ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

AmateurBoyz

AmateurBoyz Facebook Twitter
0

Σπύρος: Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Καρπενήσι.Στα 18 μου ήρθα στην Αθήνα, σπούδασα μαγειρική για δύο χρόνια εσώκλειστος, και τώρα δουλεύω σε ένα ξενοδοχείο. Ως μάγειρας.

Θοδωρής: Γεννήθηκα στα Σεπόλια, το σχολείο το τέλειωσα στο Περιστέρι, μετά πήγαμε οικογενειακώς στην Κηφισιά. Όταν τέλειωσα το φανταριλίκι, γύρισα πάλι στο κέντρο. Η δουλειά μου είναι freelance γραφίστας.

Σ: Γνωριστήκαμε πριν από τεσσερισήμισι χρόνια, μέσω Ίντερνετ, κι από τότε είμαστε κολλητοί. Τα πάρτι ξεκίνησαν λίγο αργότερα, χωρίς να υπάρχει κάποια ιδέα. Πρωτοπαίξαμε μουσική για τους φίλους μας στο σπίτι. Είχαμε πάει στο Βερολίνο, είχαμε φέρει δίσκους καινούργιους και απλά τους μαζέψαμε για να τους ακούσουμε. Η μόνη σχετική εμπειρία μου ήταν τα πάρτι που είχα κάνει στο Booze και σε μια υπόγεια διάβαση.

Θ: Ο πρώτος δίσκος που άκουσα χιλιάδες φορές είναι το World Clique των Dee-Lite.Νομίζω ότι το grooviness που άκουγα παιδί και μετά το αποκήρυξα κι άκουγα «νταρκίλα» είναι αυτό που ξαναβρήκα στα πάρτι μας. Όταν ήμουν μικρός έβαζε η μάνα μου με τη νονά μου το δίσκο της Anita Ward και εγώ χόρευα στο σαλόνι. Στην εφηβεία μου σταμάτησα ν' ακούω χορευτική μουσική. Είχαμε μια ενοχή και δεν επιτρεπόταν να ακούμε οτιδήποτε χαρούμενο. Ήμουν του post rock, 4AD και Mercury Rev. Ήμασταν μια γενιά καταπιεσμένη μουσικά, χρειαζόμασταν «ταυτότητα». Ουσιαστικά, ο δίσκος που με έκανε ν' ασχοληθώ ξανά με το dance ήταν των LCD Soundsystem.

Σ: Βοήθησε πάρα πολύ και τους δύο μας εκείνη την περίοδο το γεγονός ότι βρήκαμε ένα πρόγραμμα που κάνει τη δουλειά του DJ,ακόμα κι αν δεν έχεις ιδέα, το Traktor. Εξού και το Amateur, εκεί βασίζεται, δεν ήξερε κανένας απ' τους δύο να μιξάρει κανονικά.

Θ: Το πρώτο πάρτι μας στη ρωσική ντίσκο έγινε στις 29/12/2005. Δεν είχαμε σχεδιάσει τίποτα, έγινε εντελώς αυθόρμητα. Βοήθησε κι ο χώρος πολύ. Έπαιξε ρόλο και το ότι μάζεψε γρήγορα τους φίλους μας και οι φίλοι μας το διέδωσαν. Δημιουργήθηκε ένα ρεύμα και το ένα έφερνε το επόμενο. Όταν τα βάλεις στο πλάνο, αρχίζεις και σκέφτεσαι παράγοντες που σε αναγκάζουν να κάνεις πίσω. Ενώ, αν δημιουργούνται οι ανάγκες από μόνες τους και προσπαθείς να βρεις λύσεις, είναι κάτι ζωντανό που σου δίνει ενέργεια.

Θ: Το κοινό που έρχεται στα πάρτι μας έχει αλλάξει αρκετά. Οι μόνοι που έμειναν σταθεροί είναι οι φίλοι μας, που είναι και ο μόνος τρόπος για να μετρήσουμε την επιτυχία ενός event. Αν ήρθαν όλοι δηλαδή. Έρχεται και κόσμος-παρατηρητής μιας φάσης, δεν είναι μόνο αυτοί που θα ‘ρθουν για να το ζήσουν. Σιγά σιγά όμως κι αυτοί εγκλιματίζονται και γίνονται μέρος του πάρτι.

Θ: Μου άρεσε μια ατάκα που είχε πει η Μαλβίνα για την Αθήνα, ότι είναι σαν τα πολύ άσχημα σκυλιά, τόσο άσχημη που στο τέλος αρχίζεις και τη συμπαθείς. Μου αρέσει πάρα πολύ να κάνω βόλτα στην Αθήνα με τους ξένους και να προσπαθώ να κοιτάζω τα μέρη με τα μάτια τους. Μπορεί να αισθανόμαστε καταπιεσμένοι, να έχουμε τα παράπονά μας, αλλά νιώθεις ότι τελευταία κάτι έχει αρχίσει και γίνεται στην πόλη. Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερός που το ζω αυτό τώρα. Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο, να ζεις σε μια πόλη καθαρή όπου δεν γίνεται τίποτα ή σε μια πόλη που βράζει;

Σ: Στην Αθήνα μου αρέσει το κέντρο, μου αρέσει που δεν μπορείς να προσδιορίσεις τους ανθρώπους, μου αρέσει να ανακαλύπτω σπίτια και χώρους. Τα τελευταία χρόνια κοιτάζω περισσότερο ψηλά, έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τα κτίρια. Μου αρέσει να ανακαλύπτω διαμάντια μέσα σε αυτή την αναρχία.

Θ: Δεν υπήρχε κλαμπ σκηνή στην Αθήνα και ξαφνικά εμφανίστηκαν ένα σωρό ομάδες που κάνουν πάρτι και γίνεται χαμός. Δεν προλαβαίνεις να τα δεις όλα, να τα ζήσεις και να τα αφομοιώσεις. Απ' τη μια παραπονιόμασταν που μέχρι πριν από δύο χρόνια δεν γινόταν τίποτα και τώρα δεν ξέρεις τι να επιλέξεις. Η Αθήνα θυμίζει επιτέλους τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης στην καλή τους φάση. Είναι προτιμότερο να γίνονται πολλά παρά να μη γίνεται τίποτα, αλλά πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία.

Σ: Στην αρχή δεν σκεφτόμασταν καθόλου τα λεφτά- δεν θέλαμε απλά να «μπούμε μέσα». Μετά αρχίζεις και αποκτάς ένα όνομα και γίνεται από μόνο του «μπίζνα». Πρέπει να το πουλήσεις κάπως. Αυτήν τη στιγμή προσπαθούμε να προσδιορίσουμε από την αρχή αυτό που κάνουμε γιατί μπήκαν πια κι άλλοι παράγοντες, που δεν τους είχαμε σκεφτεί. Επιλέγουμε να κάνουμε ένα event, αν η αισθητική του ταιριάζει με τη δική μας, αν μας βάζει σε μια δημιουργική διαδικασία, αν είναι challenging. Μέχρι τώρα δεν έχουμε κάνει επιλογές που δεν μας ταιριάζουν και δεν μας ικανοποιούν 100%.

Θ: Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορείς να τα υποστηρίξεις συναισθηματικά και προδίδεις ένα κοινό που σε στηρίζει, τους φίλους σου, τον ίδιο σου τον εαυτό. Φτάνει κάποια στιγμή που γίνεσαι εμπορικός σε μια χώρα που το εμπορικό είναι το σκυλάδικο. Κρατάμε τις κανονικές δουλειές μας για να έχουμε δικαίωμα επιλογής επειδή ξέρουμε ότι αυτό είναι κάτι πολύ εφήμερο. Για να έχουμε μια βάση.

Σ: Πιστεύουμε στο τυχαίο, στο random, όχι στην τύχη. Μερικά πράγματα πρέπει να συμβούν τη στιγμή που γίνονται. Πιστεύω σε αυτό που πιστεύει και η Πετρούλα -την έβλεπα προχθές στην τηλεόραση-, στο νόμο της έλξης. Αν θέλεις κάτι, γίνεται. Θυμάμαι τον εαυτό μου πάρα πολύ έντονα να είναι στο αυτοκίνητο και να φαντασιώνομαι ότι παίζω αυτήν τη μουσική χωρίς όμως αυτό το πράγμα να ήταν ποτέ σκοπός. Δεν θα έκανα καμία προσπάθεια για να γίνει. Τη φαντασίωσή μου την ένιωσα να πραγματοποιείται μέσα στη Meteorite, όταν έπαιζα μουσική κι από κάτω ο κόσμος ούρλιαζε. Σύμφωνα με την Πετρούλα αυτό λέγεται νόμος της έλξης.

Θ: Δεν είμαστε παιδιά της φύσης. Με το ζόρι πάω διακοπές. Δεν τρώω καρπούζι μέχρι που θα φάω. Όταν πάω θα περάσω τέλεια, αλλά τη διαδικασία τη βαριέμαι πάρα πολύ. Βασικά είμαστε λίγο τεμπέληδες. Και βραδυκίνητοι. Παλιότερα υπέφερα. Ξύπναγα στις 10 κι αισθανόμουν ενοχές επειδή οι γονείς μου ξύπναγαν απ' τις 6. Έκανα καιρό να το ξεπεράσω...

Οι Αθηναίοι
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Χρυσέλλα Λαγαρία: «Δεν είναι τόσο τρομακτικό το να είσαι τυφλός»

Οι Αθηναίοι / Χρυσέλλα Λαγαρία: «Δεν είναι τόσο τρομακτικό το να είσαι τυφλός»

Η συνιδρύτρια και διευθύντρια της Black Light και συνδημιουργός της σειράς podcast της LiFO «Ζούμε ρε» δραστηριοποιείται ώστε οι ΑμεΑ να διαθέτουν ίσες ευκαιρίες και απεριόριστη πρόσβαση, δίχως στιγματισμούς και διακρίσεις. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Lorenzo

Οι Αθηναίοι / Lorenzo: «Η techno σκηνή έχει γίνει χρηματιστήριο»

Γνώρισε την techno στη Φρανκφούρτη των αρχών των ‘90s. Ερχόμενος στην Αθήνα, όσο έβλεπε ότι ο κόσμος σοκαριζόταν με τις εμφανίσεις του, τόσο περισσότερο του άρεσε να προκαλεί. Ο θρυλικός χορευτής του Factory και ιδρυτής της ομάδας Blend είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ελισάβετ Κοτζιά

Οι Αθηναίοι / «Τα πρώτα χρόνια λέγανε ότι τις κριτικές μου τις έγραφε ο πατέρας μου»

Η Αθηναία της εβδομάδας Ελισάβετ Κοτζιά γεννήθηκε μέσα στα βιβλία· κάποια στιγμή, τα έβαλε στην άκρη, για να ξανασυναντήσει τη λογοτεχνία μέσα από μια αναπάντεχη εμπειρία. Άφησε το οικονομικό ρεπορτάζ για την κριτική βιβλίου. Τη ρωτήσαμε γιατί το ελληνικό μυθιστόρημα δεν έχει ιδιαίτερη απήχηση στο εξωτερικό, και δεν πιστεύει πως για το ζήτημα αυτό υπάρχουν απλές απαντήσεις.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λούλα Αναγνωστάκη: «Όσο και αν τη χτυπάω μέσα από τα έργα μου, είμαι υπέρ της Ελλάδας»

Πέθανε Σαν Σήμερα / Λούλα Αναγνωστάκη: «Όσο και αν τη χτυπάω μέσα από τα έργα μου, είμαι υπέρ της Ελλάδας»

Σε μια από τις ελάχιστες συνεντεύξεις της, η κορυφαία θεατρική συγγραφέας της Ελλάδας, που πέθανε σαν σήμερα, μίλησε με πρωτοφανή ειλικρίνεια και απλότητα.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Αρετή Γεωργιλή

Οι Αθηναίοι / «Δεν θα σταματήσω να υπερασπίζομαι το δικαίωμα της γυναίκας να νιώθει ελεύθερη να εκφράζεται»

Η Αρετή Γεωργιλή γεννήθηκε στη Νέα Φιλαδέλφεια και τα δώδεκα τελευταία χρόνια, αφότου άνοιξε το Free Thinking Zone, ζει εκεί και στην Αθήνα. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατιάνα Μπαλανίκα

Οι Αθηναίοι / Κατιάνα Μπαλανίκα: «Μέσα μου είμαι κουτάβι, γι’ αυτό και με πάταγαν όλοι»

Η ηθοποιός που αγαπήθηκε για τους κωμικούς της ρόλους έκανε μόνο δράμα στη σχολή. Θα ήθελε να ξαναπαίξει στην τηλεόραση αλλά βλέπει πως δεν θυμούνται τη γενιά της πια. Είναι ευγνώμων για τη ζωή της και την αφηγείται στη LiFO - γιατί είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μάριο Μπανούσι

Οι Αθηναίοι / Μάριο Μπανούσι: «Αν δεν εκτεθείς στη ζωή, δεν έχει νόημα»

Ο νεαρός σκηνοθέτης, που έχει ήδη μετρήσει διαδοχικά sold out, άρχισε να βλέπει θέατρο όταν μπήκε στη δραματική σχολή. Του αρέσει η ανθρώπινη αμηχανία, η σιωπή και η ησυχία τον γοήτευαν πάντα. Αν και δεν τα πάει καλά με τα λόγια, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Γιώργος Τσιαντούλας, ηθοποιός, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / «Γελάτε γιατί χανόμαστε, κάντε σεξ, ταξιδέψτε, διαβάστε και φάτε, φάτε, φάτε»

Ο πολυσυζητημένος πρωταγωνιστής της ταινίας «Το καλοκαίρι της Κάρμεν», Γιώργος Τσιαντούλας, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, ζει στο Παγκράτι, διατηρεί θεατρική ομάδα στα Τρίκαλα, έχει παίξει σε παραστάσεις του Ρομέο Καστελούτσι και του Δημήτρη Παπαϊωάννου και τα πιο ριψοκίνδυνα πράγματα που έχει κάνει είναι «γαστρονομικοί συνδυασμοί σε λάθος στιγμή και λάθος ώρα».
M. HULOT
Η Μαρινέλλα ειλικρινέστερη παρά ποτέ αφηγείται τη ζωή της όλη στη LIFO

Οι Αθηναίοι / Η Μαρινέλλα ειλικρινέστερη παρά ποτέ αφηγείται τη ζωή της όλη στη LiFO

Η μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού μιλά για τις ανεξίτηλες συναντήσεις της πορείας της, για το πώς πήγε κόντρα στο ρεύμα της εποχής της, για μια ζωή χορτάτη. Δουλεύοντας επί 67 συναπτά έτη δεν ανέχεται να της πει κανείς «τι ανάγκη έχεις;».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αγνή Πικιώνη: «Η Αθήνα έχει εξελιχθεί σ’ ένα μαζικό λούνα παρκ»

Οι Αθηναίοι / «Δυσκολεύονταν να με πλησιάσουν επειδή ήμουν η κόρη του Πικιώνη»

Η Αγνή Πικιώνη, κόρη του οραματιστή αρχιτέκτονα που είχε αφοσιωθεί στη λαϊκή αρχιτεκτονική, μιλά για τη ζωή της δίπλα σε εκείνον, που της έμαθε ότι «ένας απλός άνθρωπος μπορεί να φτιάξει κάτι σημαντικό». Αρχιτέκτονας και η ίδια, φρόντισε να διασώσει και να ταξινομήσει το έργο του. Τη θυμώνει η μεταμοντέρνα αρχιτεκτονική και πιστεύει ότι η Αθήνα έχει χάσει το στοίχημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ