Τo Facebook κυκλοφόρησε εφαρμογή που θα πληρώνει χρήστες για τα δεδομένα τους

Τo Facebook κυκλοφόρησε εφαρμογή που θα πληρώνει χρήστες για τα δεδομένα τους Facebook Twitter
0

Μια νέα εφαρμογή του Facebook θα επιτρέψει στους χρήστες να πουλάνε στην εταιρεία τα δεδομένα τους σχετικά με τον τρόπο χρήσης των εφαρμογών των ανταγωνιστών τους.

Το Facebook ανακοίνωσε την Τρίτη ότι αναζητά τους συμμετέχοντες που θα κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή Study από το Google Play store. Μόλις μεταφορτωθεί, θα μεταδίδει δεδομένα στο Facebook σχετικά με τις άλλες εφαρμογές που έχουν οι χρήστες, τις λειτουργίες που χρησιμοποιούν και τον χρόνο που ξοδεύουν σε αυτές.

Το Study έρχεται καθώς η Apple διέκοψε παρόμοιες εφαρμογές του Facebook που πληρώνουν τους χρήστες ως 13 ετών για εκτενείς πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του τηλεφώνου τους. Το Facebook εργάζεται ώστε να εμφανιστεί πιο διαφανές σχετικά με τις αναζητήσεις του για δεδομένα χρηστών με το Study, αν και η υπηρεσία πάλι δεν προσφέρεται μέσω της Apple, η οποία απαγορεύει τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις άλλες εφαρμογές που είναι εγκατεστημένες στη συσκευή ενός χρήστη για σκοπούς ανάλυσης η διαφήμισης.

«Πιστεύουμε ότι αυτό το έργο είναι σημαντικό για να μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τα προϊόντα μας για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν το Facebook», δήλωσε το ίδιο το Facebook σε μια ανάρτηση που ανακοίνωσε την έναρξη της εφαρμογής. «Γνωρίζουμε επίσης ότι αυτό το είδος έρευνας πρέπει να είναι ξεκάθαρο ως προς το τι υπογράφουν οι άνθρωποι, πώς θα συλλέγονται και χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες τους και πώς επιλέγουν τις αναζητήσεις τους ανά πάσα στιγμή.


Μόνο χρήστες ηλικίας 18 ετών και άνω θα είναι επιλέξιμοι να συμμετάσχουν στη συλλογή δεδομένων του Study, ανέφερε η εταιρεία. Το Facebook δεν αναφέρει το ποσό που θα πληρώνει τους χρήστες για την χρήση της εφαρμογής Study. Μια προηγούμενη υπηρεσία συλλογής δεδομένων του Facebook, που ονομάζεται Facebook Research, κατέβαλε στους χρήστες ηλικίας 13 έως 35 μηνιαία αμοιβή έως και 20 δολάρια για την παρακολούθηση όλων των άλλων πλατφορμών που χρησιμοποιούσαν. 

Το Facebook δήλωσε ότι επιδιώκει να προσεγγίσει την έρευνα μάρκετινγκ με υπεύθυνο τρόπο και ότι αυτό που οι άνθρωποι περιμένουν όταν υπογράφουν για να συμμετάσχουν στην έρευνα αγοράς έχει αλλάξει. Αλλά, οι εμπειρογνώμονες σε θέματα ιδιωτικής ζωής λένε ότι κίνητρο για την πώληση δεδομένων περιπλέκει το ζήτημα της συγκατάθεσης.

«Η παροχή στους χρήστες αυτής της ειλικρινούς προειδοποίησης είναι σίγουρα κάτι κάλο και πρέπει να είναι ο κανόνας για κάθε εταιρεία που εμπορεύεται ή χρησιμοποιεί με άλλο τρόπο τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών για τη δημιουργία εσόδων», δήλωσε ο Nathan Wenzler, ανώτερος διευθυντής του cybersecurity στην εταιρεία Moss Adams. «Ωστόσο, η ανθρώπινη φύση μας έχει δείξει ότι η παροχή κάποιας ανταμοιβής, ανεξάρτητα από το πόσο μικρή, είναι συχνά αρκετή για να κάνει τους ανθρώπους να παραδίδουν τις προσωπικές τους πληροφορίες».

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ