Η Chanel μόλις λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής

Η Chanel μόλις λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής Facebook Twitter
Οι χιτζάμπ έκαναν πρεμιέρα στο κατάστημα του Μπέβερλι Χιλς στη διάσημη Rodeo Drive
3

Παρά τις έντονες συζητήσεις, τις αντιπαραθέσεις, ακόμη και τις συλλήψεις που σημειώθηκαν πριν από λίγο καιρό στη Γαλλία, με αφορμή το μπουρκίνι, ένας από τους κραταιούς οίκους μόδας της χώρας, φαίνεται ότι δεν έχει κανέναν ενδοιασμό σε ό,τι αφορά τα ζητήματα ενδυμασίας του Ισλάμ.

Ο λόγος για τον οίκο Chanel, ο οποίος πριν από λίγες μέρες στη βιτρίνα του κεντρικού του καταστήματος στο Μπέβερλι Χιλς λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής, προφανώς απευθυνόμενος στις μουσουλμάνες πελάτισσες του οίκου. Βέβαια, η Chanel δεν είναι η μόνη που έχει επιχειρήσει αυτού του είδους το εμπορικό άνοιγμα προς τον μουσουλμανικό κόσμο και μάλιστα από την καρδιά της Δύσης. 

Ήδη από τον Ιανουάριο, οι Dolce & Gabbana λάνσαραν σειρά με χιτζάμπ, που μάλιστα έφεραν την υπογραφή του Βρετανο-ιαπωνέζας σχεδιάστριας μόδας, Hana Tajima, ενώ και άλλοι οίκοι μόδας έχουν εκφράσει ενδιαφέρον όχι μόνο για τις αραβικές αγορές, όπου λανσάρονται ειδικά διαμορφωμένα ρούχα, αλλά και για τον μουσουλμανικό κόσμο που ζει στα μεγάλα αστικά κέντρα της Δύσης. 

Η Chanel μόλις λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής Facebook Twitter

Φυσικά, αυτή η τάση μαρτυρά και το τι προσδοκά η βιομηχανία της μόδας από αυτού του είδους το άνοιγμα: 23% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι Μουσουλμάνοι, με αγοραστική δύναμη που αγγίζει τα 266 δις δολάρια, ένα ποσό που αναμένεται να ξεπεράσει τα 484 δις δολάρια έως το 2019.

Όσο για τον οίκο Chanel; Οι δημιουργίες και τα προϊόντα του είναι ιδιαίτερα αγαπητά στον αραβόφωνο κόσμο, με το Ντουμπάι να αποτελεί την πιο ισχυρή αγορά του στη Μέση Ανατολή. Ο οίκος, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα του εξωτερικού, λαμβάνει υπ' όψιν του τις αντιθέσεις που δημιουργούνται ανά τον κόσμο, ομοίως, όμως, ενδιαφέρεται και για την ικανοποίηση της ανάγκης για σεμνότητα του γυναικείου μουσουλμανικού κόσμου.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

2 σχόλια
Ο οίκος ενδιαφέρεται για την τσέπη του όχι για τη "σεμνοτητα" των μουσουλμανων. Πουλάνε μια σταλια ύφασμα σε όποια θέλει να δείχνει τον ποπο της και ολόκληρη μπουρκα σε όποια θέλει να φαίνονται μόνο τα φρύδια της. Θα μπορούσε όμως να πρωτοπορεί τώρα και να μην υποκλιθει στα πατριαρχικα κελευσματα του Ισλάμ. Να δηλώσει υπέρ των γυναικείων δικαιωμάτων και υπέρμαχος του φεμινισμου. Να οργανώσει κίνημα στη μόδα εναντίον της μπουρκας αντίστοιχο με αυτό που αγωνίζεται για τα δικαιώματα των ζώων και στιγματιζει τις γουνες από αληθινο δέρμα. Το χρήμα δεν έχει ιδεολογία αλλά κάθε επιχείρηση χρειάζεται διαφήμιση. Θα ήταν καλύτερα να συνδέονται με έναν ευγενη σκοπό από το να κάνουν τεμεναδες στο μισογυνισμο του Ισλάμ.
Το ζήτημά της δεν είναι αν θα σεβαστεί ή αν δεν θα σεβαστεί την ανάγκη των μουσουλμάνων γυναικών για σεμνότητα. Αλλά πώς θα σεβαστεί την ανάγκη υπερκέρδους της επιχείρησης.Αντί να κάθεται να παλεύει να πείσει την νέα μουσουλμάνα να μην έχει ανάγκη την σεμνότητα, η Channel φροντίζει απλά ώστε η ανάγκη της για σεμνότητα να συνοδεύεται επαρκώς και καταλλήλως από την ανάγκη της για πολυτέλεια. Έτσι, δουλεύει πιο εύκολα και βγαίνει κερδισμένη διπλά.Και να σκεφτείς ότι τα αποτελέσματα της Channel είναι απ' τα καλύτερα της τελευταίας εξαπλωνόμενης μόδας "και με χιτζάμπ θα στο φτιάξω μαντάμ, αμέ...". Βεβαίως! Το κορυφαίο είναι τα κομμάτια των Dolce & Gabbana για την collection Spring 2016, τα οποία, όπως βλέπεις, συνδυάζουν στοιχεία των '60s και 70s (εμπνευσμένα από τη χρυσή εποχή των χίππιδων, Μάη του '68 κλπ.) με μουσουλμανική μαντήλα και abaya... Η αποθέωση της αισθητικής πρωτοπορίας λέμε! Οι Dolce & Gabbana ξεπέρασαν τον εαυτό τους.Θα πονούσαν τα μάτια μου αν δεν πονούσα από το γέλιο.