De Sades

De Sades Facebook Twitter
0
De Sades Facebook Twitter
Γράφετε στο βιογραφικό σας ότι σαςχτύπησε ο Μαρκήσιος ντε Σαντ μετο μαστίγιό του κι έτσι γεννήθηκε τοσυγκρότημα. Πότε έγινε αυτό;

Πριν από καμπόσα χρόνια λοιπόν, κι εκεί που αμέριμνοι πίναμε την 83η μπιρίτσα μας, εμφανίζεται ο καλός μαρκήσιος. «Βρε τα παιδιά!». «Καλώς τον μαρκήσιο». «Γιατί μπεκροπίνετε και αλητοαράζετε, αντί να πάρετε τα όργανά σας καινα κηρύξετε τον λόγο μου σε όλο τον κοσμάκη;». Έτσι κι έγινε. Βέβαια, ο μαρκήσιος άλλα όργανα εννοούσε, εμείς άλλα όργανα πήραμε και κάπου εκεί φάγαμε το μαστίγωμα. Αυτή είναι η πραγματική ιστορία και χαιρόμαστε που τη μοιραστήκαμε μαζί σας. Άπιστοι...

 

Με ποιο άλμπουμκοιμάστε κάτω από το μαξιλάρι σας;

Χρησιμοποιούμε μόνο μαξιλαροθήκη παραγεμισμένη με όλα τα καλά του κόσμου τούτου: blues, garage sixties & revival, lot of soul, punk ’n’ roll. Δεν αναφέρουμε ονόματα και LPs για να μην παρεξηγηθούν οι μάστορες. Επίσης, δεν κοιμόμαστε...

 

Ποιο είναι το ιδανικόΦράνκεσταϊν συγκρότημα;

Για να μη μακρηγορούμε, απλώς ρίξτε μια ματιά στο εξώφυλλο του «Psychedelic Jungle» των Cramps: Lux Interior (rip), Poison Ivy (ax vax), Kid Congo, Nick Knox! Tα λόγια είναι περιττά... Spooky!

 

Προπαγανδίζετε την παντελή αποχή απόσαρκικές απολαύσεις υπό punk, blues καιgarage ήχους. Γιατί αυτό;

Κυρίως προς αποφυγή της πανάρχαιας τιμωρίας, γνωστής στο πανελλήνιον και ως «παντόφλα». Αλλά εσείς, αγαπητέ, ως πολύπειρος μουσικογράφων, θα έπρεπε να έχετε διακρίνει μια ανεπαίσθητη δόση ειρωνείας στην αριστερή ακρούλα των ξενυχτισμένων οφθαλμών μας.

 

Καμιά ιστορία από τις συναυλίες που έχετεκάνει με Fuzztones, JulietteLewisκ.λπ.;

Μια πονεμένη ιστορία έχει να κάνει ακριβώς με τις δυο συγκεκριμένες μπάντες (Fuzztone, Juliette Lewis), για τους οποίους παίξαμε support το ίδιο βράδυ! Παίξαμε, λοιπόν, με την Juliette (προσωπική μας φίλη, πλέον, σχεδόν αγαπητικιά) σε 2.500 άτομα και ήταν το καλύτερο live μας μέχρι τότε. Τρέχοντας, προφτάσαμε ν’ ανεβούμε στην ώρα μας πριν από τους Fuzztones, οι οποίοι είναι ένα από τα αγαπημένα μας γκρουπ και κάναμε το πλέον «πιωμένο» live μας.

 

Ζει το garage;

Zει και βασιλεύει και τον κόσμο κυριεύει. Δείτε πώς ανθίζει η ελληνική σκηνή με μπάντες παντού. Για περισσότερα, καλέστε τους De Sades στα προσωπικά τους τηλέφωνα. Θα δοθεί προτεραιότητα σε ιδιοκτήτες μπαρ, κάβας, δισκοπωλείου και ευαίσθητες κορασίδες.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT