Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon

Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
0
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter

Το «Inherent Vice» κυκλοφόρησε το 2009 στην Αμερική και μεταφράστηκε στα ελληνικά ως «Έμφυτο Ελάττωμα» το 2011. Το σουρεαλιστικό νουάρ αποδείχτηκε ιδανικό υλικό για τον σκηνοθέτη Paul Thomas Anderson ο οποίος έχει ασχοληθεί ξανά με την σκοτεινή πλευρά της Καλιφόρνια.

Για να πιάσει την αίσθηση του Pynchon για το κρυμμένο Λος Άντζελες ο Anderson στράφηκε σε δύο συνεργάτες του, στον David Crank και τη Ruth De Jong. Οι δύο production designers είδαν αρχειακές φωτογραφίες, είδαν ταινίες της εποχής και ταξίδεψαν στη νότια Καλιφόρνια σε αναζήτηση εικόνων και τοποθεσιών που θυμίζουν την δεκαετία του '60. Μια επιλογή αυτών των φωτογραφιών παρουσιάστηκε στο the California Sunday Magazine.

Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter

 

«Μια από τις τοποθεσίες της ιστορίας λέγεται Channel View Estates, που είναι ένα συγκρότημα κατοικιών. Περάσαμε πολύ χρόνο ψάχνοντας τα προάστια του Λος Άντζελες που χτίστηκαν τη δεκαετία του '50 και του '60. Τώρα η περιοχή είναι εντελώς γεμάτη, και πρέπει να βγεις στην έρημο για να βρεις κενό χώρο. Αρχικά γυρίσαμε σκηνές σε ένα παρατημένο, μισογκρεμισμένο εμπορικό συγκρότημα που βρίσκεται κοντά στο Baldwin Hills. Αλλά όταν είδαμε τα πρώτα γυρίσματα συμφωνήσαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

 

Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter


Έτσι ξαναβγήκαμε στους δρόμους και καταλήξαμε βόρεια του Λος Άντζελες, στο Lancaster. Βρήκαμε μια περιοχή που είχε ξεκινήσει να χτίζεται αλλά δεν τελείωσε ποτέ. Οι δρόμοι ήταν στρωμένοι, τα πεζοδρόμια και τα φώτα ήταν εκεί. Αλλά τίποτα άλλο. Η περιοχή είχε πολύ αέρα, κάτι που έδωσε έναν ακόμη εξωπραγματικό τόνο – μια έρημος που σχηματίζεται σιγά σιγά.»

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

125 λεπτά με την Πόπη Διαμαντάκου/ Πόπη Διαμαντάκου: «Δεν με αγγίζουν οι επιθέσεις, δεν κάνω δημόσιες σχέσεις, δεν γλείφω»

Media / «Δεν υπάρχει τηλεκριτική σήμερα, όλα είναι δημόσιες σχέσεις»

Η γνωστή τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου μιλά στη LiFO για τη μακρά επαγγελματική της διαδρομή, την τηλεόραση του χθες και του σήμερα και απαντά για πρώτη φορά στα επικριτικά σχόλια που προκαλούν κατά καιρούς τα κείμενα της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Οθόνες / «Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Μια μεγάλη κουβέντα με τον σκηνοθέτη και μουσικό Γιάννη Βεσλεμέ που κυκλοφορεί ταυτόχρονα το νέο του άλμπουμ και η ρετροφουτουριστική του ταινία «Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο». (SPOILER ALERT)
M. HULOT
Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Capétte

Μυθολογίες / «Όταν είδα το "Climax", δεν μπορούσα να συνέλθω για ώρες»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Capétte

Τι συνδέει τον Αρονόφσκι με τον Αλμοδόβαρ και τον Λάνθιμο με τον Βούλγαρη; Ο μουσικός Capétte φτιάχνει τη δική του αγαπημένη κινηματογραφική δεκάδα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
the last showgirl

Οθόνες / Πρεμιέρα προσεχώς: 10 ταινίες που θα ξεχωρίσουν το επόμενο δίμηνο

Η επιστροφή του Βάλτερ Σάλες, ένας στοχαστικός Κώστας Γαβράς, τα φαντάσματα του Γιώργου Ζώη, ο Ντίλαν κατά τον Τιμοτέ Σαλαμέ, το βάπτισμα της Πάμελα Άντερσον στην υποκριτική, ένα χαμηλόφωνο διαμάντι από την Ινδία και η μεγαλόπνοη αλληγορία του Μπρέιντι Κόρμπετ είναι μερικές από τις ταινίες που θα μας απασχολήσουν τον χειμώνα του 2025.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Pulp Fiction / Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Πέθανε στα 99 της χρόνια η Βρετανή ενδυματολόγος που έντυσε χιλιάδες πρωταγωνιστές και κομπάρσους, πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην αναπαραγωγή της αυθεντικότητας και στην αντίληψη της δραματικότητας του σεναρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε δια παντός την πραγματικότητα

Απώλειες / Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε διά παντός την πραγματικότητα

Το όνομα του Ντέιβιντ Λιντς (1946-2025) έγινε επιθετικός προσδιορισμός και οι ταινίες του μας προσκάλεσαν να βλέπουμε και να αισθανόμαστε αλλιώς τον κόσμο: με τα μάτια μιας απόκοσμης ψευδαίσθησης και την ψυχή της υπέροχης εμμονής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Μυθολογίες / «Μετά το “Blues Brothers” φορούσα μαύρα γυαλιά στην τάξη»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Έχοντας συμπεριλάβει στη λίστα του από τους αδελφούς Μαρξ μέχρι μια ταινία με τον Θανάση Βέγγο, o συγγραφέας πιστεύει πως το τραγικό και το γελοίο συναντιούνται σε κάποιο σημείο, το οποίο δεν είναι πάντα ευδιάκριτο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
pamela anderson

Οθόνες / H όψιμη δικαίωση της Πάμελα Άντερσον

Μια γυναίκα που επί δεκαετίες αντιμετωπιζόταν από τον πλανήτη ως αντικείμενο (ηδονής και χλεύης) βρίσκει στο «Last Showgirl» την ευκαιρία να αποδείξει ότι υπάρχει θέση γι’ αυτήν και σε άλλους ρόλους από εκείνους που της φόρεσε η βιομηχανία του θεάματος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Movie Galaxy: Το βιντεοκλάμπ που κρατάνε ανοιχτό οι σινεφίλ Εξαρχιώτες

Οθόνες / Movie Galaxy: Το βιντεοκλάμπ που κρατάνε ανοιχτό οι σινεφίλ Εξαρχειώτες

Ο Λευτέρης Τζώρτζης έχει συγκεντρώσει 50.000 τίτλους. Το όνομά του έχει αναφερθεί σε έργο της Κιτσοπούλου, «ξεπουλάει» Ταρκόφσκι και έχει ζήσει επικούς καβγάδες για ταινίες - πιο πρόσφατα για τα «Μαγνητικά Πεδία».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βαγγέλης Μουρίκης: «Tι σχέση έχω εγώ με τον Ντε Νίρο;»

Οθόνες / Βαγγέλης Μουρίκης: «Tι σχέση έχω εγώ με τον Ντε Νίρο;»

Λίγο πριν από την κυκλοφορία του «Arcadia» του Γιώργου Ζώη στις αίθουσες, ο Βαγγέλης Μουρίκης μιλάει στη LiFO για τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει έναν ρόλο, για τον Οικονομίδη, τον Γραμματικό, τα spoilers και τη χαμένη αρετή τού να ακούμε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ