Το παρακάτω βίντεο παίχτηκε στο φεστιβάλ των Καννών το 2011. Φαινόταν να διαφημίζει μια μπίρα πέρασε απαρατήρητο από όσους δεν μιλούσαν πορτογαλικά. Αυτό που έκανε στην πραγματικότητα όμως, ήταν να διαφημίσει το El Ojo de Iberoamerica, ένα φεστιβάλ της Βραζιλίας.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Το Mounjaro δεν είναι απλά ένα φάρμακο που αδυνατίζει: Όσα πρέπει να γνωρίζουμε

ΗΠΑ: Μόλυβδος και βαρέα μέταλλα σε 9 στις 10 οδοντόκρεμες – Ανησυχητικά ευρήματα ακόμη και σε παιδικά προϊόντα

Το φίδι λαφιάτης εκτός από ακίνδυνο είναι και χρήσιμο

Katy Perry: «Μετανιώνω για το δημόσιο θέαμα» της διαστημικής αποστολής Blue Origin

Τζέι Ντι Βανς σε Βρετανία: «Καταργήστε τους νόμους υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ+ για να εξασφαλίσετε μια εμπορική συμφωνία»

σχόλια