Αλλαγές στο Instagram: Οι followers θα «πληρώνουν» για να βλέπουν έξτρα Stories

Αλλαγές στο Instagram: Οι followers θα «πληρώνουν» για να βλέπουν έξτρα Stories Facebook Twitter
0

Το Instagram ξεκινά δοκιμές μιας συνδρομητικής υπηρεσίας που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν για επιπλέον περιεχόμενο από δημιουργούς.

Η Meta Platforms παρουσίασε τη νέα δυνατότητα στις ΗΠΑ σε περιορισμένη βάση, προσθέτοντας ότι παρέχει έναν διαφορετικό τρόπο στους δημιουργούς να κερδίσουν χρήματα από τους followers τους στην εφαρμογή.

«Οι δημιουργοί κάνουν ό,τι κάνουν για να βγάλουν τα προς το ζην, και είναι σημαντικό αυτό να είναι προβλέψιμο», δήλωσε ο Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram. «Οι συνδρομές είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προβλέψιμο εισόδημα - ένας τρόπος που δεν εξαρτάται από την απήχηση μιας ανάρτηση, η οποία αναπόφευκτα θα αυξομειώνεται με την πάροδο του χρόνου».

Οι δημιουργοί θα μπορούν να προσφέρουν στους συνδρομητές πρόσβαση σε αποκλειστικά Instagram Stories - φωτογραφίες ή βίντεο που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες- και σε Instagram Lives σε πραγματικό χρόνο.

Το Facebook ξεκίνησε τις συνδρομές το 2020 και είπε ότι δεν θα εισπράξει καμία αμοιβή από τους δημιουργούς νωρίτερα από το 2023. Το ίδιο θα ισχύει και για τις συνδρομές στο Instagram.

Οι τιμές συνδρομών του Instagram κυμαίνονται από 0.99 έως 99.99 δολάρια, με επιλογές ενδιάμεσα, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Meta.

Στο Twitter πριν από λίγους μήνες ξεκίνησε μια παρόμοια υπηρεσία που ονομάζεται «Super Follows» και επιτρέπει στους συνδρομητές να πληρώνουν για bonus περιεχόμενο από αγαπημένους τους δημιουργούς. Η νέα λειτουργία εγκαινιάστηκε τον Σεπτέμβριο, δίνοντας στους δημιουργούς τη δυνατότητα να χρεώνουν 2.99, 4.99 ή 9.99 δολάρια το μήνα.

Πολλές εταιρείες social media χρησιμοποιούν πλέον οικονομικά κίνητρα για να δελεάσουν τους δημιουργούς να συμμετάσχουν ή να παραμείνουν στις πλατφόρμες τους. Το Snapchat, το YouTube και το TikTok έχουν ήδη ανακοινώσει σχετικές επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων δολαρίων.

Πέρυσι, η Meta -τότε ονομαζόταν ακόμα Facebook- ήταν ανάμεσα σε αυτές, λέγοντας ότι θα επενδύσει πάνω από 1 δισ. δολάρια σε δημιουργούς περιεχομένου στις εφαρμογές της μέχρι το 2022.

Ο Adam Mosseri είπε ότι το πλάνο συνδρομής ξεκινά με σχετικά μικρό αριθμό δημιουργών και θα αυξηθεί τους επόμενους μήνες μέχρι να γίνουν διαθέσιμες σε όλο το Instagram.

Με πληροφορίες από Wall Street Journal

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Τech & Science / Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Το Parker Solar Probe είναι το πρώτο διαστημόπλοιο που εισέρχεται στην εξωτερική ατμόσφαιρα του Ήλιου, γνωστή ως κορώνα, και θα επιστρέψει δεδομένα από περιοχές που μέχρι τώρα δεν έχουν εξερευνηθεί
LIFO NEWSROOM