«Mια εκπομπή για καθόλου μαλάκες»

«Mια εκπομπή για καθόλου μαλάκες» Facebook Twitter
ΑΥ, ΑΥ Σε ραδιοσταθμό ήρθα για τη φωνή μου και γι’ αυτό που σκέφτομαι και γι’ αυτό που λέω. Δεν με αγόρασε κανένας σε ομάδα, δεν είμαι ούτε ο Κονσεϊσάο, ούτε ο Ντιόγο, ούτε ο Σίλβα Ζιλμπέρτο.
0

Γιατί δεχτήκατε την πρόταση του City;

Ήταν μια τρελή ιδέα του Κοτρώτσου, εξαιρετικά τολμηρή και για τον ίδιο και για το σταθμό. Με πήρε τηλέφωνο μια Παρασκευή μεσημέρι. Προφανώς στο μυαλό του ήταν η περίφημη κατάργηση του ασυμβίβαστου που θα μου επέτρεπε συχνή παρουσία. Και του είπα: «Κοίταξε να δεις, είτε βγει Προεδρικό Διάταγμα είτε όχι, θα το κάνω, αν θέλεις». Μου αρέσει επειδή είναι ραδιόφωνο, μου αρέσει επειδή είναι καινούργιο. Άρχισα να ρωτώ ποιοι άλλοι θα είναι και ξαφνικά μαζευόντουσαν τα δημοσιογραφικά ραδιοφωνικά χρυσά χρόνια και νιάτα μου. Ήταν μπροστά μου ο Top FM. Hταν ο Πανούσης, ο Ταγματάρχης, ο Νένες... Άρχισαν να μπαίνουν τέτοια πρόσωπα. Και είπα ότι πρέπει να το κάνω. Eκεί πoυ υπάρχει ένα τέλμα αφόρητης εμπορευματοποιημένης ομοιογένειας, ξαφνικά φτιάχνεται μια παρέα που αρχίζει να μοιάζει λίγο παλαβή. Έχει καινούργια παιδιά και παλιούς ανθρώπους και είπα γουστάρω την ιδέα. Όταν έμαθα ότι θα μεταδίδεται live μουσική από club τα βράδια της Κυριακής, είπα εντάξει, είναι ανοιχτοί. Τους προειδοποίησα, τους είπα παιδιά με ξέρετε, δεν μπαίνω σε κανενός είδος καλούπι. Πολιτικό καλούπι ξέχνα το, αλλά ακόμη και από πλευράς λόγου, που ενίοτε μπορεί να ακουστεί αιρετικός. Θέλετε; Θέλουμε μου λένε. Μετά βέβαια άρχισαν τα γνωστά...

Δηλαδή;

Επί είκοσι, είκοσι πέντε μέρες λέγανε αν θα μπορώ να κάνω εκπομπή με τον Σεραφείμ, αυτή η γνωστή μυθολογία. Το είδες και σήμερα, είμαστε τρισευτυχισμένοι, περνάμε καλά, δεν καταλάβαμε πώς πέρασε η ώρα της εκπομπής. Πριν φύγει διακοπές μου, λέει έλα στο σταθμό να κάνουμε τρέιλερ. Στο δρόμο έγραψε μια ατάκα, έγραψα και εγώ, έκατσα και βρήκα τη μουσική του σήματος. Είναι το «Ιn the Ayer» του Flo Rida, που αφορά την ψηφοφορία δια ανατάσεως χειρός, ay, ay. Throw your hands into the ayer, ψηφίστε, λέει το τραγούδι. Έψαχνα ένα ραπ που να μου πάει.

Aκούτε ραπ μουσική;

Ναι, μου αρέσει. Η ραπ είναι η πολιτική ποίηση της τσιμεντένιας αλάνας των μεγαλουπόλεων. Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου κομμάτι της πόλης. Ακόμη και τώρα ανεβαίνω με το αυτοκίνητο τον περιφερειακό και λέω «Τι ωραία πόλη!». Αυτό το αναφωνώ για την Αθήνα από τα 13 μου και είμαι 54 χρόνων. Στην εκπομπή θα παίζουμε ραπ μουσική. Ξέρεις τι είμαστε; Σύγχρονοι άνθρωποι. Εμένα το ραδιόφωνο ήταν ανέκαθεν η οιονεί εφηβεία μου. Δεν γυρνάω πίσω, δεν πιστεύω σε ξαναζεσταμένες σούπες.

Άλλες προτάσεις για ραδιόφωνο σας είχαν γίνει στο παρελθόν;

Αλήθεια σου λέω, κανένας δεν μου έκανε πρόταση. Εδώ τους είπα ότι επειδή είμαι βουλευτής θα πρέπει να είναι κάποιος άλλος οπωσδήποτε μαζί μου στον αέρα, γιατί θα χρειαστεί να λείψω. Άρα είναι μια επαγγελματική ερασιτεχνική προσέγγιση.

Πληρώνεστε για την εκπομπή;

Εγώ ξεκίνησα χωρίς αμοιβή. Τους το είπα, δεν καίγομαι. Έχω την πολυτέλεια να κάνω μια εκπομπή και δεν με ενδιαφέρουν τα λεφτά. Όταν θα βγει το Προεδρικό Διάταγμα που θα επιτρέπει να πληρωνόμαστε, ζήτησα να πηγαίνει ο μισθός μου στο Ταμείο Άνεργων Δημοσιογράφων. Μα θα φάω εγώ θέση δημοσιογράφου βρε πουλάκι μου; Εγώ ως βουλευτής έδωσα μάχη για να αποζημιωθούν τα παιδιά του Planet και έτυχε την πρώτη μέρα που ήρθα να έχουν έρθει για να πληρωθούν. Και αυτό με ησύχασε. Επιπλέον είχα ένα συναισθηματισμό γι' αυτό το σταθμό γιατί το ραδιόφωνο που έστησα και έκανε την τομή του ήταν στην οδό Καποδιστρίου. Και τώρα ξαναγύρισα στην πλάτη της Καποδιστρίου .

Η ζωή κάνει κύκλους.

Αυτό ισχύει απόλυτα. Πρόσεξε όμως. Είναι άλλο πράγμα να κάνει κύκλους η ζωή και άλλο να ανακυκλώνεις τον εαυτό σου αναζητώντας χαμένα νιάτα. Εγώ κάνω μια εκπομπή. Μπορούν να την ακούν τα σημερινά νιάτα και να περνάνε καλά.

Οι νέοι σας ξέρουν κυρίως ως βουλευτή του ΚΚΕ. Φοβάστε ότι μπορεί αυτό να τους κρατήσει μακριά, να είναι προκατειλημμένοι;

Όχι απλώς δεν το φοβάμαι, το επιδιώκω και το προσδοκώ. Την ψήφο τους θέλω. Δεν με νοιάζει καθόλου αν έρθουν προκατειλημμένοι. Θέλω και να με ακούνε και να τους πείσω και να με αγαπάνε και να με ψηφίσουν.

Με το ΚΚΕ το συζητήσατε;

Ναι, το συζήτησα. Και βέβαια. Ξέρεις τη στάση του για το ασυμβίβαστο, για τους ανθρώπους που υποχρεώνονται να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους. Και το κόμμα κατάλαβε καλύτερα από τον κάθε άλλο τι πάει να πει να ξεμουδιάσω τους εργασιακούς μου αρμούς. Αυτό, τίποτα άλλο.

Ακούστηκαν σχόλια για τη συνεργασία με «το σταθμό της Γιάννας Αγγελοπούλου»;

Αν ήμουν άνθρωπος που επί 54 χρόνια ασχολιόμουν με το ποιος είναι το αφεντικό θα είχα ελάχιστα προβλήματα. Δεν ασχολήθηκα ποτέ με το ποιος ήταν το αφεντικό. Ποτέ, σε διαβεβαιώ. Θυμάμαι τον κλητήρα του ΑΝΤ1 να μου λέει «ε, αφού τα ‘βαλες με τον Βαρδινογιάννη...» γιατί στο μυαλό του Mega ήταν Βαρδινογιάννης. Μόλις πήγα εκεί τα έβαλα με τον Κυριακού, μετά με κάποιον άλλο. Δεν με ενδιαφέρει το αφεντικό ως πρόσωπο. Θα με ενδιαφέρει, αν εμφανιστεί μπροστά μου και με εμποδίσει. Και δεν νομίζω ότι έχω να κάνω με χαζούς...

Ξέρουν τι πήρανε.

Το είπα βέβαια, ενδεχομένως να είμαι και το άλλοθι, ξέρεις πώς είναι αυτά τα πράγματα. Από την άλλη πλευρά εισπράττω και εγώ κάτι. Στα αστικά media πού ακούγεται η άποψη του ΚΚΕ; Πού; Στον 902 θα πάω; Εκεί είναι οι άνθρωποι που με έχουν βγάλει βουλευτή. Οι άλλοι, που δεν είναι στο κόμμα δεν πρέπει ποτέ να ακούσουν τις απόψεις του;

Θα μειωθεί η παρουσία σας στα media, στις πρωινές τηλεοπτικές εκπομπές;

Ποια πρωινή εκπομπή τελειώνει μετά τις 10; Είσαι στα συγκαλά σου, ποιος θα με δεσμεύσει για τις εμφανίσεις μου; Σε ραδιοσταθμό ήρθα για τη φωνή μου και γι' αυτό που σκέφτομαι και γι' αυτό που λέω. Δεν με αγόρασε κανένας σε ομάδα, δεν είμαι ούτε ο Κονσεϊσάο, ούτε ο Ντιόγο, ούτε ο Σίλβα Ζιλμπέρτο.

Άρα, σας περιμένει μεγάλη κούραση.

Καιρός ήταν.

Αλλά και τεράστια έκθεση. Δεν το φοβάστε;

Όλη μου τη ζωή έτσι ήμουν. Είμαι ένας άνθρωπος εκτεθειμένος.

Νιώσατε την ανάγκη να αποτραβηχτείτε για κάποιο διάστημα;

Ποιος σου είπε ότι δεν αποτραβιέμαι; Ακόμη και όταν είμαι στον αέρα αποτραβιέμαι, όταν θέλω. Σήμερα το έκανα τρεις φορές. Κανείς δεν το κατάλαβε. Είναι η άμυνά μου. Εγώ δεν ψάχνω ελεύθερο χρόνο, ψάχνω ελεύθερη ζωή. Και είμαι εξαιρετικά τυχερή να την έχω. Η ζωή μου έχει στηριχθεί σε ελεύθερες επιλογές, καταβάλλοντας το πανάκριβό τους τίμημα. Δεν ψάχνω ελεύθερο χρόνο, γιατί δεν θεωρώ δεσμευμένο το χρόνο που εγώ ελευθέρως επιλέγω που θα δώσω. Ανήκω σε αυτή την εξαιρετικά τυχερή κατηγορία που κατάφερα με κόπους, βάσανα, με καμιά δεκαπενταριά χειρουργεία, καίγοντας το κερί και από τις δυο πλευρές να ζήσω ελεύθερη ζωή. Ξοδεύω πολύ, πληρώνω πολύ, άρα απολαμβάνω πολύ.

Αν βαρεθείτε στον αέρα τι θα κάνετε;

Θα φύγω ή θα το πω. Αν βαρεθώ θα φύγω, δεν υπάρχει περίπτωση. Να, μου βρήκες τώρα το μοναδικό αίτιο που είναι υπεράνω κάθε άλλου αφεντικού: το να πλήξω. Αν πλήξω θα φύγω. Δεν γίνεται να βγεις στον αέρα και να βαριέσαι. Είναι κόντρα στη φύση της δουλειάς, πώς είναι το ανέκδοτο κόντρα στη φύση του σκορπιού;

Σας ενδιαφέρει η επικοινωνία με το κοινό.

Μόνο.

Πώς μπορεί να παρέμβει στην εκπομπή;

Σε αυτήν τη φάση, μέχρι να δέσουμε, δεν μπορώ να σου απαντήσω. Άσε, έχω άλλο όνειρο για το κοινό.

Τι όνειρο;

Δεν μπορώ να το αποκαλύψω.

Έχει σχέση με το ραδιόφωνο;

Μόνο με το ραδιόφωνο. Θα το κάνω κάποια στιγμή. Θέλω να κάνω μια πολύ βραδινή, πολύ απαγορευμένη εκπομπή. Και το εννοώ.

Επί παντός;

Όχι, επί ειδικού. Δεν θα το συζητήσω τώρα, όταν θα είμαι έτοιμη υπόσχομαι να το αποκαλύψω πρώτα στη LifΟ. Στο λόγο της τιμής μου. Αν με αφήσουν να την κάνω. Τριάντα χρόνια προσπαθώ και δεν με αφήνει κανείς.

Στο City το προτείνατε;

Όχι ακόμα. Θα το εξαργυρώσω, όμως, αν πάει καλά η εκπομπή. Θα με αφήσουν. Σαν τη ζάχαρη που δίνεις στο αλογάκι, αν έχει τρέξει καλά. Όχι καρότο όμως γιατί δεν είμαι λαγός, άλογο είμαι.

Η εκπομπή έχει χορηγό. Έχετε άποψη γι' αυτό;

Έχω άποψη για τους χορηγούς. Για το ποιος είναι. Αυτός ο χορηγός μου είναι αδιάφορος, δεν με ενοχλεί. Εν γνώσει μου μπήκα στην πραγματικότητα. Και ξέρεις κάτι, βαρέθηκα και εξαγριώνομαι με όποιον απαιτεί από έναν κομμουνιστή να ζήσει κομμουνιστικά στο αστικό καθεστώς και όλοι οι άλλοι να ζουν αστικά για να μπορούν να τον κριτικάρουν. Αυτή την αηδία, αυτή τη CIAτζίδικη προπαγάνδα που έχει περάσει από τον Ψυχρό Πόλεμο μέχρι τον καινούργιο που αρχίζει τώρα (και που θα είναι θερμός) δεν θέλω να την ακούω. Δηλαδή περνάνε για ηλίθιο οποιονδήποτε κομμουνιστή και επαγγελματία των media; Ότι θα είναι στα media και δεν θα έχουν διαφήμιση. Γιατί το λένε αυτό; Το πιθανότερο είναι όχι να φύγω εγώ από την εκπομπή εξαιτίας του χορηγού, αλλά να φύγει ο χορηγός εξαιτίας αυτών που λέω. Άρα το ρίσκο το παίρνει ο χορηγός. Αν με αντέχει, καλώς υπάρχει. Αν δεν με αντέχει, ας πάει σπίτι του.

Τότε μπορεί να μην αντέχει και το μέσο.

Βέβαια. Μπορεί. Αλλά δεν θα προσαρμοστώ εγώ σε κανέναν κερατά χορηγό αλλά και σε κανέναν που μου λέει να μην έχω χορηγό. Ξέρεις γιατί τα λένε αυτά; Επειδή ο κομμουνισμός στην εποχή μας πουλάει. Είναι το πραγματικό αντίπαλον δέος και έχουν χεστεί. Γι' αυτό φοβούνται τους χορηγούς. Και να σου πω και κάτι, μεγαλύτερος χορηγός από τον ψηφοφόρο δεν υπάρχει.

Τι απάντηση δίνετε στο κλισέ αν είστε στον αέρα ως δημοσιογράφος ή ως πολιτικός;

Πρέπει να πατήσεις έξω από το κλισέ. Εγώ είμαι ορθόδοξη από επιλογή. Βασικό χαρακτηριστικό της ορθοδοξίας είναι η έννοια του προσώπου, το οποίο είναι όλον. Για να υπάρχεις ως όλον πρέπει να αναγνωρίζεσαι στον άλλο, ούτε στον καθρέφτη ούτε στη μούρη σου ούτε καν στο θεό. Για να αναγνωριστείς ως όλον δεν κόβεσαι κομματάκια κατά την προκρούστεια αμερικάνικη ψυχιατρική κλίνη, ούτε ελέγχεσαι παβλοφικώς κατά την πάλαι ποτέ σοβιετική κλίνη. Η Λιάνα Κανέλλη είναι δημοσιογράφος, Παναθηναϊκός, ορθόδοξη, ΚΚΕ, χοντρή, μελαχρινή, μάνα, με πράσινα μάτια, είναι όλα μαζί. Όλα. Δεν παίζω ρόλους. Είμαι. Ένα πράγμα έχω πετύχει όλα αυτά τα χρόνια στο δημόσιο βίο. Το είναι και το φαίνεσθαί μου είναι το ίδιο. Αυτό είναι το μυστικό της δική μου ευτυχίας και επιτυχίας. Ουδέποτε έφυγα από δουλειά και πήρα αντικαταθλιπτικά. Και δεν πίνω κανένα χάπι για να κοιμηθώ. Αν τα media με έφερναν στην κατάσταση να πρέπει να υποδύομαι τον εαυτό μου, θα είχα αλλάξει δουλειά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Lgbtqi+ / Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Η κλινική ψυχολόγος και συνιδρύτρια του Orlando LGBT+ σε μια συγκινητική, διαφωτιστική και ενδυναμωτική συζήτηση για την πορεία που έχει διανύσει η εγχώρια ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, αλλά και η ίδια, προς την ορατότητα και για όσα ακόμα πρέπει να γίνουν για την ισότητα και την αποδοχή άμεσα, εδώ και τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Συνέντευξη / Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας εξηγεί πώς πήρε το όνομά του, ποιο είναι το πρόβλημα με τις περιουσίες των Χειμαρριωτών, τι θα κάνει αν πάει στην Ευρωβουλή και δηλώνει πως θα υπερασπιζόταν με χαρά τα δικαιώματα oποιασδήποτε άλλης μειονότητας.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Εικαστικά / Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση επιστρέφει στη γενέτειρά της με τη διπλή ιδιότητα της καλλιτεχνικής διευθύντριας της νέας μεγάλης έκθεσης ψηφιακής τέχνης «Plásmata II: Ioannina» και της συνδημιουργού ενός από τα πιο εντυπωσιακά έργα της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ