Πώς καταφέρνουν οι διαφημίσεις και παρουσιάζουν λαχταριστά φαγητά που δε μπορούμε να φτιάξουμε στο σπίτι; Είναι η τεχνική του μάγειρα, αλλά όταν πρόκειται για φωτογραφίες, είναι και η τεχνική και άλλων ειδικών που με διάφορα τρικ φουσκώνουν σαλάτες, λιώνουν τυριά και προσθέτουν χρώματα σε φαγητά που διαφορετικά μπορεί να φαίνονται βαρετά.
Η εκπαιδευτική σειρά "Buy me that" γυρίστηκε το 1990 από το κανάλι HBO σε συνεργασία με την Consumer Reports Television. Τα τρία της επεισόδια είχαν τον στόχο να παρουσιάσουν στα παιδιά τον τρόπο λειτουργίας της διαφήμισης. Η σειρά, ξεσκεπάζοντας πολλά από τα τρικ που σόκαραν μικρούς και μεγάλους, έγινε δημοφιλής σε γονείς και δασκάλους. Τα βίντεο εξακολουθούν να παρουσιάζονται σε αμερικάνικα σχολεία ακόμα και σήμερα. Στο παρακάτω επεισοδίο μια food stylist της εποχής δείχνει πώς οι εταιρίες κάνουν φαγητά που συχνά μας κάνουν κακό να μοιάζουν μεγάλα, ζουμερά και λαχταριστά:
Έχουν περάσει 22 χρόνια από τότε, αλλά οι τεχνικές δεν έχουν αλλάξει καθόλου, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο βίντεο της γερμανικής διαφημιστικής εταιρίας Silberfalke:
Ή εδώ:
Να ο ένας λόγος που οι δικές μας φωτογραφίες φαίνονται άχαρες και γκρι. Όμως το tumblr και το twitter συνεχίζουν να γεμίζουν με βαρετές ή ακόμα και απωθητικές φωτογραφίες μεσημεριανών και βραδινών γευμάτων των χρηστών. Αν είσαστε από αυτούς που φωτογραφίζουν ό,τι τρώνε, μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο στο οποίο ένας επαγγελματίας φωτογράφος δίνει συμβουλές για να ανεβάσετε κάπως το επίπεδο:
σχόλια