ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Chris Cornell

Chris Cornell Facebook Twitter
0

Ο γιος του φαρμακοποιού από το Σιάτλ που στα 9 του άκουγε Beatles και στα 15του πέρασε βαριάς μορφής κατάθλιψη -κλεισμένος για έναν ολόκληρο χρόνο στοσπίτι του, με μόνη παρέα την κιθάρα και τα ντραμς- κατάφερε να γίνει μία απότις μεγαλύτερες μορφές στη σύγχρονη ροκ ιστορία. Ο τραγουδιστής των θρυλικών Soundgarden και, τατελευταία χρόνια, των Audioslave βρέθηκε πέρσι στην τέταρτη θέση στη λίστα μετους 100 πιο σημαντικούς μέταλ τραγουδιστές όλων των εποχών για το Hit Parade.

«Η φήμη είναι η καλύτερη ανάμνησή μου από τους Soundgarden», δηλώνει απότην άλλη άκρη της γραμμής. «Η χειρότερή μου; Πάλι η φήμη! Στην τελευταίαπεριοδεία μας στην Αυστραλία ήμασταν πραγματικά άγριοι και απρόβλεπτοι. Σεεκείνη την περιοδεία δώσαμε μερικά από τα καλύτερα σόου μας, μερικά από τασπουδαιότερα ροκ σόου που έχουν γίνει ποτέ, αλλά και μερικά από τα χειρότεράμας. Ήμασταν πολύ άγριοι στη σκηνή και τα πάντα μπορούσαν να συμβούν. Νομίζωότι ξεχωρίζαμε από όλα τα υπόλοιπα συγκροτήματα απ' το Σιάτλ εκείνης της εποχήςκαι μπορώ να σου πω ότι, ναι, είμαι πολύ περήφανος για τους Soundgarden.

»Ήταν πραγματικά συναρπαστικές, διασκεδαστικές οι μέρες του grunge, ένα χάος.Έπρεπε να είσαι πρώτα ποπ σταρ και μετά να φτιάχνεις indie δίσκους. Μέσα σε δύο χρόνιαήμασταν το πιο μεγάλο ροκ συγκρότημα του κόσμου. Δεν το περιμέναμε και δενμιλάμε ποτέ γι' αυτό, ξέρεις. Έπρεπε να αποδείξουμε στον κόσμο ότι είχαμεταλέντο, ότι μπορούσαμε να φτιάχνουμε ασταμάτητα δίσκους που είναι καλοί και, ειδικάεμείς, να επανεφευρίσκουμε τον εαυτό μας.

»Η επιτυχία με τους Soundgarden ήρθε αργά, ο πρώτος μας δίσκος πούλησε 600 αντίτυπα στηνΑμερική. Ήταν σαν να ταξιδεύουμε με λεωφορείο. Δεν ήταν όπως με τους Nirvana που πούλησαν12 εκατομμύρια αντίτυπα με το δεύτερο άλμπουμ τους, η δικιά μας επιτυχία δενήρθε τόσο ξαφνικά, γι' αυτό καταφέραμε και τη χειριστήκαμε αρκετά καλά. Ήμαστανπάντα πολύ απασχολημένοι με τη δουλειά και τις περιοδείες για να τηνσυνειδητοποιήσουμε. Για μας ήταν περίπου μια απ' τα ίδια. Όταν είσαι σεσυγκρότημα, σε ενδιαφέρει κυρίως να φτιάχνεις δίσκους και, ασχέτως αν πουλάςπολλούς ή λίγους, καταλήγεις να μιλάς για την επιτυχία και το χρήμα πολύ, όπωςκαι σε οποιεσδήποτε μπίσνες, αλλά στο τέλος είναι η τέχνη αυτή που έχεισημασία. Μιλάς για χρήματα αναγκαστικά, γιατί κοστίζει πολύ να φτιάχνεις δίσκουςή να κάνεις περιοδείες. Είμαι πολύ τυχερός, νομίζω, που κατάφερα να βγάζωχρήματα κάνοντας αυτό που επέλεξα, το να παίζω μουσική. Ποτέ δεν πήραμεαποφάσεις για να βγάλουμε λεφτά.

»Το αστείο με τη μοντέρνα τεχνολογία είναι ότι οι άνθρωποι αγαπούν ακόμα τημουσική. Η τεχνολογία δεν το έχει αλλάξει αυτό. Άλλαξε τον τρόπο που τηνακούμε, που την βρίσκουμε, τον τρόπο που έχουμε πρόσβαση σ' αυτή. Παίζωακουστικά σετ μπροστά στην κάμερα και μπορώ να τα ανεβάσω να τα δουν οιάνθρωποι ή να πληρώσουν για να τα κατεβάσουν. Γίνεται αυτό που ήθελαν οιάνθρωποι εδώ και χιλιάδες χρόνια: να ακούσουν έναν καλλιτέχνη να παίζει τηνηλεκτρική του κιθάρα και να τραγουδάει...

»Έχω έρθει πολλές φορές στην Αθήνα με την οικογένειά μου και την οικογένεια τηςγυναίκας μου. Ψάχνουμε να αγοράσουμε ένα διαμέρισμα στο Κολωνάκι. Είμαι πολύ χαρούμενοςπου θα παίξω στην Ελλάδα και μάλιστα μαζί με τον Robert Plant. Είναι δύοόνειρά μου που πραγματοποιούνται ταυτόχρονα...»

0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Design / Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Η Άννη Μαρκιτάνη, καλλιτεχνική διευθύντρια του πρώτου Milano Design Film Festival Greece της Αθήνας, το οποίο λόγω της πανδημίας μετατέθηκε για το 2021, μιλά για τις ενδιαφέρουσες προφεστιβαλικές δράσεις που ξεκινούν τώρα στην πόλη.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Small Talk / Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Ο stand-up κωμικός που έγινε viral με το βίντεό του για τον κορωνοϊό και τις θεωρίες συνωμοσίας μιλά για το 2020, τα drive-in, τους φόβους του και τα νέα του πλάνα.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Εικαστικά / Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Θραύσματα από μάρμαρο, κομμάτια μια ιδιότυπης συλλογής από τις μεγάλες πορείες της Αθήνας, αιωρούνται σαν αστρική σκόνη σε νυχτερινό ουρανό στη συμμετοχή του νεαρού εικαστικού στην έκθεση «The state of emergency has become the rule» της γκαλερί Can.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ