Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter

Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860

0

O Francis Frith πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του φωτογραφίζοντας τοπία της Αγγλίας και της Ευρώπης, αλλά είναι περισσότερο γνωστός για τις φωτογραφίες του από την Αίγυπτο και την Ανατολή.

Μεταξύ 1856 και 1859 έκανε τρία μεγάλα ταξίδια. Στην Αθήνα έφτασε το 1860, στο τέλος της τρίτης του περιοδείας. Κατά τη διάρκεια αυτών των ταξιδιών ο Frith δούλεψε κάτω από δύσκολες συνθήκες και έδειξε μεγάλη τεχνική επάρκεια. Όταν επέστρεψε στην Αγγλία και άνοιξε τη δική του εταιρεία, τη F. Frith and Company.

Yπήρξε εξαιρετικός επιχειρηματίας και έγινε ένας από τους πιο πετυχημένους εμπορικούς φωτογράφους της Αγγλίας. Το 1870 η F. Frith and Company είχε δημοσιεύσει πάνω από 100.000 φωτογραφίες από όλο τον κόσμο.

Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Η Ακρόπολη και ο Ιλισσός, 1860. Φωτογραφία από τη συλλογή του ΜΟΜΑ. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Francis Frith, η Ακρόπολη, 1839-98. Φωτογραφία από τη συλλογή του ΜΟΜΑ. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Η ανατολική πλευρά του Παρθενώνα το 1860. Φωτογραφία από τη συλλογή του ΜΟΜΑ. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Οι Αέρηδες. Φωτογραφία από τη συλλογή του ΜΟΜΑ. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Η Ακρόπολη. Φωτογραφία από τη συλλογή του ΜΟΜΑ. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Francis Frith, Η Αθήνα το 1860. Φωτογραφία από τη συλλογή του ΜΟΜΑ. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Η Αθήνα το 1860 σε καρτ ποστάλ της εποχής. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Το Ερέχθειο. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Ο Ναός της Αθηνάς Νίκης. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Οι Αέρηδες το 1860 σε καρτ ποστάλ της εποχής. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Η Πύλη του Αδριανού και ο Ναός του Ολυμπίου Διός. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Ο Ναός του Ολυμπίου Διός. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Το Θησείο. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Το Θέατρο Διονύσου Ελευθερέως. © Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
© Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter
Η μοντέρνα Αθήνα, 1860© Francis Frith
Η σιγαλιά στην Αθήνα του 1860 Facebook Twitter

Το άρθρο δημοσιεύθηκε από τη Λένα Φουτσιτζή στο LIFO.gr to 2015.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 3.4.2018

Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ