Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram

Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter
0

 

Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter

Ο Arca είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους και ανερχόμενους ηλεκτρονικούς παραγωγούς στον κόσμο. Έχει ήδη συνεργαστεί με τον Kanye West και την Bjork ενώ έχει κυκλοφορήσει με διθυραμβικές κριτικές το πρώτο του προσωπικό άλμπουμ.

Ένα ακόμη στοιχείο που τον κάνει τόσο ξεχωριστό καλλιτέχνη είναι η στενή συνεργασία του με τον visual artist Jesse Kanda. Την θεωρεί αναπόσπαστο κομμάτι της μουσικής του και εμφανίζονται μαζί στα live με τον Arca να κάνει perfomance και τον Kanda να φτιάxνει την ατμόσφαιρα με τα visuals στο υπόβαθρο. Είναι ότι πιο χοτ κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στα φεστιβάλ του κόσμου. 

Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter
Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter

Ο 26χρονος Jesse Kanda είναι από τους πιο τολμηρούς εικαστικούς της γενιάς του. Γεννήθηκε στην Ιαπωνία και μεγάλωσε στον Καναδά. Με τον Αrca που κατάγεται από την Βενεζουέλα και το πραγματικό του όνομα είναι Alejandro Ghersi γνωρίστηκαν όταν ήταν έφηβοι μέσω του διαδικτύου. Τότε ο Kanda ήταν 15 χρονών και ο Arca μόλις 13 και ζούσαν σε διαφορετικές ηπείρους όπως γράφει το Dazed. Επτά χρόνια αργότερα συναντήθηκαν για πρώτη φορά από κοντά. Ο Kanda θεωρεί τον Arca τον καλύτερο του φίλο. 

Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter
Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter

Σήμερα συγκατοικούν μαζί και είναι συνεργάζονται σε όλα τα σόου του Arca. Έφτιαξαν μαζί ένα φιλμ πρότζεκτ που ονομάζουν ‘TRAUMA’ και που έκανε πρεμιέρα στο MoMA PS1. Ήδη έχουν αρχίσει και παρομοιάζουν την συνεργασία τους σαν αυτή του Aphex Twin με τον Chris Cunningham. Και είναι έντονη αυτή η αναφορά στην δουλειά του όπως μπορεί να το διαπιστώσει κανείς. 

Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter
Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter
Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter
Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter
Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter
Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter
Τα NSFW visuals του Arca τον έδιωξαν από το instagram Facebook Twitter

Ο Kanda που είναι αυτοδίδακτος, δημιουργεί σεξουαλικά αμφιλεγόμενα και συχνά σουρεαλιστικά visuals για τα dj sets και τα βίντεο κλιπ του Arca που κάνουν την μουσική του ακόμη περισσότερο απόκοσμη. Συχνά το έργο του είναι γεμάτο από πόνο με παραμορφωμένα μωρά και έμβρυα που χορεύουν και εξωγήινα πλάσματα ή θύματα ατυχημάτων και γκροτέσκες σκοτεινές φιγούρες. Είναι όμως και παιχνιδιάρικο και κορυφαίο στην ωμότητα και τον αισθησιασμό που ταυτόχρονα πετυχαίνει ενώ δεν γνωρίζει από όρια και περιορισμούς. Και ορισμένες φορές είναι για γερά στομάχια από τις τερατομορφώσεις που ξετυλίγονται μπροστά σου. Είναι υπεύθυνος επίσης για το εξώφυλλο του LP1 της FKA Twigs και για το βίντεο για το κομμάτι της “How’s That”  ενώ όνειρο του είναι να δουλέψει για την Bjork.

  

 

Πρόσφατα ο Arca ανέβασε ένα νέο κομμάτι με τον τίτλο ‘Vanity’που το συνόδευε ίσως η πιο τολμηρή δουλειά του Kanda μέχρι στιγμής. Ένα διαστρεβλωμένο γυναικείο σώμα που ξεχωρίζει μόνο το αιδοίο. To κομμάτι μπορείς να το κατεβάσεις δωρεάν.  Η τολμηρή φύση όμως της πόζας ήταν αρκετή για να τον μπανάρουν από το instagram και να του σβήσουν τον λογαριασμό του επειδή παραβίασε τους όρους του κοινωνικού δικτύου όπως έγραψε σε ένα tweet του, ο Arca.

 

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που οι εικόνες του Kanda προκαλούν τόσο ώστε να έχουν πρόβλημα με την λογοκρισία. Τα γραφικά που έκανε για το Xen άλμπουμ περιέχουν μερικά σημεία  με πίξελ για να μην φαίνεται αυτό που απεικονίζουν. Στην πρώτη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Dazed and Confused  είχε πει:

« Με ενδιαφέρει περισσότερο το τι γίνεται αντιληπτό σαν αποκρουστικό όταν δεν υπάρχει στην ουσία κανένας λόγος γι’ αυτό.  Το εσωτερικό του σώματος μας είναι πιο όμορφα από ότι το δέρμα που το καλύπτει κι όμως το φοβόμαστε».  Σπουδαίος! 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

elton john

Μουσική / Το ντοκιμαντέρ που αποκάλυπτε τον πραγματικό Έλτον Τζον

Ένα νέο ντοκιμαντέρ στο Disney+ ακολουθεί τον διάσημο μουσικό στην πρόσφατη περιοδεία του και κάνει μια αναδρομή στην 55χρονη καριέρα του. Πριν από τρεις δεκαετίες όμως, μια άλλη ταινία τον έδειχνε σε όλο το αφιλτράριστο μεγαλείο του.
THE LIFO TEAM
Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ