H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο

 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
2

Ο Τζον Γκαλιάνο επέστρεψε από την εξορία της μόδας, παρουσιάζοντας την πρώτη του συλλογή μετά από τέσσερα χρόνια για τον οίκο Martin Margiela, σε μία επίδειξη που δημιούργησε τεράστια ανυπομονησία και περιέργεια. Ήταν η πρώτη του επανεμφάνιση μετά από την απόλυσή του από τον οίκο Ντιορ που έγινε το 2011, μετά από ένα ρατσιστικό και αντισημιτικό παραλήρημα που κινηματογραφήθηκε εν αγνοία του και εξαπλώθηκε σαν φωτιά στους κύκλους της μόδας.

Η Anna Wintour, υποστηρίκτρια του Γκαλιάνο, η οποία, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, του τηλεφωνούσε σχεδόν καθημερινά μετά την πτώση του από την κορυφή, κάθισε δίπλα στον Christopher Bailey, τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Burberry. Απέναντί τους βρισκόταν ο Alber Elbaz, ο Ισραηλινός σχεδιαστής της Lanvin, ο Τούρκος σχεδιαστής Rifat Ozbek που κάποτε υπήρξε ο σταρ της εβδομάδας μόδας του Λονδίνου, η Kate Moss, και ο Manolo Blahnik, ο οποίος έχει σχεδιάσει παπούτσια για επιδείξεις του Γκαλιάνο. Δημοσιογράφοι από τους New York Times, το Wall Street Journal, από την ιταλική και την γαλλική Vogue και το ισπανικό Harper's Bazaar ήταν επίσης εκεί όπως και αγοραστές από μεγάλα καταστήματα όπως το Barney's της Nέας Υόρκης και το ιταλικό Rinascente.

Δεν ήταν μια επανεκκίνηση αρκετά ισχυρή ώστε να σβήσει το παρελθόν. Ήταν περισσότερο μια προθέρμανση. Είναι κατανοητό. Ο κύριος Γκαλιάνο καθόταν στον πάγκο για αρκετό διάστημα.

Όλοι κρατούσαν την ανάσα τους για την επανεμφάνιση του έκπτωτου σχεδιαστή με τη συλλογή "Artisanal" για τον οίκο Margiela. H πρώην Βελγική εταιρεία τώρα ανήκει στον Ιταλό Renzo Rosso, ο οποίος ανέθεσε την καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου στον Γκαλιάνο τον περασμένο Οκτώβριο, τρία χρόνια μετά την απόλυσή του από τον Ντιορ. Στο μεσοδιάστημα ο Γκαλιάνο μπήκε σε κλινική αποτοξίνωσης, μελέτησε τον Ιουδαϊσμό και σχεδίασε το νυφικό της Kate Moss.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times η νέα συλλογή «δεν είναι η επιτομή ενός νέου οράματος. Δεν είναι από αυτές τις στιγμές που αλλάζουν την πορεία της μόδας, που επαναπροσδιορίζουν τη σιλουέτα ή τη διάθεση και κάνουν τις γυναίκες να σκέφτονται 'έτσι θέλω να ντύνομαι τώρα'. Δεν ήταν μια επανεκκίνηση αρκετά ισχυρή ώστε να σβήσει το παρελθόν. Ήταν περισσότερο μια προθέρμανση. Είναι κατανοητό. Ο κύριος Γκαλιάνο καθόταν στον πάγκο για αρκετό διάστημα.»

Ο Γκαλιάνο ήταν γνωστός για τα επεισοδιακά του φινάλε στη Ντιορ, αλλά όπως φαίνεται τα τελευταία χρόνια έχουν αφήσει τη σφραγίδα τους: δεν εμφανίστηκε στην πασαρέλα και έφυγε αμέσως μετά την επίδειξη, μπαίνοντας σε ένα αυτοκίνητο που τον περίμενε.

 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ

σχόλια

2 σχόλια
Ιδιοφυής εικαστικός, με στήριξη (και εδώ) από αξιόλογα εργαστήρια ραπτικής.Είναι πασίγνωστο ότι οι πελάτισσες του Ντιόρ ντυνόντουσαν με τελείως διαφορετικά (και φορέσιμα) φορέματα από αυτά των επιδείξεων.Καλή επανεκκίνηση.