Ο Spectralfire και ο πρώτος δίσκος που αγάπησε

Ο Spectralfire και ο πρώτος δίσκος που αγάπησε Facebook Twitter
0

 

 

"Grave Dancers Union" των Soul Asylum

Στο ξεκίνημα των 90s,όταν πήγαινα πρώτη γυμνασίου έβλεπα συνέχεια μουσικές εκπομπές στην τηλεόραση, ό,τι έπαιζε το τότε απίστευτο MTV, το Jeronimo Groovy, το Seven X και MCM. Μεταξύ άλλων εξίσου πορωτικών ασμάτων όπως το Would I lie to you των charles&eddy ή το Let's get rocked των Def Leppard. Εκείνη λοιπόν την περίοδο παίζανε συνεχώς ένα κομμάτι των Soul Asylum, το "somebody to shove". Είχε ωραίο βιντεοκλίπ,είχε πολύ δυνατή εισαγωγή, γκάζια,μελωδίες, ωραίο ρεφραίν, το άκουσα, το ξανάκουσα, με πόρωνε πάντα και συνειδητοποίησα οτι δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι να το ξαναπαίξουν στην τηλεόραση.

 

Έτσι ζήτησα από τον πατέρα μου να με πάει στο τότε Metropolis να αγοράσω το album τους σε κασέτα ε,και το ΑΚΑΙ πήρε φωτιά! Η κασέτα έπαιζε συνέχεια, γραντζουνούσα όλα τα τραγούδια στην ακουστική μου κιθάρα και ηξερα απ'έξω όλους τους στίχους. Δεν τους είδα ποτέ ζωντανα,δεν εχω μπλουζάκι τους, η μπάντα ταυτίστηκε με τα 90s, καθότι Dave Pirner-Wynona Ryder-Reality Bites αλλά έχασα γρήγορα το ενδιαφέρον μου για την μουσική τους και δεν τους ακολούθησα περαιτέρω. Ακριβώς μετά άρχισα να ακούω φανατικά Guns N' Roses αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα...

Ο δίσκος Grave Dancers Union είναι ο έκτος δίσκος του συγκροτήματος Soul Asylum. Κυκλοφόρησε το 1992 απο την δικογραφική εταιρεία Columbia. Ο δίσκος αυτός καθιερωσε τους Soul Asylum σαν μια απο τις πιο επιτυχημένες ροκ μπαντες του πρώτου μισού των 1990s.

 

 

 ________________

Ο Spectralfire έχει κυκλοφορήσει τον πρώτο του & ομώνυμο δίσκο από την Restless Wind records. Αυτή την περίοδο δουλεύει πάνω σε νέο υλικό.

 


 


Facebook

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT