Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
0


ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΓΙΑ χρόνια με άβολα εσώρουχα, έχουμε μείνει για ώρες να υπομένουμε εκείνο το σουτιέν από το mass market και την μπανέλα του που έχει ξεφύγει από το ύφασμα και μας πληγώνει το δέρμα.

Μεγαλώνοντας παρατηρώ ότι οι γυναίκες της γενιάς μου έχουμε αναθεωρήσει όσον αφορά το ποιο είναι το σωστό εσώρουχο και ποιο όχι. Και όταν είσαι από το πρωί μέχρι το βράδυ έξω, αυτό που συνήθως ψάχνεις είναι κάτι καλαίσθητο και άνετο ταυτόχρονα.

Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι», ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια και τον περασμένο Δεκέμβρη έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε pop up events. Οι δυο τους προέρχονται από τον χώρο των εικαστικών τεχνών και της μόδας, φαντάστηκαν ότι η συνεργασία των δύο αυτών κόσμων θα έδινε ενδιαφέροντα αποτελέσματα και την τόλμησαν.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα. «Η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Με σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, δημιουργούμε εσώρουχα με μια πρόθεση αυτο-αποδοχής, και για να καταρρίψουμε τη στερεοτυπική εικόνα των γυναικείων εσωρούχων. Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα.

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι» και ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια.

Με μότο το «outwear your underwear», τα εσώρουχά τους δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα, αλλά και για να αποτελέσουν μέρος ενός outfit. Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό.

Οι κωδικοί τους είναι μέχρι τώρα πέντε, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και ένα κορμάκι, ή σωβρακοφανέλα, όπως προτιμούν να αποκαλούν η Ευαγγελία και η Φελίσια το προϊόν που θεωρούν το «σήμα κατατεθέν» του brand τους, το οποίο είναι εμπνευσμένο από έναν ξεπερασμένο ανδρικό τύπο εσωρούχου.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα, «η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση. Σίγουρα απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που είναι ανοιχτό στο να δοκιμάσει νέα πράγματα, που έχει τη διάθεση να στραφεί σε slow fashion επιλογές και μικρότερα brands τα οποία αντιπροσωπεύουν αξίες που κάνουν τον κόσμο καλύτερο».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου, φτιάχνουν εσώρουχα σε μεγάλη ποικιλία μεγεθών. «Θέλουμε μέσα από την ποιοτική πρώτη ύλη, την εργασιακή ηθική που διέπει όλες μας τις συνεργασίες και την αισθητική μας να δημιουργήσουμε το εσώρουχο που θα το φοράς ως μέρος της συνολικής σου εικόνας».

Είναι πολύ καινούργιες σε όλο αυτό, ήδη δουλεύουν κάποιες συνεργασίες που θα παρουσιάσουν μελλοντικά, και αυτήν τη στιγμή βρίσκονται στη δεύτερη παραγωγή, στην οποία θα υπάρξουν και νέοι κωδικοί.

«Προσπαθούμε να κάνουμε ένα βήμα τη φορά, προσεκτικά και μεθοδικά, έχοντας ως στόχο να βάλουμε όσο πιο σταθερά θεμέλια μπορούμε. Αλλά και το να το απολαμβάνουμε όλο αυτό παράλληλα είναι πολύ σημαντικό για εμάς και καθόλου δευτερεύον».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό. Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Instagram: @mnous__

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ