Η Μπλέικ Λάιβλι διέγραψε όλες τις φωτογραφίες της στο Instagram εκτός από μία

Η Μπλέικ Λάιβλι διέγραψε όλες τις φωτογραφίες της στο Instagram εκτός από μία Facebook Twitter
0

Η Μπλέικ Λάιβλι διέγραψε ξαφνικά και χωρίς καμία προειδοποίηση όλες τις φωτογραφίες από τον λογαριασμό της στο Instagram, εξαφανίζοντας μεταξύ άλλων τρυφερά στιγμιότυπα με τον σύζυγό της, Ράιαν Ρέινολντς

Ωστόσο αποφάσισε να αφήσει ένα και μοναδικό ποστ, και ο λόγος που άφησε μόνο αυτό είναι πολύ έξυπνος, όπως σχολίασαν ξένα μέσα ενημέρωσης. 

Η μοναδική ανάρτηση αυτή τη στιγμή στο προφίλ της είναι το τρέιλερ από την επερχόμενη ταινία της «The Rhythm Section». Όσο για τον λόγο που το έκανε, φαίνεται πως η ηθοποιός συνηθίζει να κάνει μαζική εκκαθάριση όταν ξεκινά ένα καινούργιο πρότζεκτ, και δεδομένου πως η ταινία θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσει την προώθησή της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Blake Lively (@blakelively) στις


Για την ιστορία η Μπλέικ Λάιβλι είχε κάνει ακριβώς το ίδιο πέρυσι όταν ξεκίνησε να διαφημίζει την ταινία «A Simple Favor», προκαλώντας απορία στους θαυμαστές της που άρχισαν να αναρωτιούνται αν συμβαίνει κάτι στην σχέση της με τον Ράιαν Ρέινολντς. Τις φήμες δυναμίτισε τότε και η κίνησή της να κάνει unfollow στον σύζυγό της. 

Πώς όμως θα καταφέρει να διαφημίσει έτσι την ταινία της; Είναι πολύ απλό- οι φανς της θα μάθουν πως διέγραψε όλες τις φωτογραφίες και αμέσως θα σπεύσουν στο Instagram για να το διαπιστώσουν. Εκεί θα βρουν μόνο το τρέιλερ και αμέσως αυτό μεταφράζεται σε περισσότερα views για το βίντεο. Στη συνέχεια θα αρχίσουν να απορούν τι ακριβώς συμβαίνει, οπότε θα το συζητήσουν στο Twitter και η Μπλέικ Λάιβλι θα γίνει εύκολα και γρήγορα trending topic.

Την προηγούμενη φορά αποδείχθηκε πως η ηθοποιός στην πραγματικότητα δεν διέγραψε τις φωτογραφίες της αλλά τις είχε βάλει στο αρχείο, κάτι που προς το παρόν παραμένει ασαφές αν θα συμβεί και αυτή τη φορά.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM