Μακριά απο τον ζόφο και τη σκοτεινιά του Προμηθέα, ο Ρίντλεϊ Σκοτ επιστρέφει με μια γλυκιά ωδή στη διαφορετικότητα διάρκειας 7 λεπτών, δείχνοντας ότι δεν έχει καμία διάθεση να προδώσει τις ρίζες του, δηλαδή τη διαφήμιση, το πεδίο που του πρόσφερε την απαραίτητη τεχνική πείρα για να εφαρμόσει έπειτα τη δυναμική του γραφή στο σινεμά. Με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας και τη συνδρομή ενός γλύπτη που με βάση φωτογραφίες των ζώων της Αρκτικής έφτιαξε μια απεικόνιση του κεφαλιού της αρκούδας από πηλό, το Polar Bears, σε παραγωγή του Ρίντλεϊ Σκοτ και του αδελφού του Τόνι Σκοτ, ο οποίος χάθηκε αδόκητα πριν από μερικούς μήνες, γυρίστηκε για λογαριασμό της Coca-Cola και σκηνοθετήθηκε από τον επίσης Βρετανό Τζον Στίβενσον, σκηνοθέτη και μαριονετίστα, δημιουργό του Kung Fu Panda. Στην ταινία μικρού μήκους, ο μπαμπάς Kaskae, η μαμά Sakari, τα δίδυμα αδέλφια Zook και Jak και η μικρή Kaia μάς ταξιδεύουν στο παγωμένο τους βασίλειο για να μας υπενθυμίσουν με τον πιο γλυκό τρόπο την αξία της οικογένειας και τη χαρά που μπορούμε να αντλήσουμε μέσα από τις ζεστές οικογενειακές στιγμές, έναν ακόμη λόγο να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο! Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία αναψυκτικών χρησιμοποιεί τις αρκούδες: για πρώτη φορά είδαμε polar bears σε μια έντυπη διαφήμιση της Coca-Cola το 1922 στη Γαλλία. Από το ντεμπούτο του 1993, οι πολικές αρκούδες έχουν εμφανιστεί σε πολλές διαφημίσεις της Coca-Cola, συμπεριλαμβανομένων δύο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1994, στις οποίες μια αρκούδα γλιστρούσε από ένα έλκηθρο κι εκτοξευόταν σε ένα άλμα του σκι. Αρκουδάκια έκαναν επίσης το ντεμπούτο τους σε μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση, στην οποία μια οικογένεια αρκούδων διαλέγει το χριστουγεννιάτικο δέντρο της.
Ούτε είναι η πρώτη φορά που ο Ρίντλεϊ Σκοτ συνεργάζεται με την Coca-Cola – είχε γυρίσει για λογαριασμό του αναψυκτικού τα σποτάκια του Max Headroom πριν από 28 χρόνια. Μάθημα οικονομίας και απόδειξη πως δεν χρειάζεσαι αναγκαστικά μιάμιση ώρα για να αφηγηθείς μια ιστορία, σφιχτοδεμένο κι ευχάριστο, το Polar Bears είναι μια ευτυχής συνάντηση της διαφήμισης με τα κινούμενα σχέδια, μια feelgood εμπειρία, θετική κι αισιόδοξη, ένα γιορτινό καλωσόρισμα για το 2013 και μια ευχάριστη αλλαγή τόνου από τη δραματικού ή επικού προσανατολισμού θεματική του σκηνοθέτη.
σχόλια