H ιντερνετική φρενίτιδα που προκάλεσε ένα αυγό στο Instagram την περασμένη εβδομάδα ήταν μαζική, παγκόσμια και έκανε ρεκόρ.
Η φωτογραφία ενός αυγού σε έναν μυστηριώδη λογαριασμό κατάφερε να σαρώσει σε likes, να εκθρονίσει το ρεκόρ της Κάιλι Τζένερ και να μετρά σήμερα τον πρωτοφανή αριθμό των 49 εκατ. likes.
To νούμερο αυτό στο ψηφιακό χρηματιστήριο μεταφράζεται σε τεράστια ισχύ και εμπορική δύναμη με μεγάλο αντίκτυπο.
Πριν από λίγες ώρες, και ενώ όλοι θέλουν να μάθουν ποιος κρύβεται πίσω από το λογαριασμό, μια δεύτερη, σχεδόν ίδια φωτογραφία, δημοσιεύτηκε στο world_record_egg.
Και πάλι το μυστήριο παραμένει, αλλά μια μικρή λεπτομέρεια φαίνεται πως προαναγγέλλει αποκαλύψεις.
Το αυγό εκκολάπτεται. Στο πάνω αριστερό μέρος υπάρχει το ράγισμα στο τσόφλι που δείχνει πως μάλλον πλησιάζει η ώρα να μάθουμε ποιο δαιμόνιο μυαλό σκαρφίστηκε την ιδέα αυτή και κατάφερε να «σπάσει» το ίντερνετ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το αυγό φυσικά δεν λέει και πάλι τίποτα και αφήνει το μυστήριο να μεγαλώνει.
Ωστόσο η πιο δημοφιλής φωτογραφία που δημοσιεύτηκε ποτέ στο Instagram θα μπορούσε να είναι τρομερά επικερδής επιχείρηση και τελικά δείχνει να το έχει αντιληφθεί.
Σύμφωνα με το techblog.gr, ο Darren Lachtman, που είχε πουλήσει τον Social Media Talent Agency Niche στο Twitter το 2015, σχολίασε: «Αν ήμουν στη θέση τους η επόμενη δημοσίευση μου θα ήταν κάποια διαφήμιση. Έχουν κερδίσει το λαχείο, απέκτησαν μία διαφημιστική πινακίδα στην Times Square, απλώς την έχουν τζάμπα στο Instagram. Τι θα κάνουν με αυτή;».
Ο Lachtman εκτιμά ότι ο λογαριασμός αυτός, θα μπορούσε να βγάλει έως 250.000 δολάρια από ένα και μόνο διαφημιστικό post, και τονίζει πως ότι είναι να κάνουν θα πρέπει να το κάνουν γρήγορα, πριν η δόξα του αβγού σβήσει.
Ο Sean Spielberg της Points North Group, μία εταιρεία αναλύσεων σχετικά με το influencer marketing, ανέφερε ότι το αυγό είναι ακόμη πιο ισχυρό και μπορεί να κερδίσει ακόμη και ένα εκατομμύριο δολάρια, με βάση του κανόνες που ισχύουν στην αγορά του influencer marketing.
Βέβαια, ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού έχει εδώ και δύο μέρες διαθέσει προς πώληση διάφορα merchanise, κι αυτό κέντρισε το ενδιαφέρον του Tim Sovay, COO της CreatorIQ μιας εταιρείας ανάπτυξης λογισμικού διαχείρισης influencer marketing εκστρατειών. Ο Sovay δήλωσε ότι η κίνηση της δημιουργίας και πώλησης merchanise δείχνει ότι πίσω από τον λογαριασμό του Instagram egg κρύβεται κάποιος με γνώσεις γύρω από το marketing. Επίσης, τόνισε ότι αν κάτι τέτοιο ισχύει, ο διαχειριστής του λογαριασμού θα μπορούσε να δημιουργήσει αμέτρητα αντίστοιχα brands και να βγάλει πολλά χρήματα.
Όμως η Liz Gottbrecht, αντιπρόεδρος της πλατφόρμας influencer marketing Mavrck έχει αντίθετη άποψη. Η Gottbrecht σχολίασε ότι το influencer marketing έχει να κάνει με το πόσο δραστήριος είναι ο influencer, το πλήθος των ακολούθων, την ποιότητα του περιεχομένου που προσφέρει, τα κίνητρα που δίνει στις εταιρείες και την ασφάλεια που διαθέτει το κάθε brand. Σύμφωνα με την ίδια, όσο ο συγκεκριμένος λογαριασμός παραμένει ανώνυμος δεν παρέχει τίποτα από τα παραπάνω και κατ' επέκταση δεν έχει καμία οικονομική αξία.
σχόλια