Η Chanel μόλις λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής

Η Chanel μόλις λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής Facebook Twitter
Οι χιτζάμπ έκαναν πρεμιέρα στο κατάστημα του Μπέβερλι Χιλς στη διάσημη Rodeo Drive
3

Παρά τις έντονες συζητήσεις, τις αντιπαραθέσεις, ακόμη και τις συλλήψεις που σημειώθηκαν πριν από λίγο καιρό στη Γαλλία, με αφορμή το μπουρκίνι, ένας από τους κραταιούς οίκους μόδας της χώρας, φαίνεται ότι δεν έχει κανέναν ενδοιασμό σε ό,τι αφορά τα ζητήματα ενδυμασίας του Ισλάμ.

Ο λόγος για τον οίκο Chanel, ο οποίος πριν από λίγες μέρες στη βιτρίνα του κεντρικού του καταστήματος στο Μπέβερλι Χιλς λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής, προφανώς απευθυνόμενος στις μουσουλμάνες πελάτισσες του οίκου. Βέβαια, η Chanel δεν είναι η μόνη που έχει επιχειρήσει αυτού του είδους το εμπορικό άνοιγμα προς τον μουσουλμανικό κόσμο και μάλιστα από την καρδιά της Δύσης. 

Ήδη από τον Ιανουάριο, οι Dolce & Gabbana λάνσαραν σειρά με χιτζάμπ, που μάλιστα έφεραν την υπογραφή του Βρετανο-ιαπωνέζας σχεδιάστριας μόδας, Hana Tajima, ενώ και άλλοι οίκοι μόδας έχουν εκφράσει ενδιαφέρον όχι μόνο για τις αραβικές αγορές, όπου λανσάρονται ειδικά διαμορφωμένα ρούχα, αλλά και για τον μουσουλμανικό κόσμο που ζει στα μεγάλα αστικά κέντρα της Δύσης. 

Η Chanel μόλις λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής Facebook Twitter

Φυσικά, αυτή η τάση μαρτυρά και το τι προσδοκά η βιομηχανία της μόδας από αυτού του είδους το άνοιγμα: 23% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι Μουσουλμάνοι, με αγοραστική δύναμη που αγγίζει τα 266 δις δολάρια, ένα ποσό που αναμένεται να ξεπεράσει τα 484 δις δολάρια έως το 2019.

Όσο για τον οίκο Chanel; Οι δημιουργίες και τα προϊόντα του είναι ιδιαίτερα αγαπητά στον αραβόφωνο κόσμο, με το Ντουμπάι να αποτελεί την πιο ισχυρή αγορά του στη Μέση Ανατολή. Ο οίκος, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα του εξωτερικού, λαμβάνει υπ' όψιν του τις αντιθέσεις που δημιουργούνται ανά τον κόσμο, ομοίως, όμως, ενδιαφέρεται και για την ικανοποίηση της ανάγκης για σεμνότητα του γυναικείου μουσουλμανικού κόσμου.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Lifo Videos / Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Η Χριστίνα Κουτσολιούτσου, η εικαστικός που αναζητά τα τροπικά στοιχεία στην πόλη και έχει γεμίσει με χρώμα την Κυψέλη, δεν περιορίζει τη δημιουργικότητά της μόνο στους καμβάδες. Η τέχνη της ζωντανεύει σε ρούχα και αξεσουάρ, αλλά και στους τοίχους του σπιτιού της, συνδυάζοντας την καθημερινότητα με την καλλιτεχνική έκφραση.
THE LIFO TEAM
Dilara Findikoglou: H μάγισσα του σκότους

Μόδα & Στυλ / Είναι η Dilara Findikoglou o νέος Alexander McQueen;

Πριν από μία εβδομάδα, πολλοί δεν γνώριζαν την ύπαρξή της, ώσπου η σχεδιάστρια αποκάλυψε τις άσωτες Αφροδίτες της σε μια αποθήκη που στεγάζει το μακροβιότερο goth club του Λονδίνου και – μόνη της, κυριολεκτικά – αποκατέστησε τη φήμη της πόλης ως τόπου που θρέφει τις πιο αλλόκοτες «φωνές» της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Fashion Alert: Η δημιουργικότητα σε συνεχή αποχαιρετισμό

Μόδα & Στυλ / Μεγάλοι οίκοι, μεγάλες φουρτούνες: Είναι η χειρότερη περίοδος για τους σχεδιαστές;

Ο ένας μετά τον άλλον, οι δημιουργικοί διευθυντές των κορυφαίων οίκων μόδας αλλάζουν καπέλα μέσα στους ίδιους ομίλους, με τα αφεντικά τους να βιάζονται να ξαναβρούν τα χαμένα τους κέρδη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μπέλα Φρόιντ

Μόδα & Στυλ / Fashion Neurosis: Το podcast της Μπέλα Φρόιντ είναι περισσότερο ψυχανάλυση παρά κουβέντες για μόδα

Η επιτυχημένη σχεδιάστρια και δισεγγονή του Σίγκμουντ Φρόιντ στο podcast της παριστάνει την ψυχολόγο, και όλοι μοιράζονται αλήθειες που δυσκολεύονται να παραδεχτούν.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Κλασική couture vs θέατρο γκραν γκινιόλ

Μόδα & Στυλ / Τελικά, οι μεγάλοι σχεδιαστές δημιουργούν μόδα ή θεατρικά κοστούμια εκτός εποχής;

Τα shows υψηλής ραπτικής, το πεδίο του ανέφικτου στη μόδα, ανύψωσαν για λίγο όλους εμάς σε ένα όνειρο, ενώ ξεσήκωσαν σε αγορές άνω των τεσσάρων μηδενικών τους 4.000 περίπου πελάτες της couture στον κόσμο, μαζί με έντονες συζητήσεις για τη στόφα του «couturier». Τον θέλουμε grandmaster της βελόνας ή Χουντίνι οπερετικών θεαμάτων;
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Μόδα & Στυλ / Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Τα αντρικά shows για τον χειμώνα του 2025 επιβεβαίωσαν τη στροφή στο κομψό  tailoring, αλλά και μια (αντιφατική) αναβάθμιση του καθημερινού ντυσίματος, ταρακουνώντας κάθε  βεβαιότητα και σύμβαση για την γκαρνταρόμπα ενός άνδρα. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

2 σχόλια
Ο οίκος ενδιαφέρεται για την τσέπη του όχι για τη "σεμνοτητα" των μουσουλμανων. Πουλάνε μια σταλια ύφασμα σε όποια θέλει να δείχνει τον ποπο της και ολόκληρη μπουρκα σε όποια θέλει να φαίνονται μόνο τα φρύδια της. Θα μπορούσε όμως να πρωτοπορεί τώρα και να μην υποκλιθει στα πατριαρχικα κελευσματα του Ισλάμ. Να δηλώσει υπέρ των γυναικείων δικαιωμάτων και υπέρμαχος του φεμινισμου. Να οργανώσει κίνημα στη μόδα εναντίον της μπουρκας αντίστοιχο με αυτό που αγωνίζεται για τα δικαιώματα των ζώων και στιγματιζει τις γουνες από αληθινο δέρμα. Το χρήμα δεν έχει ιδεολογία αλλά κάθε επιχείρηση χρειάζεται διαφήμιση. Θα ήταν καλύτερα να συνδέονται με έναν ευγενη σκοπό από το να κάνουν τεμεναδες στο μισογυνισμο του Ισλάμ.
Το ζήτημά της δεν είναι αν θα σεβαστεί ή αν δεν θα σεβαστεί την ανάγκη των μουσουλμάνων γυναικών για σεμνότητα. Αλλά πώς θα σεβαστεί την ανάγκη υπερκέρδους της επιχείρησης.Αντί να κάθεται να παλεύει να πείσει την νέα μουσουλμάνα να μην έχει ανάγκη την σεμνότητα, η Channel φροντίζει απλά ώστε η ανάγκη της για σεμνότητα να συνοδεύεται επαρκώς και καταλλήλως από την ανάγκη της για πολυτέλεια. Έτσι, δουλεύει πιο εύκολα και βγαίνει κερδισμένη διπλά.Και να σκεφτείς ότι τα αποτελέσματα της Channel είναι απ' τα καλύτερα της τελευταίας εξαπλωνόμενης μόδας "και με χιτζάμπ θα στο φτιάξω μαντάμ, αμέ...". Βεβαίως! Το κορυφαίο είναι τα κομμάτια των Dolce & Gabbana για την collection Spring 2016, τα οποία, όπως βλέπεις, συνδυάζουν στοιχεία των '60s και 70s (εμπνευσμένα από τη χρυσή εποχή των χίππιδων, Μάη του '68 κλπ.) με μουσουλμανική μαντήλα και abaya... Η αποθέωση της αισθητικής πρωτοπορίας λέμε! Οι Dolce & Gabbana ξεπέρασαν τον εαυτό τους.Θα πονούσαν τα μάτια μου αν δεν πονούσα από το γέλιο.