Η Chanel μόλις λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής

Η Chanel μόλις λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής Facebook Twitter
Οι χιτζάμπ έκαναν πρεμιέρα στο κατάστημα του Μπέβερλι Χιλς στη διάσημη Rodeo Drive
3

Παρά τις έντονες συζητήσεις, τις αντιπαραθέσεις, ακόμη και τις συλλήψεις που σημειώθηκαν πριν από λίγο καιρό στη Γαλλία, με αφορμή το μπουρκίνι, ένας από τους κραταιούς οίκους μόδας της χώρας, φαίνεται ότι δεν έχει κανέναν ενδοιασμό σε ό,τι αφορά τα ζητήματα ενδυμασίας του Ισλάμ.

Ο λόγος για τον οίκο Chanel, ο οποίος πριν από λίγες μέρες στη βιτρίνα του κεντρικού του καταστήματος στο Μπέβερλι Χιλς λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής, προφανώς απευθυνόμενος στις μουσουλμάνες πελάτισσες του οίκου. Βέβαια, η Chanel δεν είναι η μόνη που έχει επιχειρήσει αυτού του είδους το εμπορικό άνοιγμα προς τον μουσουλμανικό κόσμο και μάλιστα από την καρδιά της Δύσης. 

Ήδη από τον Ιανουάριο, οι Dolce & Gabbana λάνσαραν σειρά με χιτζάμπ, που μάλιστα έφεραν την υπογραφή του Βρετανο-ιαπωνέζας σχεδιάστριας μόδας, Hana Tajima, ενώ και άλλοι οίκοι μόδας έχουν εκφράσει ενδιαφέρον όχι μόνο για τις αραβικές αγορές, όπου λανσάρονται ειδικά διαμορφωμένα ρούχα, αλλά και για τον μουσουλμανικό κόσμο που ζει στα μεγάλα αστικά κέντρα της Δύσης. 

Η Chanel μόλις λάνσαρε χιτζάμπ υψηλής ραπτικής Facebook Twitter

Φυσικά, αυτή η τάση μαρτυρά και το τι προσδοκά η βιομηχανία της μόδας από αυτού του είδους το άνοιγμα: 23% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι Μουσουλμάνοι, με αγοραστική δύναμη που αγγίζει τα 266 δις δολάρια, ένα ποσό που αναμένεται να ξεπεράσει τα 484 δις δολάρια έως το 2019.

Όσο για τον οίκο Chanel; Οι δημιουργίες και τα προϊόντα του είναι ιδιαίτερα αγαπητά στον αραβόφωνο κόσμο, με το Ντουμπάι να αποτελεί την πιο ισχυρή αγορά του στη Μέση Ανατολή. Ο οίκος, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα του εξωτερικού, λαμβάνει υπ' όψιν του τις αντιθέσεις που δημιουργούνται ανά τον κόσμο, ομοίως, όμως, ενδιαφέρεται και για την ικανοποίηση της ανάγκης για σεμνότητα του γυναικείου μουσουλμανικού κόσμου.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Μόδα & Στυλ / Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Η εποχή της πρώτης προεδρίας του Τραμπ, όταν η Μελάνια είχε μαλλιά με μπούκλες και απαστράπτουσες ανταύγειες στο χρώμα του μελιού, ανήκει στο παρελθόν. Η δεύτερη ορκωμοσία του Τραμπ ήταν (κυρίως) μια επίδειξη αυστηρά συγκρατημένης επισημότητας.
THE LIFO TEAM
Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Μόδα & Στυλ / Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Ορμητικός και αλαζονικός, με μια εντελώς προσωπική ταυτότητα που έχει ορίσει τα τελευταία χρόνια το gender-fluid στυλ, ο Βορειοϊρλανδός σχεδιαστής υπόσχεται μια νέα εποχή στον κορυφαίο οίκο μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Ο οίκος ενδιαφέρεται για την τσέπη του όχι για τη "σεμνοτητα" των μουσουλμανων. Πουλάνε μια σταλια ύφασμα σε όποια θέλει να δείχνει τον ποπο της και ολόκληρη μπουρκα σε όποια θέλει να φαίνονται μόνο τα φρύδια της. Θα μπορούσε όμως να πρωτοπορεί τώρα και να μην υποκλιθει στα πατριαρχικα κελευσματα του Ισλάμ. Να δηλώσει υπέρ των γυναικείων δικαιωμάτων και υπέρμαχος του φεμινισμου. Να οργανώσει κίνημα στη μόδα εναντίον της μπουρκας αντίστοιχο με αυτό που αγωνίζεται για τα δικαιώματα των ζώων και στιγματιζει τις γουνες από αληθινο δέρμα. Το χρήμα δεν έχει ιδεολογία αλλά κάθε επιχείρηση χρειάζεται διαφήμιση. Θα ήταν καλύτερα να συνδέονται με έναν ευγενη σκοπό από το να κάνουν τεμεναδες στο μισογυνισμο του Ισλάμ.
Το ζήτημά της δεν είναι αν θα σεβαστεί ή αν δεν θα σεβαστεί την ανάγκη των μουσουλμάνων γυναικών για σεμνότητα. Αλλά πώς θα σεβαστεί την ανάγκη υπερκέρδους της επιχείρησης.Αντί να κάθεται να παλεύει να πείσει την νέα μουσουλμάνα να μην έχει ανάγκη την σεμνότητα, η Channel φροντίζει απλά ώστε η ανάγκη της για σεμνότητα να συνοδεύεται επαρκώς και καταλλήλως από την ανάγκη της για πολυτέλεια. Έτσι, δουλεύει πιο εύκολα και βγαίνει κερδισμένη διπλά.Και να σκεφτείς ότι τα αποτελέσματα της Channel είναι απ' τα καλύτερα της τελευταίας εξαπλωνόμενης μόδας "και με χιτζάμπ θα στο φτιάξω μαντάμ, αμέ...". Βεβαίως! Το κορυφαίο είναι τα κομμάτια των Dolce & Gabbana για την collection Spring 2016, τα οποία, όπως βλέπεις, συνδυάζουν στοιχεία των '60s και 70s (εμπνευσμένα από τη χρυσή εποχή των χίππιδων, Μάη του '68 κλπ.) με μουσουλμανική μαντήλα και abaya... Η αποθέωση της αισθητικής πρωτοπορίας λέμε! Οι Dolce & Gabbana ξεπέρασαν τον εαυτό τους.Θα πονούσαν τα μάτια μου αν δεν πονούσα από το γέλιο.