του Ibrahim Ferrer Jr. Facebook Twitter
0

 [A.M]

Πριν από το live του Ibrahim Ferrer Jr. Facebook Twitter

Φαντάζομαι είναι ό,τι πιο δύσκολο να κάνεις καριέρα, όταν έχεις πατέρα τον Ibrahim Ferrer. Και μάλιστα με το ίδιο όνομα. Ο Ibrahim Ferrer Jr., κατάφερε μέσα στα χρόνια να γίνει πασίγνωστος μέσα από μια τεράστια σειρά περιοδειών και εμφανίσεων σε κατάμεστες αίθουσες και στα μεγαλύτερα θέατρα και φεστιβάλ, όπως το Cosquin και το Codigo Pais, ενώ είναι ο πρώτος μη αργεντινός μουσικός που κερδίζει το μεγάλο Βραβείο Gardel, το 2008. Κάθε live του είναι ένα πάρτι, μια σκηνική εμπειρία, χάρη στην ατμόσφαιρα που δημιουργεί με τη μουσική του και την πολυπολιτισμική ταυτότητά του. Στις 14 Μαρτίου έρχεται στην Αθήνα και τραγουδά στο Gazarte. Λίγες μέρες πριν το live του απάντησε στις ερωτήσεις μας.

Oι μουσικές μας κουλτούρες είναι τόσο διαφορετικές. Κι όμως το ελληνικό κοινό μοιάζει να λατρεύει τη μουσική σας και να νιώθει συνδεδεμένο με αυτό που κάνετε.

Πιστεύω ειλικρινά πως η μουσική είναι μια γλώσσα παγκόσμια. Μία γλώσσα συναισθημάτων που μιλάει για το τί νιώθουμε σαν μονάδες. Στη μουσική δεν έχει σημασία η χώρα, ούτε η γλώσσα, ούτε η θρησκεία, γιατί όλοι μάθαμε να ζούμε τις ίδιες χαρές, τον ίδιο πόνο και τον ίδιο έρωτα.

 

Ίσως έχετε κουραστεί να σας ρωτούν για τον πατέρα σας τον Ibrahim Ferrer, αλλά είναι εμφανής η αγάπη και ο θαυμασμός σας για εκείνον.

Δεν θα κουραστώ ποτέ να μιλώ για τον πατέρα μου. Είμαι πολύ περήφανος που ξέρω πόσο πολύ τον εκτιμούν οι άνθρωποι. Τόσο ως μουσικό, όσο και ως άνθρωπο. Εγώ τον θαυμάζω και τον αγαπώ και ως γονιό. Παρ'όλα αυτά, εξακολουθώ να πιστεύω πως είμαι ο νούμερο ένα φαν. Και θα είμαι για πολύ καιρό ακόμα.

Πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη σεβασμού στην παράδοση όσον αφορά τη μουσική που παράγετε; Βασίζεστε περισσότερο στην παράδοση ή την καινοτομία;

Είναι σπουδαίο να σέβεται κανείς τις ρίζες και τις παραδόσεις του. Εγώ προσωπικά γαλουχήθηκα με την πίστη αυτή. Έτσι έγινα ο άνθρωπος που είμαι σήμερα . Τώρα, όσον αφορά το τί είναι πιο σημαντικό, δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Η παράδοση είναι ο δρόμος και η βάση, αλλά η καινοτομία είναι αυτή που σου ανοίγει τους ορίζοντες για να ψάξεις νέα πράγματα. Στη ζωή υπάρχουν πολλά μονοπάτια για να εξερευνήσεις. Έτσι και στη μουσική. Έχω μέσα μου την παράδοση της Κούβας, αλλά νέοι καλλιτέχνες και καινούρια ακούσματα με επηρεάζουν και τα δέχομαι με μεγάλο ενθουσιασμό. Kουβαλώ το "βάρος" της τέχνης του πατέρα μου, ενώ πάντα προσεγγίζω την όποια δουλειά με πολύ σεβασμό και σκληρή προσπάθεια για να μένει τόσο το κοινό όσο και εγώ ευχαριστημένοι. Είμαι ένας άνθρωπος με ψυχικό σθένος, αλλά και αδυναμίες. Όπως όλοι μας. Θέλω ωστόσο να χαίρομαι την κάθε στιγμή που μου δίνεται η ευκαιρία να παρουσιάζω τη μουσική μου. Είναι αυτό που αγαπώ να κάνω περισσότερο και νιώθω κάθε φορά τον ίδιο ενθουσιασμό.

Τί σκοπεύετε να μας παρουσιάσετε στην ερχόμενη παράστασή σας? Μπορείτε να μας αποκαλύψετε κάποιο τραγούδι που έχετε σκοπό να πείτε και σημαίνει πολλά για σας, ή κάποιο στιγμιότυπο του live;

Λατρεύω να ταξιδεύω σε μέρη όπως η Ελλάδα. Είναι μια χώρα με πλούσιο πολιτισμικό υπόβαθρο και πάνω από όλα, μία χώρα με χαρούμενους ανθρώπους. Τo πρόγραμμα που θα παρουσιάσουμε ελίσσεται. Πηγαίνουμε από τα boleros στο cha-cha , από latin κομμάτια σε πιο jazz. Αγαπάμε την πολυρρυθμία και παίζουμε με αυτό. Θα παίξουμε τραγούδια από παλιές μου δουλειές που αγαπώ, αλλά και κάποια καινούρια πάνω στα οποία δουλεύουμε. Η στιγμή που λατρεύω στο live μας, είναι όταν βλέπω τον κόσμο να χορεύει, να τραγουδάει και να χαίρεται για αυτό που ζει. Πάντα ανυπομονώ να το ζήσω και μέσα μου ευχαριστώ το Θεό όταν καταφέρνω να το ζήσω.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το live εδώ 

 

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ