Σαμ Ρόκγουελ, ο συμμορίτης

Σαμ Ρόκγουελ, ο συμμορίτης Facebook Twitter
0

» «Είναισαφείς οι παραλληλισμοί μεταξύ τηςαληθινής ζωής του Μπραντ Πιτ και τουβίου του διαβόητου γκάνγκστερ Τζέσε Τζέιμς. Εννοώ, στο σκέλοςτης φήμης. Η ερμηνεία του Μπραντ είναιη καρδιά της ταινίας, ο πυρήνας της. Μουμοιάζει με μια ελεύθερη μεταφορά τουΌλα για την Εύα σε γουέστερν: ΟΤζέιμς ως Μπέτι Ντέιβις, η φτασμένηθεατρίνα και ο Ρόμπερτ Φορντ, η ανερχόμενηΙβ που γίνεται συκοφάντης, κάνει τοφίλο και του κλέβει τη θέση, ο ανταγωνιστήςπου εξελίσσεται σε τραγικό αντιήρωα.Πολύ ενδιαφέρον φιλμ. Αντηχεί το McCabe and Mrs Miller του Άλτμαν και το Badlandsτου Τέρενς Μάλικ. Δεν είναι τυχαίο, οσκηνοθέτης είναι προστατευόμενος τουΜάλικ. Έχετε δει την προηγούμενη ταινίατου, το Chopper; Ω, είναι φοβερή και δενθυμίζει καθόλου Μάλικ, είναι μια σπουδήχαρακτήρων με τον τρόπο που το ΟργισμένοΕίδωλο ερευνά τον Τζέικ ΛαΜότα, μελίγες δόσεις από Κουρδιστό Πορτοκάλι».

» «Οχαρακτήρας μου, ο Τσάρλι Φορντ, είναιένας από τους αποστόλους, ξοφλημένοςαπό τη στιγμή που χάνει την αυτοσυγκέντρωσήτου. Στην πραγματικότητα ψεύδιζε, προςτο τέλος της ζωής του έχασε πολύ βάροςκαι τελικά πέθανε από φυματίωση. Τονέφαγε η ενοχή. Διστάζει ανάμεσα στηναφοσίωσή του στον Τζέσε Τζέιμς, πουλειτουργεί σαν πατρική φιγούρα, καιτην αγάπη στον αδελφό του. Τα δύο αδέλφιασκοτώνουν τον πατέρα τους, κατά κάποιοντρόπο. Δεν υπάρχει διέξοδος, θα τουςσκοτώσει εκείνος στο τέλος, σαν σπιράλθανάτου».

» «ΟΤσάρλι Φορντ θα μπορούσε να αποτελείμια ταινία από μόνος του, με θέμα ένανβασανισμένο δευτεραγωνιστή ενός μεγάλουκεφαλαίου στην αμερικάνικη ιστορία.Σαν τους Ρόζενγκρατς και Γκίλντερστερν.Μια υποσημείωση με ζουμί».

» «Ανπρέπει να εντάξουμε τη Δολοφονία τουΤζέσε Τζέιμς σε μια κατηγορία, τότεείναι μια πολύ ευαίσθητη cowboy movie. Οικαουμπόηδες είναι πολύ ευαίσθητοι στηνταινία. Μόνο τρεις άνθρωποι πεθαίνουνστην ταινία, ενώ στο 3:10 to Yuma μετράμεπτώματα. Αυτό είναι κλασικό γουέστερν.Ακόμη και το Blade Runner είναι πιο πολύγουέστερν από τη δική μας ταινία.Πρόκειται για μια σπουδή χαρακτήρων,με στυλ και ρεαλιστική διάθεση αλλάκαι αντισυμβατική λογική».

» «Υπάρχεικαι συγκρότημα με το όνομα James Gang εκτόςαπό τη συμμορία; Δεν το ήξερα. Δεν είμαικαι πολύ δυνατός στη μουσική. Από σινεμά,ό,τι θέλετε».

» «Δενυπάρχουν και πολλοί ηθοποιοί πουερευνούν ένα χαρακτήρα και παράλληλαείναι και πρωταγωνιστές. Ο Ράσελ Κρόουτο έκανε στον Υπέροχο Άνθρωπο. ΟΡόμπερτ Ντιβάλ είναι ένα λαμπρόπαράδειγμα. Φυσικά ο Ντε Νίρο και οΠατσίνο, και ο Χάκμαν στη δεκαετία του‘70, όπως και ο Τζον Βόιτ, ο Τζεφ Μπρίτζεςπου αγαπώ πολύ, ο Τζον Καζάλ. Ο Σον Πενκαι ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις είναι αγαπημένοιμου για τον ίδιο λόγο. Αυτούς έχω ωςπρότυπο. Δεν έχω ανυπομονησία για τοχρόνο που μεσολαβεί ανάμεσα στιςδουλειές μου. Μου κάνουν αρκετέςπροσφορές και δεν έχω κενό χρόνο.Ευτυχώς, γιατί δεν έχω χόμπι. Απλώςξεκουράζομαι όταν δεν δουλεύω. Ξαπλώνωκαι δεν κάνω τίποτε».

» «Είμαιπολύ περήφανος για τη νέα μου ταινίαJoshua και το Frost/Nixon που σκηνοθέτησεο Ρον Χάουαρντ. Παίζω με τον ΦρανκΛαντζέλα, που πρωταγωνίστησε στοθεατρικό. Θα ήθελα να κάνω περισσότεροθέατρο στη ζωή μου. Να δοκιμαστώ».

Pulp Fiction
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιστορίες Εγκλεισμού: H Berlinale στον ρυθμό του κορονοϊού

Pulp Fiction / Ιστορίες Εγκλεισμού: H Berlinale στον ρυθμό του κορονοϊού

Επαγγελματίες απ' όλο τον κόσμο έγιναν κοινωνοί ταινιών απ' όλο τον κόσμο, αψηφώντας μια επιδημία που ξεκινούσε τα φονικά της βήματα στην Ευρώπη, και απουσίαζε ο Ιρανός Μοχάμεντ Ρασούλοφ που έμελλε να κερδίσει το κορυφαίο βραβείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κεν Λόουτς: Τo μελό στην υπηρεσία του πολιτικού σινεμά

Αποκλειστική συνέντευξη / Κεν Λόουτς: Τo μελό στην υπηρεσία του πολιτικού σινεμά

Ο πολυβραβευμένος Βρετανός σκηνοθέτης Κεν Λόουτς μιλά αποκλειστικά για τη νέα του ταινία αλλά και για τη χρυσή ευκαιρία που του έδωσε η κρατική τηλεόραση να στρώσει μια μεγάλη καριέρα σε έναν χώρο που έχει καταληφθεί ανεπιστρεπτί από την εφηβοκεντρική ψυχαγωγία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Έργο χωρίς δημιουργό: η περίπτωση του Γερμανού σκηνοθέτη Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

Pulp Fiction / Έργο χωρίς δημιουργό: η περίπτωση του Γερμανού σκηνοθέτη Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

Ο σκηνοθέτης του εξαιρετικού «Οι ζωές των άλλων» και του «Μη χαμηλώνεις το βλέμμα», που προβάλλεται αυτές τις μέρες στις αίθουσες, μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
O Μίκης Θεοδωράκης στο σινεμά

Pulp Fiction / O Μίκης Θεοδωράκης στο σινεμά

Η συνεργασία του με τον Μιχάλη Κακογιάννη στις τρεις τραγωδίες, η προέλευση του πιο γνωστού μουσικού θέματος που συνέθεσε στην καριέρα του, που δεν είναι άλλο από το συρτάκι στον Ζορμπά, και η προοπτική μιας χολιγουντιανής σταδιοδρομίας που δεν συνέβη ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τσερνόμπιλ: το χρονικό μιας τραγωδίας έγινε μια εξαιρετική μίνι σειρά

TV & Media / Τσερνόμπιλ: το χρονικό μιας τραγωδίας έγινε μια εξαιρετική μίνι σειρά

Βουτηγμένο στον πράσινο, μουχλιασμένο τρόμο ενός Φίντσερ, μακάβρια κλειστοφοβικό, στημένο σαν προλεταριακή επιστημονική φαντασία, το «Τσερνόμπιλ» ποντάρει στο απροσποίητο σασπένς
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βέρνερ Χέρτσογκ: Ο μεγάλος τυχοδιώκτης του σινεμά στη Στέγη

Pulp Fiction / Βέρνερ Χέρτσογκ: Ο μεγάλος τυχοδιώκτης του σινεμά στη Στέγη

Ένας από τους πιο ασυμβίβαστους καλλιτέχνες της εποχής μας έρχεται στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση για μια ζωντανή συζήτηση, ενώ μερικές από τις σημαντικότερες ταινίες του θα προβάλλονται παράλληλα. Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συγκεντρώνει μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για εκείνον και το έργο του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ