H Rihanna στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι

H Rihanna στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι Facebook Twitter
0


Την περασμένη εβδομάδα,  οι θαυμαστές της Ριάνα μάλλον απογοητεύτηκαν όταν ενημερώθηκαν πως η ποπ σταρ δεν θα παρουσιάσει τη νέα της συλλογή αθλητικών ρούχων στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.


Η τραγουδίστρια έκανε το ντεμπούτο της στο χώρο της μόδας τον περασμένο Φεβρουάριο στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, όμως τώρα αποφάσισε να παρουσιάσει τη νέα Fenty x Puma συλλογή της, στο Παρίσι, στις 28 Σεπτεμβρίου.

Την επόμενη εβδομάδα, μετά το Λονδίνο, η γαλλική πρωτεύουσα ετοιμάζεται να υποδεχθεί την παγκόσμια βιομηχανία της μόδας στη διοργάνωση του δικού της Fashion Week.


Όπως εξήγησε η 28χρονη τραγουδίστρια σε δελτίο τύπου «είναι ένα όνειρο για μένα να παρουσιάσω τη δεύτερη συλλογή μου στο Παρίσι». Η Ριάνα προσπάθησε σε αυτή τη συλλογή να δώσει μία άλλη πλευρά του εαυτού της και προσέγγισε τα ρούχα που σχεδίασε με διαφορετικό τρόπο από ότι την πρώτη της συλλογή. «Θεωρώ ότι το θέμα και νόημα που προκύπτει από αυτό είναι καταλληλότερο να παρουσιαστεί σε μία από τις αγαπημένες μου πόλεις, το Παρίσι», επισήμανε.

H Rihanna στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι Facebook Twitter

H τραγουδίστρια πέτυχε πάντως ήδη να είναι η πλέον πολυαναμενόμενη προσωπικότητα της Εβδομάδας Μόδας και για κάποια μίντια ίσως κλέψει την παράταση από τους μεγάλους οίκους Chanel, Louis Vuitton και Alexander McQueen που κυριαρχούν στη διοργάνωση της γαλλικής πρωτεύουσας.

Το σόου θα μεταδοθεί live μέσω της πλατφόρμας Tidal.

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ