Όταν ο Πάμπλο Φέρο ήταν ακόμα μικρό αγόρι στην Κούβα, ο παππούς του τον συμβούλευε τακτικά πώς να αποφεύγει τα δαγκώματα των σκορπιών. Από τότε, η ζωή και η καριέρα του βρισκόταν σε διαρκή κίνηση, αρχίζοντας από την ηλικία των 12 ετών που μετακόμισε με την οικογένειά του στην Αμερική.
Η φιλόδοξη πορεία του εξαιρετικά ταλαντούχου νεαρού στο χώρου του σχεδίου και της υψηλής γραφιστικής τέχνης ξεκίνησε σχεδιάζοντας κόμικς για λογαριασμό του Σταν Λι στα τέλη της δεκαετίας του '50 και γρήγορα αναδείχτηκε σε «αγαπημένο παιδί» των διαφημιστικών εταιρειών και των σχεδιαστικών ατελιέ της Λεωφόρου Μάντισον στη Νέα Υόρκη.
Ατίθαση, ασυμβίβαστη και «άγρια» προσωπικότητα, ο Πάμπλο Φέρο ανέπτυξε στενές φιλίες με σκηνοθέτες ως ο Στάνλεϊ Κούμπρικ, ο Χαλ Άσμπι και ο Τζόναθαν Ντέμ, αλλά και με τον Στιβ Μακ Κουίν, τον ιδιοσυγκρασιακό συνθέτη και ερμηνευτή Χάρι Νίλσον και τον σπουδαίο καλλιγράφο Χάρολντ Άντλερ.
Ήταν το εφαλτήριο για μια ένδοξη καριέρα στο Χόλιγουντ που κράτησε από τα μέσα της δεκαετίας του '60 ως την πρώτη δεκαετία του αιώνα μας. Ατίθαση, ασυμβίβαστη και «άγρια» προσωπικότητα, ο Πάμπλο Φέρο ανέπτυξε στενές φιλίες με σκηνοθέτες ως ο Στάνλεϊ Κούμπρικ, ο Χαλ Άσμπι και ο Τζόναθαν Ντέμ, αλλά και με τον Στιβ Μακ Κουίν, τον ιδιοσυγκρασιακό συνθέτη και ερμηνευτή Χάρι Νίλσον και τον σπουδαίο καλλιγράφο Χάρολντ Άντλερ.
Για τον Κιούμπρικ σχεδίασε τους εναρκτήριους τίτλους για το «Dr. Strangelove» (S.O.S Πεντάγωνο Καλεί Μόσχα) αλλά και για το «Κουρδιστό Πορτοκάλι», για το οποίο έφτιαξε και το υπνωτικό τρέιλερ της ταινίας. Η χαρακτηριστική «χειροποίητη» τυπογραφία του πρώτου έγινε γρήγορα το σήμα κατατεθέν του και η «αιχμηρή» αισθητική του αντίληψη τον έκαναν περιζήτητο τόσο στα κινηματογραφικά στούντιο όσο και στα δημιουργικά τμήματα των μεγάλων διαφημιστικών.
Στο πλούσιο έργο του συμπεριλαμβάνονται επίσης οι τίτλοι αρχής και ο τυπογραφικός σχεδιασμός στην «Υπόθεση Τόμας Κράουν», στο «Μπούλιτ», στο «Stop Making Sense», στον «Σκαθαροζούμη», στην «Οικογένεια Άνταμς», στο «Λος Άντζελες: Εμπιστευτικό» μεταξύ πολλών άλλων. Υπήρξε επίσης πρωτοπόρος στην τεχνική του split-screen και του μοντάζ πολλαπλών οθονών στο ίδιο κάδρο.
Υπόθεση Τόμας Κράουν (1968): Ο Φέρο υπήρξε επίσης πρωτοπόρος στην τεχνική του split-screen και του μοντάζ πολλαπλών οθονών στο ίδιο κάδρο.
Σχεδίασε τους τίτλους για το «Κουρδιστό Πορτοκάλι» του Κιούμπρικ
Σχεδίασε τους τίτλους και για την ταινία του Norman Jewison, The Russians Are Coming (1966).
σχόλια